- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik snap sowieso ook niet waarom je zou meedoen aan een wedstrijd om een prijs te winnen die je niet wil winnen omdat je er toch niets mee kan doen. 
Maarja, ik zal wel raar zijn ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vind ik ook vreemd ja. Al is het netjes dat hij het eerlijk zegt en de film ook gaat weggeven.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Inderdaad, nu win je een prijs en moet je alsnog betalen (voor de verzendkosten).. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Ik snap sowieso ook niet waarom je zou meedoen aan een wedstrijd om een prijs te winnen die je niet wil winnen omdat je er toch niets mee kan doen. 
Maarja, ik zal wel raar zijn ofzo.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Je hebt gelijk, maar ik had ook niet verwacht dat ik überhaupt zou winnen...
Inderdaad, nu win je een prijs en moet je alsnog betalen (voor de verzendkosten)..
Nee, ik heb gisteren gevraagd of ik de verzendkosten mag terugvragen van de winnaar. Voor niks gaat de zon op...
In het "Uit Welke Film komt deze Scène" topic staat nu een extra still. Degene die hem als eerste raadt, mag hem hebben!
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 messages
- 76959 votes
Gefeliciteerd allen , ik win nooit iets... 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Bedankt voor de felicitaties, ik doe hier eigenlijk zelden aan mee maar ik had op een of andere manier het gevoel dat ik zou winnen. Vreemd genoeg bleek dat te kloppen.
En thanks voor de disk natuurlijk!
bennyboy
-
- 302 messages
- 380 votes
moet je de verzendkosten van de prijs zelf payen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Nee.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Nee, natuurlijk niet. Wat schram101 bedoelde is dat ik de verzendkosten zou moeten betalen als ik hem zou weggeven aan iemand anders. Maar ik heb duidelijk gevraagd of ik die verzendkosten mag terugvragen van degene aan wie ik de Bluray weggeef. Wel zo eerlijk vind ik.
Maargoed, nu zitten we met het probleem dat er fraude is gepleegd in het "Uit welke film komt deze scène"-topic, dus ik ben nog geen steek verder...
Vanavond meer.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Tuurlijk mag jij die terugvragen, dat is je goed recht maar het blijft natuurlijk krom 'ik dacht dat ik toch niet zou winnen'..
En als ik alsnog (een of twee euro aan) verzendkosten moet betalen doe ik niet met jouw prijsvraag. Wacht wel weer op de volgende georganiseerde prijsvraag.
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Pffff, wat een gezever allemaal. Als ik Narva was had ik hem al in de kliko gegooid.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Of gewoon weggeven aan één van je kennissen. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Pffff, wat een gezever allemaal. Als ik Narva was had ik hem al in de kliko gegooid.
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Dat is helemaal niet terecht! Er staat nergens vermeld dat je niet mee mag doen als je geen blu-ray speler hebt toch? Narva maakt juist een mooie geste door de blu-ray aan iemand cadeau te doen en het enige wat tie krijgt is een hoop gezeik van iedereen. Blijkbaar moet iedereen zich op hem af reageren omdat ze zelf niet gewonnen hebben.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Dat is helemaal niet terecht! Er staat nergens vermeld dat je niet mee mag doen als je geen blu-ray speler hebt toch? Narva maakt juist een mooie geste door de blu-ray aan iemand cadeau te doen en het enige wat tie krijgt is een hoop gezeik van iedereen. Blijkbaar moet iedereen zich op hem af reageren omdat ze zelf niet gewonnen hebben.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Narva maakt juist een mooie geste door de blu-ray aan iemand cadeau te doen en het enige wat tie krijgt is een hoop gezeik van iedereen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Laat Kappeuter dan gewoon een andere winnaar kiezen eh.
Laat narva77 zelf beslissen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Of gewoon weggeven aan één van je kennissen.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Laat Kappeuter dan gewoon een andere winnaar kiezen eh.
En dat gaat dus niet, omdat de BR rechtsstreeks naar mij wordt verstuurd vanuit de distributeur. De BR wordt niet naar kappeuter gestuurd. Vandaar dat ik de verzendkosten terug wil vragen.
Ik ga niet een prijsvraag winnen, om vervolgens iets weg te doen, en dan ook nog eens zélf de verzendkosten te moeten betalen. Principekwestie.
Bovendien wordt ik al genoeg gestraft, want volgens mij mag ik de eerstvolgende keren niet eens meer meedoen.
Maargoed, het is bijna opgelost.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik dacht dat kappeuter de loting deed. Als hij dan een andere winnaar zou loten kon de distributeur de film naar die persoon sturen. Had jij geen gedoe met verzendkosten en kon je natuurlijk ook gewoon volgende keer weer deelnemen aan een prijsvraag.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een reacties weer zeg. Ik wil 'm ook wel op komen halen hoor narva
.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik wil 'm ook wel op komen halen hoor narva
.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Of hij geeft hem aan mij tijdens de kampioenswedstrijd in de Kuip in mei 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
En dat gaat dus niet, omdat de BR rechtsstreeks naar mij wordt verstuurd vanuit de distributeur. De BR wordt niet naar kappeuter gestuurd. Vandaar dat ik de verzendkosten terug wil vragen.
Ik ga niet een prijsvraag winnen, om vervolgens iets weg te doen, en dan ook nog eens zélf de verzendkosten te moeten betalen. Principekwestie.
Bovendien wordt ik al genoeg gestraft, want volgens mij mag ik de eerstvolgende keren niet eens meer meedoen.
Maargoed, het is bijna opgelost.
Gecondoleerd met deze prijs, en sterkte komende tijd!
Als je er ooit met iemand over wilt praten, dan kun je me altijd een PM sturen!

narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Ik dacht dat kappeuter de loting deed. Als hij dan een andere winnaar zou loten kon de distributeur de film naar die persoon sturen. Had jij geen gedoe met verzendkosten en kon je natuurlijk ook gewoon volgende keer weer deelnemen aan een prijsvraag.
Volgens mij snap je het niet helemaal of heb je niet goed gelezen. Ik zei dus:
Hij IS al verstuurd naar mij.
Maargoed, er heeft zich al iemand gemeld via PM.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Of hij geeft hem aan mij tijdens de kampioenswedstrijd in de Kuip in mei
Kampioenswedstrijd? In de Kuip?
Wist niet dat de Kuip in Eindhoven lag...? 
John Milton
-
- 24233 messages
- 13405 votes
Dàn wil ik ook iets zeggen 
Narva, ik vind ook dat je gewoon mee mocht doen en wat je er daarna mee doet ik volkomen je eigen zaak. Dat je hem zelf weer weggeeft aan iemand van MM vind ik ook juist een leuk gebaar. Je had hem ook aan de eerste de beste jarige uit je vriendenkring kunnen geven om een cadeau uit te sparen, of bewaren tot je wel een blu-ray speler hebt. Ik had destijds (1999?) al meerdere dvd's gewonnen en zelfs de Kubrick box op dvd gekocht voordat ik zelf een dvd speler had (voor 49,95 kon ik het niet laten liggen).