- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter mijlpalen
MovieMeter mijlpalen
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Damn, even niet opgelet. 
Ik wilde een print screen maken van 32.000 gebruikers...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Ik vind het geen pan
, maar we moeten het hiermee doen:

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Amen
(het zijn er inmiddels 32.005)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb met Léon vandaag mijn 600ste stem geplaatst 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Proficiat 
Ook een leuke film voor zo'n mijlpaal 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Gefeliciteerd ermee! Nu gauw naar de 1000 he. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Volgens mij is dit topic bedoelt voor mijlpalen van MovieMeter zelf en niet voor mijlpalen van users. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat heb ik nou juist bij mijlpalen van de users, who cares?!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geweldig om te weten dat een user zijn 1000e stem geplaats heeft, not. Ik haal maar aan dat de bedoeling van dit topic dus helemaal vervaagd is door de zogenaamde mijlpalen (?) van de users.
Dit topic staat ook in de categorie De Site > Algemeen, niet in de categorie gebruikers.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Het interesseert je niet, oké dat mag. Maar dit vind ik een beetje flauw. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als je elk topic waarin de bedoeling is vervaagd door onzin moest gaan afkraken was je wel een paar dagen bezig gok ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk. Ik haal het aan, van mij hoeft het niet te stoppen, ga vrolijk door hoor. Ik vergiste mij in het idee dat sommige users het dus wel interessant vinden dat pietje 1000 stemmen heeft geplaatst, i couldn't care less.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Voor persoonlijke mijpalen is er dit topic.
Dat topic heeft geen zier met film-mijlpalen te maken.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nou Gilles jij verstrekt ook wel eens informatie waar weinig mensen op zitten te wachten, beetje respectloos wat je nu allemaal zegt 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het ook inderdaad een van de mindere topics (zacht gezegd) van de site. Het leek mij leuk om af en toe stil te staan bij een zoveelduizendste toevoeging of een miljoenste stem, maar nu is dit helaas een eindeloze vervuiling van "wow ik heb 120 berichten!"-berichten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat zal ik best doen maar voor zover ik weet vragen desbetreffende topics om oninteressante posts. 
Ik probeer hier niemand aan te vallen of respectloos te zijn, integendeel. Mocht het zo opgevat worden dan is het echt niet zo bedoeld. Ik wil gewoon aangeven dat dit topic hiervoor niet gestart is.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
[zeurmodus] Volgens mij was dit topic ooit bedoeld voor MovieMeter mijlpalen. Natuurlijk gun ik eenieder zijn/haar persoonlijke mijlpalen, maar MM-mijlpalen kun je dat toch nauwelijks noemen? [/zeurmodus]
Ofwel, NaomiWatts, ik ben het roerend met je eens, maar helaas helpt dat niet. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat kon ik gebruiken, users die het met mij eens zijn. Bedankt. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Kunnen we dit topic niet splitsen? Maak er een aan voor persoonlijke mijlpalen, gooi al die berichten daar.