- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om berichten ouder dan 12 uur te verwijderen? Discussies omtrent een bepaald bericht worden meestal toch wel binnen 12 uur gevoerd, en als ik sommige berichten van mij teruglees... 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Er is ergens een grens gesteld en die 12 uur lijkt mij meer dan redelijk.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik erger me er niet bijzonder zwaar aan, maar wil het toch eens aankaarten. Onder mijn films staan de kopjes In Bezit en Nog Zien beiden twee maal vermeld. Ik heb dit eens geprobeerd te verhelpen door degene die leeg was te verwijderen, maar toen was ik ze beiden kwijt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En speedy zat toch al zo in de put (of in elk geval in de buurt van een put
).
Je gelooft het of niet, maar 'de put' is sinds deze namiddag dicht. Na 12 dagen...
Razorcut
-
- 164 messages
- 496 votes
Vraagje, ik heb zojuist een uitleg over El MAquinista (The machinist) geplaatst met superveel spoilers. ik dacht echter dat deze onzichtbaar zouden zijn, wat niet het geval is. Is dat mogelijk voor iemand van de crew om het berichtje onzichtbaar te maken? Liefst niet verwijderen, heb mijn best gedaan. Sorry voor de overlast, en alvast bedankt
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat kan je zelf doen door spoilertags te plaatsen, kijk anders even in de wiki.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Nee, kiriyama. Spoilers zijn zichtbaar voor diegene die op de film gestemd hebben en onzichtbaar voor hen die dus niet gestemd hebben. Razorcut heeft gestemd en kan de spoilers dus zien...
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat maakte ik niet uit zijn berichtje op. Maargoed het is dus gelukt, mooi toch.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Als je tussen de regels doorleest dan zie je dat Razorcut weet wat een spoiler is. Hij is immers ook al twee jaar member. Hij zegt min of meer dat hij ze heeft gebruikt. Aangezien hij de film heeft gezien, mag je er vanuit gaan dat hij erop heeft gestemd (je kunt het eventueel controleren). Wetende dat hij heeft gestemd, verwachtte ik dat hij niet wist dat spoilers zichtbaar zijn voor stemmers op de betreffende film. Een veel voorkomende vergissing. Speedy23 bijvoorbeeld kwam er ook pas na een jaar of twee achter, als ik me niet vergis. Vandaar dat ik die link wel had gelegd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je niet normaal kunt reageren bij vragen en onduidelijkheden van beginnende gebruikers kun je volgens mij beter uit dit soort topics blijven, Yekezzez...
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Bericht aangepast. Kwam voort uit een frustatie bij Travian. Ik zal ze hier niet meer botvieren 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Er is ergens een grens gesteld en die 12 uur lijkt mij meer dan redelijk.
Waarom is er eigenlijk uberhaupt die grens? Is het zo dat het meer werk kost voor de mods en deze site als er geen limit zou zijn geweest?
Er zijn namelijk genoeg berichten of reviews van films die ik 2 jaar geleden heb getyped en graag zou willen verwijderen. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Dat zal mods echt niet meer werk opleveren, maar ik ben dus ook benieuwd naar het 'waarom'.
Ik zou, net als ThaMovieVoter, veel nutteloze berichten verwijderen, en is dat niet waar de laatste tijd zo veel over geklaagd wordt? Onnodige one-liners?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ach, dat is toch allemaal oude poep?
Razorcut
-
- 164 messages
- 496 votes
Bedankt voor de info, jongens! Ik zal hier efkens mijn eigen situatie verduidelijken: Ik weet dat het ongepast is spoilers te gebruiken, daarom had ik eerst de [ ] gebruikt, maar dat bleek niet te werken, waarna ik de vraag hier gepost heb. Na wat verder prutsen vond ik de optie spoilers bij 'bericht bewerken', ik wist echter niet dat voor mij de tekst wel zichtbaar zou zijn. Sowieso super bedankt voor de snelle en vriendelijke info CHeerz!
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Ja maar bij sommige films wordt niet veel getyped waardoor al die 'oude poep' toch bovenaan blijft.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De tijdslimiet bestaat er, omdat er door wijzigingen of het totaal verwijderen van een bericht een bestaande discussie onlogisch kunnen worden. Dit is eigenlijk de hoofdreden. Dat je nog kunt wijzigen binnen die limiet geeft je de mogelijkheid om onzinnige berichten zinnig te maken, spelfouten eruit te vissen, bijkomende informatie toe te voegen of foutieve informatie te verbeteren. De termijn van twaalf uur geeft je daarnaast nog de mogelijkheid om er een nachtje over te slapen.
Mocht je na die tijd echt nog iets aan je bericht willen veranderen of gewoon verwijderen, dan kun je altijd nog de dienstdoende mod een pm'tje sturen. Gebruik daar niet de meld-misbruik knop voor.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ja maar bij sommige films wordt niet veel getyped waardoor al die 'oude poep' toch bovenaan blijft.
Dus? Als daar al werkelijk zo lang niet meer een bericht wordt geplaatst ziet ook niemand het. Op deze manier verliezen discussies ook plots berichten, waardoor het niet terug te lezen valt. Berichten van een jaar of meer oud staan er, en daar moet je je maar niet aan ergeren; we hebben allemaal wel eens wat doms gepost. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Zoals ik hierboven ook al zei, meeste discussies worden al binnen die 12 uur gevoerd... dan gaat die hoofdreden dus niet echt op. Maar goed, ik zal mijn berichten nog eens nagaan om ze vervolgens ze rapporteren. Mods, wees voorbereid! 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Mocht je na die tijd echt nog iets aan je bericht willen veranderen of gewoon verwijderen, dan kun je altijd nog de dienstdoende mod een pm'tje sturen. Gebruik daar niet de meld-misbruik knop voor.
Dit staat bij het misbruik melden:
Waar is deze mogelijkheid niet voor bedoeld:
het via een omweg verbeteren van je eigen oude berichten

Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
In ieder geval niet omdat het een grapje is, want dat is precies wat er staat. Ik raad het us_raider dan ook niet echt aan om de mods daar mee te irriteren.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik erger me er niet bijzonder zwaar aan, maar wil het toch eens aankaarten. Onder mijn films staan de kopjes In Bezit en Nog Zien beiden twee maal vermeld. Ik heb dit eens geprobeerd te verhelpen door degene die leeg was te verwijderen, maar toen was ik ze beiden kwijt.
Nu beter?
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Trouwens wat ik zat te denken.. is het niet wat om een nieuws colum te maken? Dat jullie op je site nieuwtjes zetten (Net zoals op tv, videotheek en bioscoop) Dat je nieuwtjes zoals deze hier staan ( http://film.nieuws.nl/ ) ook op jullie gaan vermelden en dat wij daar over mee kunnen praten
Zoiets staat ook al wel op het forum maar toch. Vroeg het me af
Of zou dat teveel werk zijn
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Nieuws (over films) Niet roddelpraat over katje schuurman ofzo
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Hierin ga ik met Stan mee, zolang de nieuwtjes uitsluitend gaan over films, niet de glamour-kant van het verhaal, lijkt het me een erg interessant idee.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Vind deze topic al zat:
http://www.moviemeter.nl/forum/6/1332/
Het is een sticky, en blijft dus in dat nieuws forum bovenaan staan. Zie het nut er niet van om dat dan ook nog op de voorpagina te zetten.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ach dat wou ik dus even weten 
Zou opzich wel leuker zijn dan een forum topic maarja moet maar gewoon he
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.