• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.602 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@ Stinissen:

(afbeelding)

@606: Valt echt nog wel mee te werken

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

@606

Jake Kilkanin, een voormalig politieagent weet zich te verdiepen in het werk van een beruchte Mexicaanse drugsbaron. Maar Jake verdiept zich zo erg in de zaak dat hij een occult geheim ontdekt dat de oorzaak is van al de kracht en succes van de drugsbaron.

Een beetje een korte beschrijving, en niet helemaal perfect vertaald. Ik hoop dat je er wat aan hebt

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

@ Stinissen:

(afbeelding)

Als een goed programma hebt wel.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Gewoon prt scr en Irfanview om uit te snijden?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

LimeLou wrote:

Jake Kilkanin, een voormalig politieagent weet zich te verdiepen in het werk van een beruchte Mexicaanse drugsbaron. Maar Jake verdiept zich zo erg in de zaak dat hij een occult geheim ontdekt dat de oorzaak is van al de kracht en succes van de drugsbaron.

Een beetje een korte beschrijving, en niet helemaal perfect vertaald. Ik hoop dat je er wat aan hebt

Ik dank je wel

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Graag gedaan, mate

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Gewoon prt scr en Irfanview om uit te snijden?

Dat weet ik, maar het beeld kwaliteit.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Het lijkt erop dat het hier een straight-to-video documenatire betreft. Dan voldoet hij niet aan de criteria.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Metalfist wrote:

@ Stinissen:

(afbeelding)

Mijn dank is groot

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Zinema wrote:

Het lijkt erop dat het hier een straight-to-video documenatire betreft. Dan voldoet hij niet aan de criteria.

Oke, .. zonde ... hij lijkt me echt MM waardig. Ziet er in ieder geval leuk en interessant uit. Had er graag mensen op zien stemmen

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Er is net afgekeurd, wie kan mij even helpen voor NL plots vertalen?

On 9th of November 1983 two Australians, Kevin Barlow and Geoff Chambers were arrested at Penang Airport in Malaysia carrying 179 grams of Heroin. A crime which in Malaysia carries a mandatory sentence of death... Dadah Is Death is the true story of Barbara Barlow's desperate attempt to save her son from the Hangmans rope - a courageous effort that involved impassioned pleas to President Reagan, The British Prime Minister, and even the Pope. By July 1986 this international struggle had seemed to reach a hopeless conclusion and all that was left was a mother's love for her son.

Alvast bedankt!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

Er is net afgekeurd, wie kan mij even helpen voor NL plots vertalen?

On 9th of November 1983 two Australians, Kevin Barlow and Geoff Chambers were arrested at Penang Airport in Malaysia carrying 179 grams of Heroin. A crime which in Malaysia carries a mandatory sentence of death... Dadah Is Death is the true story of Barbara Barlow's desperate attempt to save her son from the Hangmans rope - a courageous effort that involved impassioned pleas to President Reagan, The British Prime Minister, and even the Pope. By July 1986 this international struggle had seemed to reach a hopeless conclusion and all that was left was a mother's love for her son.

Alvast bedankt!

hoeft niet meer vertalen, ik heb al nl plots gevonden

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Ik heb leuk poster gevonden, wie kan mij helpen voor NL plots vertalen?

Widow Mary Bassett and her 3 children have hit difficult times on their farm; it is especially apparent when they cannot even afford a turkey for their Thanksgiving dinner. Oldest daughter Tilly writes to Mary’s wealthy and estranged mother Isabella, exaggerating their situation in a lengthy letter. Isabella comes to the farm to offer her help and finds a kindred spirit in Tilly. However, Mary resents her mother’s attempts to help them out of their financial difficulties.

mag ook privebericht sturen, alvast bedankt

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Weduwe Mary Bassett en haar drie kinderen beleven een moeilijke tijd op hun boerderij. De armoede wordt zelfs zo groot dat het gezin zich geen kalkoen kan veroorloven voor Thanksgiving dus besluit de oudste dochter, Tilly, naar haar vervreemde grootmoeder Isabella te schrijven. Ontroerd door de brief besluit Isabella naar de boerderij te komen om haar dochter en kleinkinderen te helpen maar dit is tegen de zin van Mary.

Misschien best nog wel eens nalezen door iemand anders.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Dank je wel @metalfist.

zazdarovje

• 82 messages
  • 5435 votes

Fellow members of the community,

the Venice Film Festival has come to an end.

