• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.812 actors
  • 9.380.120 votes
Profile

Het grote MovieMeter prijsvraag topic

maartendri

• 30 messages
  • 11 votes

Gefeliciteerd allen!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Gefeliciteerd !!!

rowanb8

• 43 messages
  • 32 votes

Gefeliciteerd winnaars

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De nieuwe prijsvraag staat alweer online!

Decec

• 6746 messages
  • 8590 votes

Succes allemaal, na deze prijsvraag mag ik daarna meedoen...

zit leuk uit voor www.filmfestival.nl

Arnie

• 1082 messages
  • 1882 votes

Inderdaad, succes. Ik zie ook nu pas dat ik heb gewonnen, het ontroert me zeer.

Edit: nog even gekeken naar de inhoud van het dvd-pakket; ben erg benieuwd naar 'Wer Wenn nicht Wir' met name.

m1chel

• 1948 messages
  • 499 votes

Mooi

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ligt het nou aan mij of is het af en toe niet duidelijk wat je nou kan winnen bij de prijsvragen? Gaat het hierbij om vrijkaarten voor één film of voor één dag (of het hele festival)? In ieder geval weer een leuke prijsvraag!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Heb het antwoord ingevoerd voor "Wat is de openingsfilm van NFF 2012?". Het kan niet anders dan goed zijn

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Lefgozer wrote:

Ligt het nou aan mij of is het af en toe niet duidelijk wat je nou kan winnen bij de prijsvragen? Gaat het hierbij om vrijkaarten voor één film of voor één dag (of het hele festival)?

Goed dat je het even vraagt; deze kaarten zijn voor een film naar keuze.

Voor de duidelijkheid heb ik het er nog even bij gezet.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Goed dat je het even vraagt; deze kaarten zijn voor een film naar keuze.

Voor de duidelijkheid heb ik het er nog even bij gezet.

Ah oké, bedankt. Dan doe ik niet mee met deze prijsvraag. Te veel werk heen en weer naar Utrecht voor één film.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Betaal je zelf ook nog voor een andere film en is het 2 zien 1 betalen.

Ook de dagelijkse vrij toegankelijke talkshow op het festival is zeer aan te raden.

Artkramer

• 179 messages
  • 303 votes

Oh ik zie ook nu pas dat ik het dvd pakket heb gewonnen. Heel erg bedankt iedereen en succes met de volgende prijsvraag!

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Hoe kun je dat zien? Dit is namelijk de eerste prijsvraag waar ik aan meedoe.

En gefeliciteerd met je dvd pakket!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De prijswinnaars worden in dit topic gemeld en ik stuur meestal ook nog even een PM.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

kappeuter wrote:

De prijswinnaars worden in dit topic gemeld en ik stuur meestal ook nog even een PM.

Oke, thnx

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik maak hierbij de winnaars van de Nederlands Film Festival prijsvraag bekend!

remorz

Schildpad.

jordybeukeboom

Winnaars gefeliciteerd!

Jullie ontvangen zo spoedig mogelijk jullie vrijkaarten via de post in huis.

Vraag:

Wat is de openingsfilm van de aankomende editie van het Nederlands Film Festival?

Het juiste antwoord:

Nono, het Zigzag Kind (2012) (B)

Er waren maarliefst 88 deelnemers. Slechts 2 deelnemers hadden het antwoord fout.

galaxydriver32

• 1122 messages
  • 361 votes

Gefeliciteerd!!!

(afbeelding)

Volgende keer beter.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Leuk! bedankt

DonPeliculón

• 775 messages
  • 980 votes

Gefeliciteerd winnaars!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Er staat weer een nieuwe prijsvraag online!

Deze keer zijn er in totaal maarliefst 50 vrijkaarten te winnen!

P.S.

Er is waarschijnlijk e.e.a. misgegaan bij de versturing van de prijzen naar de Barbara prijsvraagwinnaars.

Vandaag worden de prijzen opnieuw verstuurd door de filmdistributeur.

Excuses voor het ongemak!

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Echt fijn dat deze vrijkaarten gewoon in de Foroxity van Sittard/Geleen te gebruiken zijn. Komt niet altijd voor .Er zijn genoeg prijsvragen(in het algemeen) waarbij je naar het noorden moet trekken om de prijs te kunnen ''ophalen''.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Kunnen er niet wat moeilijkere vragen bedacht worden? Je hoeft nu alleen maar 'gouden kalf 2011 beste acteur' in Google te zetten en je hebt het antwoord al.

mister blonde

• 12698 messages
  • 5832 votes

Och, wees blij dat er mensen zijn die de moeite nemen dit soort prijsvraagacties op touw te zetten. Ik vind het sowieso jammer dat er bij prijsvragen (waar dan ook) alles via internet terug te vinden is. Ontkom je niet aan.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Hm ik heb locatie Utrecht gekozen maar wellicht is dat niet erg tactisch in verband met de centrale ligging

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

John Lee Hooker wrote:

Kunnen er niet wat moeilijkere vragen bedacht worden?

In principe bedenkt de betreffende filmmaatschappij die de prijzen ter beschikking stelt de prijsvraag.

Ik denk dat ze meestal voor een makkelijke vraag gaan om zoveel mogelijk mensen kans te laten maken op de prijs.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Daarbij, ... tegenwoordig is met internet elk (ook moeilijk) antwoord te vinden. Hoe goed de vragen bedenker ook zijn best doet!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Een prijsvraag is een promotiemiddel. Makkelijke vragen krijgen meer bekijks dan moeilijke.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Aha, ik wist niet dat de filmmaatschappij de vragen bedacht. Dat maakt het wat logischer, al zouden zij het nog steeds wel ietsjes moeilijker mogen maken.

John Milton

• 24233 messages
  • 13405 votes

mister blonde wrote:

Ik vind het sowieso jammer dat er bij prijsvragen (waar dan ook) alles via internet terug te vinden is. Ontkom je niet aan.

Nou ik weet het niet of dat in àlle gevallen opgaat, het hangt helemaal van de formulering van je vraag af. Natuurlijk, 'wie won dit of dat toen en toen' is nog te googlen door een kleuter (the more contestants the merrier) maar je kunt je vraag ook wat cryptischer formuleren zodat hij niet te googelen is:

''In een film van William Friedkin kijkt de moeder toe hoe haar dochter in haar pyjama piest, deze actrice die de moeder speelde zou later ook een verslaafde spelen. Haar zoon in die film speelt ook in een andere film waarin hij noodgedwongen een incisie in iemand's keel moet maken waar hij vervolgens een soort rietje in stopt. In deze film lift hij mee met een andere man, die wat te verbergen heeft. Die man die wat te verbergen heeft mishandelt zijn vrouw in een andere film, welke film is dat?''

Officially google-proof (tenzij je er heeeeeel veel werk in stopt)....

p.s. uiteraard begrijp ik waarom ze de prijsvraag niet zo doen, maar voor de diehard filmkenners zou het leuk zijn. Ik doe zelf namelijk niet eens meer mee tenzij ik denk dat het moeilijk is, maar vaak staat het antwoord gewoon op dezelfde pagina!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.