- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
aegron
-
- 4030 messages
- 1269 votes
Pfft, die zal ik wel hoogstpersoonlijk wegpesten dan 
FrEuDz lijkt me ook wel wat 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar iemand zou zo de naam met een hoofdletter kunnen aanmaken
Nee dat kan niet
Verder begrijp ik de irritatie, maar lijkt het me niet echt uitvoerbaar om hier structureel iets aan te doen. Je krijgt nu eenmaal met een steeds groter worden groep mensen dat de unieke namen langzaam "op raken". Het inschrijven moet natuurlijk laagdrempelig blijven, na 3 meldingen "gebruikersnaam is niet uniek genoeg" zullen de meeste mensen wel afhaken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kijk, met name als moviefreak kan je er op wachten. Ik vind het alleen nogal lullig om meteen patent op die naam te vragen. Ik weet nog goed toen Goodfella_90 zich aanmelden dat mensen vonden dat het een andere naam moest worden. Maar alleen voor het feit dat hij later op deze site heeft geregistreerd wil toch niet zeggen dat hij die naam niet mag gebruiken. Het verschil is trouwens met de tijd duidelijk genoeg geworden. Het maakt weinig uit aangezien degene die vaak op deze site komen toch wel enige bekendheid krijgen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als jullie nu ook een originele naam zouden gekozen hebben, dan was er geen enkel probleem geweest! 
Mijn bijnaam wordt al vanaf 1969 voor mij gebruikt in beperkte kring. Op grote schaal is het van 1980 dat men mij Speedy noemt. Toen was hij nog origineel...
Het enige wat ik mij hier beklaag is dat mijn naam niet met een hoofdletter is.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Toen ik mijzelf hier vlug even aanmeldde had ik ook niet het idee dat ik ooit weer terug zou komen. Ik zou nu dolgraag een andere naam hebben, maar goed.
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
Ik zie het probleem niet zo, vooral dat met twee Goodfella's niet. Gewoon een kwestie van goed kijken. Dat houdt je scherp.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
0 december 1985
Kun je ook al 0 al geboortedag invullen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waar zie je dit precies?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op musicmeter, bij birthdays.
Okee, dat is niet een "echte" pagina, en daar doe ik dus geen onderhoud aan. Het is inderdaad (sinds de wijzigingen in het datumveld) mogelijk om alleen de maand+jaar van je geboortedatum in te voeren, als je dat wilt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als ik misbruik vermeld en ik klik op de "keer terug naar het topic waar je vandaan komt" dan blijft hij op dezelfde pagina.
Waarom was de site er even uit?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedoel je gisteren? Database onderhoud, noodzakelijk voor de aanpassingen aan het zoeken.
Ik zal nog eens kijken naar dat misbruik-probleempje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het probleem heeft waarschijnlijk te maken met jouw specifieke firewall die niet aan de site wil vertellen wat je vorig bezochte pagina was. Maar goed, in dat soort gevallen moet de "ga terug naar de vorige pagina" maar helemaal weg
LaRusso
-
- 175 messages
- 0 votes
(misschien is deze vraag al gesteld, maar:)
Ik heb een vraag over wat ze op IMDb Movie Connections noemen
Is het niet handig om op moviemeter op de pagina van een film ook een mogelijkheid te bieden om de vervolgdelen te zien? (evt. bij statistieken)
Dus op de star wars 1 pagina een link naar de andere delen, zodat je ziet dat er meerdere delen zijn en je er meteen naartoe kan gaan
Sommige films hebben vervolgdelen, waarbij dat niet in de titel is terug te vinden (bv. de Lemon Popsicle delen)
Nu moet je dan steeds naar IMDb, daar de titel kopieren en dan weer terug naar moviemeter
wat vinden jullie? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Staat op de "misschien ooit" lijst van MusicMeter, zal het hier ook even op de lijst zetten
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Ik had een topic bij Cast&Crew over River Phoenix, maar die is verwijderd.... ? hoezo?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Vreemd. Als dat een modactie zou zijn, zou je daar bericht van (horen te) krijgen. Is de moderator wellicht vergeten.
Anyway, er bestaat al een River Phoenix topic:
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Vreemd. Als dat een modactie zou zijn, zou je daar bericht van (horen te) krijgen. Is de moderator wellicht vergeten.
Anyway, er bestaat al een River Phoenix topic:
vreemd..
ik was namelijk eerst elke pagina afgeweest voordat ik die topic plaatste. vast niet goed genoeg gekeken ofzo
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Voortaan kun je beter de forum zoekpagina gebruiken:
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Ik had normaal alle films die ik heb gewoon bij mijn films geplaatst, maar ik had het een weekje geleden ofzo verplaatst naar In Bezit, maar dit is nog steeds niet weergegeven bij de Statistieken van een van die films.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4040 votes
Dat klopt, want je hebt je filmlijsten ook niet openbaar gemaakt.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Klik bij je "in bezit' lijst bij openbaar op het woordje "nee", dat dan veranderd zal worden in "ja". En dan komt alles in orde.
cindyke
-
- 1 messages
- 0 votes
hoe kan ik een verzorgd overzicht krijgen om af te printen met foto en filmuitleg
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Selecteer synopsis (filmuitleg) en foto.
Klik in het browsermenu op print.
Klik in het volgende scherm 'selection' aan en vervolgens op de print knop.
Nu wordt enkel het geselecteerde geprint.
We hebben op onze site geen printvriendelijke versies ofzo. Maar de manier die ik beschrijf is erg weinig werk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
We hebben op onze site geen printvriendelijke versies ofzo
Dat gaat weer terug op de "misschien ooit" lijst, zou leuk zijn
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
http://www.moviemeter.nl/film/708
"vrijdag 14 juli, 23:35 uur 14 juli, 23:35 uur op TV (Ketnet/Canvas)"
Datum en tijd dubbel vermeld, waardoor ook de lay-out wordt verpest.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Vreemd, hij staat maar 1x ingevoerd.
Ik heb de datum verwijderd en opnieuw ingevoerd, maar nog steeds hetzelfde euvel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.