- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- iPhone / Android apps
iPhone / Android apps
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Je kan ook nog altijd de app van IMBD erop zetten. Werkt prima.
RwinR
-
- 2 messages
- 1 votes
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben me er van bewust dat de app niet door moviemeter is gemaakt. Ik zou alleen niet weten waar ik anders met deze vraag terecht moet.
Ik heb de ontwikkelaar gemaild, maar krijg geen reactie. Ik wacht nog even af.
Weet iemand in de tussentijd waar ik de meest recente versie van moviemeter kan downloaden?
IMBD heb ik er op staan. Deze app werkt ook goed. Wat ik zo goed vind aan moviemeter zijn de reacties en recenties. Deze mis ik wel een beetje.
Hereistom
-
- 91 messages
- 83 votes
Ik zou best een klein bedrag willen neertellen voor een goed werkende app 0,79 of 1,59. Op die manier haal je de 80 euro per jaar er wel uit, als meer mensen dit doen.
Erg jammer. Ik kom bijna nooit op de site, en gebruikte de app veel.
En het stemmen met sterren op Safari op de iPhone werkt niet
Mij lukt het stemmen ook niet op de iPad, iPod touch of iPhone!
Komt er echt geen App meer, denk dat er net zoals ik een hoop mensen best wel 1 of 2 euro over hebben voor een mooie MovieMeter App, dus dan is het toch zo terug verdiend?
Helaas kan ik niet programmeren, anders had ik er wel eentje gemaakt 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Stemmen lukt bij mij wel op de iphone al moet je het soms wel erg vaak over doen. Als je op de 3.5* klikt geeft ie 1* ofzo. Zou ook graag wat neerleggen voor een iphone app, is er dan echt niemand die dit wil doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je moet je vinger ingedrukt houden, boven de sterren, en vervolgens je vinger van links naar rechts doen
roherium
-
- 63 messages
- 126 votes
ik krijg met de iphone app de heletijd foutcode 1001 probeer later opnieuw
weet iemand waar dit aan ligt
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Lang niet geupdate roherium? 
Bedankt trouwens Jordy, stemmen werkt nu wel aardig in Safari, al moet ik het vaak een paar keer overdoen want het is toch lastig richten. Voor de rest werkt de website op zich prima op m´n Iphone. Al neig ik toch iets sneller naar de IMDB app, maar die is ook zo fantastisch. Haast beter dan de site.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In plaats van een app zou een alternatieve mobiele variant van de site zou misschien wel leuk zijn (ben een beetje van mening veranderd wat dat betreft) maar heb er helaas niet de tijd voor.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ja daar heb ik ook wel eens aan gedacht, is zo'n mobiele variant veel minder lastigte maken dan een app eigenlijk? Best veel sites gebruiken zo'n mobiele versie, al wordt het soms dan wel erg uitgekleed.
lingoer
-
- 15 messages
- 195 votes
Ik vind het erg jammer dat de app gestopt is
roherium
-
- 63 messages
- 126 votes
jammer dat de app het niet meer doet, gebruikte hem vaak nu maar op zoek naar wat anders
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
IMDb is echt een geweldige app, hopelijk komt MM ook nog met een goede update.
IJsvogel
-
- 9 messages
- 90 votes
App voor iPhone/iPod Touch, nu beschikbaar in de Appstore. Niet alle mogelijkheden van de oude MovieMeter app (inloggen enz.) zitten erin maar gewoon een snel overzicht van de bios- en videotheekfilms en de films die op tv uitgezonden worden.
Als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ziet er mooi uit Ijsvogel. Lijkt me een prima begin om nog eens uit te gaan breiden, heb hem gelijk op m'n iphone gezet. Er staat alleen wel een klein typfoutje in de omschrijving
: zijn ook recensies te lezens
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De titel moet misschien even veranderd worden naar "niet langer onbeschikbaar" 
Ookal is het geen officiele MovieMeter App.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Misschien goed inderdaad om hier even een algemeen app topic van te maken. Naast mijn MovieMeter iPhone app, die niet meer werkt en niet meer te vinden is in de AppStore, zijn er de volgende apps van derden die gebruik maken van de MovieMeter API
Watchlist voor de iPhone
Moovie voor de iPhone
MovieMeter voor Android
Daarnaast is er de mobiele website geoptimaliseerd voor iPhones en Android telefoons, die kun je zien door op een geschikt apparaat naar www.moviemeter.nl te gaan, de homepagina dus
Mocht ik iets vergeten zijn dan is dit het topic om het te melden.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Ik heb een i phone gekocht, ( simlockvrij ) maar die pakt mijn KPN abo simkaart niet weet iemand hoe dat kan ?
IJsvogel
-
- 9 messages
- 90 votes
Heeft er iemand crashes gehad met Moovi in combinatie met iOS5? Ik zag in iTunes dat iemand hier last van had maar kan het niet reproduceren.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Klopt het dat als je een mobiele telefoon (Geen IPhone) gebruikt voor de MovieMeter APP dat je alleen de meningen / recensies kunt lezen en de berichten niet? En klopt het ook dat je spoilers ook niet kunt lezen?
En als ik de APP niet gebruik maar wel zo de site opga merk ik dat je alleen de laatste pagina kunt lezen bij een film. Klopt dat?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt het dat als je een mobiele telefoon (Geen IPhone) gebruikt voor de MovieMeter APP dat je alleen de meningen / recensies kunt lezen en de berichten niet? En klopt het ook dat je spoilers ook niet kunt lezen?
Als je het over de mobiele versie van de site hebt: Ja.
En als ik de APP niet gebruik maar wel zo de site opga merk ik dat je alleen de laatste pagina kunt lezen bij een film. Klopt dat?
Nee.
Jizzle
-
- 1 messages
- 191 votes
Er is nu een hele mooie nieuwe moviemeter app te downloaden voor iphone! Zoek op FilmFanaat in de store!
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Helaas wederom zonder mogelijkheid van het plaatsen van comments..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ga binnenkort de huidige mobiele versie van de site in een app verpakken en proberen om 'm de AppStore in te fietsen. Weinig toegevoegde waarde ten opzichte van de site zelf, behalve minder laadtijden. Wel leuke reclame en goede service om weer een "echte" app in de store te hebben, waar je ook mee kunt inloggen en stemmen. Hierna is Android aan de beurt.
Als ik later de mobiele website uitbreidt is het voor mij met een knop op de druk mogelijk om ook de app te updaten, aangezien het dezelfde broncode heeft. Het wordt echter dus (sorry Crook) nog steeds geen app waar je comments kunt plaatsen, wat voor mij een bewuste keuze is.
tal1b
-
- 2596 messages
- 2329 votes
In Overigen > Algemeen > MovieMeter App:
Klopt het dat er geen MovieMeter app is voor op de ipad / iphone etc?