- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik wilde afgelopen weekend de film Controvento toevoegen, maar kreeg de melding dat hij al in de "foute toevoegingen" stond.
Daar zag ik m niet bijstaan en dacht toen dat iemand anders m net had toegevoegd omdat hij net op TV is geweest.
Het is nu dinsdagavond en hij is nog steeds niet toegevoegd en hij staan bij mijn weten ook niet bij de "foute toevoegingen".
Hoe kan dit?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hij stond in de toevoegingen wachtlijst. Ik heb de film afgehandeld, hij staat er nu op.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Wat is wel een nadeel van de nieuwe updates?
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Ik lees alles.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Hij stond in de toevoegingen wachtlijst. Ik heb de film afgehandeld, hij staat er nu op.
Thanx, zal trouwens meteen ff de echte poster toevoegen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik stel dan ook voor om topics/films te tonen in de 'mijn updates' waar je binnen de laatste twintig berichten iets gepost hebt.
Vind ik wat te ingrijpend/ingewikkeld/onlogisch. Het idee is nu: ben je benieuwd naar nieuwe berichten bij de film? Dan kun je 'm met één druk op de knop naar je eigen updates-pagina verplaatsen.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik lees alles.
Vind ik wat te ingrijpend/ingewikkeld/onlogisch. Het idee is nu: ben je benieuwd naar nieuwe berichten bij de film? Dan kun je 'm met één druk op de knop naar je eigen updates-pagina verplaatsen.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Is op andere fora gebruikelijk. Ik zag recentelijk zoiets op htforum.nl. Heel handig.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik wild "the last don II" toevoegen maar er stond dat deze al ooit is afgekeurd maar hij mag er nu toch op? Aangezien er mini-series op de site mogen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dan kun je dat bericht wel negeren.
[email protected]
-
- 49 messages
- 4458 votes
Misschien zit er hier iets voor je bij.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Da's wel erg weinig keus. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
[email protected], mijn held
. Site staat gebookmarked, gaat nog van pas komen voel ik
. Zet je maar al schrap kappeuter.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Laat maar komen!
Ik ken de site. Uitgebreid archief, maar helaas supertraag en omslachtig met inloggen.
Als je niet inlogt, krijg je een logo van de site op de poster te zien.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Als je niet inlogt, krijg je een logo van de site op de poster te zien.
Lang leve Photoshop 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Krijg een stevige foutmelding + layoutfuck als ik mijn aanpassing maak. Is ie doorgekomen of niet ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee dan is het bestand te groot (max. 25kb) of het plaatje is niet 200x300 pixels.
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Ik vind dat het goedkeuren van films wel wat milder mag.. Ik weet niet hoe anderen erover denken... Maar persoonlijk vind ik dat er altijd wel "gezeur" is met de plaatjes. Soms is het gewoon heel moelijk posters te vinden en als je dan na uren werk een plaatje uit de film hebt dan is het niet goed omdat de hoofden misschien niet helemaal op verhouding zijn of omdat het iets te pixelachtig is. Natuurlijk moeten de moderators kritisch zijn, anders wordt het natuurlijk een puinzooi. Geen probleem. Maar jullie kunnen toch wel iets milder zijn over de plaatjes?? Wat vinden anderen?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik vind het prima, je moet de kwaliteit hoog houden, en je leert er als toevoeger van. Tenminste de meeste, mezelf buitengesloten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat vinden anderen?
Wat denk je, dat het hier een democratie is? 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Gelukkig niet, al dat gestem en gediscussieër. Ik moet er niet aan denken.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik vind het soms vervelend dat bij het toevoegen er maar 2 genres geselecteerd kunnen worden. Bij sommige films is het dan moeilijk kiezen. Zou dat niet veranderd kunnen worden?
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Wat denk je, dat het hier een democratie is? 
Ja 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Weet iemand misschien hoe je van een een GIF afbeelding een JPEG afbeelding kan maken?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
"Opslaan als..." en dan "Opslaan als type" veranderen in JPEG.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Waarom is de film Batman Beyond: The Movie uit 1999 eerder afgewezen om te worden toegevoegd?
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Tip voor Purmerend en bioscoopzaal en kornuiten,
als je vanaf nu een film toevoegd kijk dan even gelijk bij IMDB bij de drie bovenste acteurs naar hun film historie, dan kun je gelijk de mini series van de verschillende acteurs toevoegen die nog niet op de site staan. 
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
Stomme vraag misschien: mag ik Raw en Deliriuos van Eddy Murphy toevoegen. Het is wel hier in NL in de bioscopen gekomen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.