• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.574 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ik wilde afgelopen weekend de film Controvento toevoegen, maar kreeg de melding dat hij al in de "foute toevoegingen" stond.

Daar zag ik m niet bijstaan en dacht toen dat iemand anders m net had toegevoegd omdat hij net op TV is geweest.

Het is nu dinsdagavond en hij is nog steeds niet toegevoegd en hij staan bij mijn weten ook niet bij de "foute toevoegingen".

Hoe kan dit?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hij stond in de toevoegingen wachtlijst. Ik heb de film afgehandeld, hij staat er nu op.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Jordy wrote:

Geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Wat is wel een nadeel van de nieuwe updates?

Dat ik soms niet weet of ben vergeten in welk topic/film ik iets gepost hebt. Daardoor kan een reactie van mijn kant lang duren danwel helemaal niet meer komen. De discussie valt als een baksteen dood. Het nadeel van de oude 'mijn updates' is dat die vol stond met topics die je helemaal niet wil lezen. Ik stel dan ook voor om topics/films te tonen in de 'mijn updates' waar je binnen de laatste twintig berichten iets gepost hebt.

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Ik lees alles.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

kappeuter wrote:

Hij stond in de toevoegingen wachtlijst. Ik heb de film afgehandeld, hij staat er nu op.

Thanx, zal trouwens meteen ff de echte poster toevoegen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yekezzez wrote:

Ik stel dan ook voor om topics/films te tonen in de 'mijn updates' waar je binnen de laatste twintig berichten iets gepost hebt.

Vind ik wat te ingrijpend/ingewikkeld/onlogisch. Het idee is nu: ben je benieuwd naar nieuwe berichten bij de film? Dan kun je 'm met één druk op de knop naar je eigen updates-pagina verplaatsen.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

stinissen schreef:

Ik lees alles.

Ik niet meer sinds ik stage loop

Jordy schreef:

Vind ik wat te ingrijpend/ingewikkeld/onlogisch. Het idee is nu: ben je benieuwd naar nieuwe berichten bij de film? Dan kun je 'm met één druk op de knop naar je eigen updates-pagina verplaatsen.

Die wil ik ook niet kwijt. Het idee is alleen dat topics en films automatisch en tijdelijk worden toegevoegd. Lijkt mij zeer handige extra service, maar als dit te ingrijpend is dan helaas.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Is op andere fora gebruikelijk. Ik zag recentelijk zoiets op htforum.nl. Heel handig.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ik wild "the last don II" toevoegen maar er stond dat deze al ooit is afgekeurd maar hij mag er nu toch op? Aangezien er mini-series op de site mogen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dan kun je dat bericht wel negeren.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Dacht dat het dit het goeie topic hiervoor was, dus maar even proberen.

Zoek een goeie poster voor de film A-1 : Headline. Maar niet deze want vertikale posters ziet met niet zo graag op MM zo blijkt

Misschien zit er hier iets voor je bij.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Da's wel erg weinig keus.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

[email protected], mijn held . Site staat gebookmarked, gaat nog van pas komen voel ik . Zet je maar al schrap kappeuter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Laat maar komen!

Ik ken de site. Uitgebreid archief, maar helaas supertraag en omslachtig met inloggen.

Als je niet inlogt, krijg je een logo van de site op de poster te zien.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Als je niet inlogt, krijg je een logo van de site op de poster te zien.

Lang leve Photoshop

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Krijg een stevige foutmelding + layoutfuck als ik mijn aanpassing maak. Is ie doorgekomen of niet ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nee dan is het bestand te groot (max. 25kb) of het plaatje is niet 200x300 pixels.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Oki, bedankt. Weer een held bij

Anne_Girl

• 206 messages
  • 188 votes

Ik vind dat het goedkeuren van films wel wat milder mag.. Ik weet niet hoe anderen erover denken... Maar persoonlijk vind ik dat er altijd wel "gezeur" is met de plaatjes. Soms is het gewoon heel moelijk posters te vinden en als je dan na uren werk een plaatje uit de film hebt dan is het niet goed omdat de hoofden misschien niet helemaal op verhouding zijn of omdat het iets te pixelachtig is. Natuurlijk moeten de moderators kritisch zijn, anders wordt het natuurlijk een puinzooi. Geen probleem. Maar jullie kunnen toch wel iets milder zijn over de plaatjes?? Wat vinden anderen?

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ik vind het prima, je moet de kwaliteit hoog houden, en je leert er als toevoeger van. Tenminste de meeste, mezelf buitengesloten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Anne_Girl wrote:

Wat vinden anderen?

Wat denk je, dat het hier een democratie is?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Gelukkig niet, al dat gestem en gediscussieër. Ik moet er niet aan denken.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Ik vind het soms vervelend dat bij het toevoegen er maar 2 genres geselecteerd kunnen worden. Bij sommige films is het dan moeilijk kiezen. Zou dat niet veranderd kunnen worden?

Anne_Girl

• 206 messages
  • 188 votes

Jordy schreef:

(quote)

Wat denk je, dat het hier een democratie is?

Ja

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Weet iemand misschien hoe je van een een GIF afbeelding een JPEG afbeelding kan maken?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

"Opslaan als..." en dan "Opslaan als type" veranderen in JPEG.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Waarom is de film Batman Beyond: The Movie uit 1999 eerder afgewezen om te worden toegevoegd?

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Tip voor Purmerend en bioscoopzaal en kornuiten,

als je vanaf nu een film toevoegd kijk dan even gelijk bij IMDB bij de drie bovenste acteurs naar hun film historie, dan kun je gelijk de mini series van de verschillende acteurs toevoegen die nog niet op de site staan.

Justice4All

• 2152 messages
  • 457 votes

Stomme vraag misschien: mag ik Raw en Deliriuos van Eddy Murphy toevoegen. Het is wel hier in NL in de bioscopen gekomen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.