- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Trailers op de site
Trailers op de site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Leuk dat het iemand opvalt
er zij nu ruim 1600 films met een trailer
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Leuk dat het iemand opvalt
er zij nu ruim 1600 films met een trailer
Bij mij werken die trailers niet van QuickTime. Ik krijg een wit vierkant met een zwarte boord errond.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bij mij werken die trailers niet van QuickTime. Ik krijg een wit vierkant met een zwarte boord errond.
Same here. En er zijn veel trailers in quicktime formaat. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Probleem is nog altijd niet opgelost.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Heb nog nimmer een probleem gehad het QuickTime trailers. Uiteraard niet op een Mac, maar ook niet met vista of xp. Sterker nog, vind de QuickTime en Apple trailers beter dan welke andere dan ook.
dumble
-
- 268 messages
- 225 votes
jullie moeten natuurlijk wel quicktime instalaren als je de filmpjes wil zien, je kan ook quicktime lite instaleren:
janisdeman
-
- 29 messages
- 20 votes
In De Site > Algemeen > Hoe kijken jullie de trailers? (quicktime):
vroeg ik me af.
Ik met VLC media player web plugin
het nadeel daar aan is dat er geen seek-bar of play-pause controls zijn 
maar streamt iig wel prima 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Apple lijkt iets veranderd te hebben aan het formaat van de url's naar trailers, ze doen het niet meer. Heb de linkjes voor nu even weggehaald.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik las ergens dat met een kleine aanpassing in de url de trailers wel nog steeds te embedden zijn, dus ze zijn weer terug, benieuwd voor hoe lang
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij recentere films zijn/komen de trailerlinkjes weer terug, dit keer zijn het linkjes naar de apple.com pagina waar je de resolutie etc. kunt kiezen. Rechtstreeks embedden gaat niet meer.
Charmides
-
- 414 messages
- 1304 votes
Het lijkt mij wel wat als er trailers komen bij de films waar je op kan stemmen enzo.
Frenetic
-
- 203 messages
- 1425 votes
Zal erg leuk zijn inderdaad als er trailers bij (de meeste) films komen. 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Trailers bij de films....?
Sinds wanneer is dat, zo te zien aan dit topic al een tijdje....
Jaaaa.. ik merk zulke dingen! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
We hebben sinds een tijdje bij films "af en toe" een QuickTime en/of YouTube linkje voor de trailer. Ik wil dit eigenlijk wat beter aanpakken, zodat er bij elke recente film (waar mogelijk) in beide formaten een trailer te vinden is.
Om te beginnen wil ik de QuickTime links compleet maken, daarom heb ik op Apple.com opgezocht welke trailers zij allemaal hebben, en welke wij daarvan nog niet gelinkt hebben. Het resultaat: er zijn een kleine 1000 trailers die nog gelinkt moeten worden.
Als je mee wil helpen om deze te koppelen dan kan dat hier: http://www.moviemeter.nl/site/linktrailers
alvast bedankt!
Observator
-
- 18281 messages
- 3578 votes
Ik kom af en toe dezelfde films tegen (Haunted Mansion (2003) & Leonard Cohen: I'm Your Man (2005)).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je mee wil helpen om deze te koppelen dan kan dat hier: http://www.moviemeter.nl/site/linktrailers
We zijn bijna halverwege, alvast een bedankje aan de mensen die mee aan het helpen zijn
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Voor wie het nog niet had opgemerkt, hier een overzicht van de laatst geplaatste trailers op MM:
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Erg handig die update. Maakte er al veel gebruik van!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Kunnen wij zelf ook trailers aan films toevoegen? En zo ja, hoe moet dat dan?
Bij 'corrigeren' is er toch geen optie om een Youtube trailer te linken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kunt een linkje sturen naar een 'toevoegingen en correcties' crewlid.
Bij voorkeur een link naar een trailer op het YouTube kanaal van de betreffende filmmaatschappij en in HD-kwaliteit.
Indien er een NL ondertitelde versie is dan heeft die de voorkeur.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij Brief interviews with hideous men staat een link naar een pagina zonder trailer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is een browser-specifiek probleempje.
Heb ik ook in Firefox bij veel trailer pagina's.
In IE zie ik wel een trailer in 3 formaten (alleen de HD links werken niet).
Snap niet dat die bug nog niet gefixed is door Apple. Dit probleem speelt al maanden.
dancorave
-
- 9 messages
- 4 votes
In Film > Algemeen > Youtube link:
Kon niet direct het goeie topic vinden, alleen maar Youtube, waar ze maar constant filmpjes posten, eum..... ha.
In ieder geval, ik kan geen youtube trailer toevoegen aan de films, is dit normaal, of kijk ik erover?
bv. The Mechanic, heeft Quicktime trailer, maar geen YouTube.
Tnx
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die mogelijkheid bestaat er voor gebruikers (nog) niet.
Ik heb alsnog de YouTube trailer gelinkt.
Je kan een volgende keer een PM sturen naar een toevoegingen crewlid.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Nu met het nieuwe design op komst krijgen de trailers van films meer ruimte en aandacht.
De volgende YouTube kanalen zijn niet van een filmmaatschappij; maar beschikken wel over de rechten van de trailers. Ook is het aantal trailers, nieuwe en oude films, behoorlijk hoog en is iedere trailer in HD. Is het niet mogelijk om hier de trailers vandaan te halen? Want vaak zijn die klassieke trailers erg mooi om te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die kanalen zijn bij ons bekend ja. Daar linken we ook wel naar toe. Ook Joblo en hollywoodstreams e.d.
Wat betreft het Classics kanaal zullen we zeker nog eens kijken wat we kunnen overnemen.