- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het smiley / emoticons topic
Het smiley / emoticons topic
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes

yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
kunnen we niet zo'n 'schaam' smiley krijgen, zoals in msn of yahoo? nu is er wel die smiley die met de ogen rolt, en eentje die verbaasd is, maar deze mis ik dus nog. omdat ik hem zo vaak nodig heb waarschijnlijk 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
dezehttp://images.google.nl/imgres?imgurl=www.microsoft.com/windowsxp/experiences/images/embarrassed_smile.gif&imgrefurl=http://www.microsoft.com/windowsxp/experiences/emoticons.asp&h=19&w=19&prev=/images%3Fq%3Dembarrassed%2Bsmiley%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8">deze;?
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
of krijg je dan problemen met billy gates ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bah msn-smilies... vind ik echt niet mooi. Past ook niet bij de rest vd smilies...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
dezehttp://images.google.nl/imgres?imgurl=www.microsoft.com/windowsxp/experiences/images/embarrassed_smile.gif&imgrefurl=http://www.microsoft.com/windowsxp/experiences/emoticons.asp&h=19&w=19&prev=/images%3Fq%3Dembarrassed%2Bsmiley%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8">deze;?
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIET op drukken die link! Dank je wel voor het verneuken van de update. Als je nou ipv die a href shit zet dan verneuk je de update niet. Bij voorbaat dank.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
wist ik veel zeg, kun je dat ook normaal zeggen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Sorry als t n beetje agressief overkwam, niet zo bedoeld. Ik ben zo wel vaker een update kwijtgeraakt en nu wilde ik er even iets van zeggen.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
de url was nogal lang, omdat het een link was naar een google zoek resultaat. sorry... dus geen ge-h-ref meer dan voortaan?
als je uitlogt en je cookies verwijdert, kun je je verloren update (+ een hoop meer) nog vinden... succes!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Sorry als t n beetje agressief overkwam, niet zo bedoeld. Ik ben zo wel vaker een update kwijtgeraakt en nu wilde ik er even iets van zeggen.
Dit probleem had ik eerder ook, maar wat je dan moet doen is simpel. Wacht even met het openen van links of wacht even met het reageren op berichten door op een film te klikken totdat de updates helemaal uitgeladen zijn (in de balk onderaan je scherm komt dan gereed te staan). Nu kan je elke link en naar elke flilm gaan en daarna weer naar je updates gaan zonder dat je update pagina 'verneukt' is.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Wacht even met het openen van links of wacht even met het reageren op berichten door op een film te klikken totdat de updates helemaal uitgeladen zijn.
Sommige links worden gewoon in hetzelfde scherm geopend en dan vervloek ik voor een paar seconden deze prachtige site. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Tja Emdee, dit zal wel aan jou liggen want ik heb er nooit last van..... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dank je wel voor het verneuken van de update.
Pfftt stel je niet zo aan, de begindatum van de updates kun je toch gewoon opnieuw invoeren? (al is het een slordig foutje dat in de nieuwe site verholpen zal zijn)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
al is het een slordig foutje dat in de nieuwe site verholpen zal zijn
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Pfftt stel je niet zo aan, de begindatum van de updates kun je toch gewoon opnieuw invoeren? (al is het een slordig foutje dat in de nieuwe site verholpen zal zijn)
Hoe kan je die opnieuw invoeren dan? T maakt eigenlijk ook geen zak uit, zeker in dit geval niet omdat er n x niet veel getypt was, maar t zijn van die kleine dingen die bij een bepaald humeur nogal wat irritatie opwekken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
"Mocht je een andere begindatum willen gebruiken kunnen je deze hier invoeren."...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
O, hehe die :$ zou hier nu wel goed van pas komen
.
IamBernie
-
- 672 messages
- 1641 votes
"Mocht je een andere begindatum willen gebruiken kunnen je deze hier invoeren."...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
of gewoon ff shift indrukken als je opent....
troy31
-
- 329 messages
- 130 votes

ik leer fk, ik leer.....
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
ik leer fk, ik leer.....
Sorry voor mijn bijna denigrerende opmerking,
Ja ik weet dat je veel leert.