There's still a handful of movies missing from the archive.

I kindly request you to add them using the data I'm posting, since I don't speak Dutch.

Regards.

Birmingham Ornament - Andrey Silvestrov & Yuri Leiderman

Russia - Avantgarde - 68' - 2011

with Alexandr Leiderman, Yuri Leiderman, Stas Podlirskiy

pic: http://www.labiennale.org/img_din/SPRFRBQRQP71214.jpg

plot: La Biennale di Venezia - Birmingham Ornament [Events] - labiennale.org

imdbcode:

Ren Shan Ren Hai (People Mountain People Sea) - Cai Shangjun

China/Hong Kong - Drama - 90' - 2011

with Chen Jianbin, Tao Hong, Wu Xiubo

pic: http://www.labiennale.org/img_din/RJVFYFLCOF38699.jpg

plot: La Biennale di Venezia - Ren Shan Ren Hai - labiennale.org

imdbcode:

Two Years at Sea - Ben Rivers

United Kingdom - Documentary/Avantgarde - 88' - 2011

with Jake Williams

pic: http://www.labiennale.org/img_din/MIZLMEXONU62508.jpg

plot: La Biennale di Venezia - Two Years at Sea - labiennale.org

imdbcode:

Oro Negro: Tierra Sublevada, Parte II

Argentina/Venezuela - Documentary - 107' - 2011

pic: http://www.venice-days.it/immagini2011/oro_03_b.jpg

plot: VENICE DAYS - venice-days.com

imdbcode: 2034072

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

I've added Ren Shan Ren Hai and Two Years at Sea

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik wil graag de documentaire toevoegen van The fireman's story die nu op rtl 4 draait.

Maar kan de regisseur niet vinden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Ik wil graag de documentaire toevoegen van The fireman's story die nu op rtl 4 draait.

Maar kan de regisseur niet vinden.

Ik zag het op het einde van de docu staan Regie Joseph Maxwell, dus dat zal hem wel zijn.

Sai

• 56 messages
  • 2569 votes

Kan iemand een poster vinden van Merci Monsieur Robertson? IMDb: IMDb - Merci Monsieur Robertson (1986) NYT: http://movies.nytimes.com/movie/120918/Merci-Monsieur-Robertson/overview Cinema.nl: Merci, Monsieur Robertson - Cinema.nl

Of nog mooier zelf toevoegen natuurlijk. Geen slechte film!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Sai wrote:

Kan iemand een poster vinden van Merci Monsieur Robertson? IMDb: IMDb - Merci Monsieur Robertson (1986) NYT: Merci-Monsieur-Robertson - Trailer - Cast - Showtimes - NYTimes.com - movies.nytimes.com Cinema.nl: Merci, Monsieur Robertson - Cinema.nl

Of nog mooier zelf toevoegen natuurlijk. Geen slechte film!

Ik zal eens kijken, kan jij mij helpen met mij hulp vraag ?

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Fuck, was net bezig een uur lang te vertalen en was klaar. Bleek dat ik door de schoolcomputer uitgelogd werd op het moment dat ik het bericht plaatste, waardoor de vertaling verloren is gegaan. Sorry ervoor, 606

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

LimeLou wrote:

Fuck, was net bezig een uur lang te vertalen en was klaar. Bleek dat ik door de schoolcomputer uitgelogd werd op het moment dat ik het bericht plaatste, waardoor de vertaling verloren is gegaan. Sorry ervoor, 606

Je hebt Pm

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Voor 606...

Series 1 | Episode 1 | 1066: The Battle for Middle Earth

"In het Engelse dorpje Crowhurst hebben pas-getrouwde Tofi en zijn boerenvriend Leofric een prima leven. Op een dag worden ze opgeroepen voor dienstplicht door de krijger Ordgar om de Engelse kusten te verdedigen tegen mogelijke viking invasies. Maar terwijl het leger van koning Harold wacht houdt in het zuiden, vallen de vikingen vanuit het noorden Engeland aan.

De vikingen meren aan in Cleveland en roeien de strijders uit van Yorkshire bij de strijd om Fulford. Toen de Engelse krijgers te horen kregen van deze verrassingsaanval besloten ze 450 kilometer naar het noorden te reizen om de vijandige vikingen te verslaan. Na een epische tocht komen ze de vikingen tegen en strijden tegen ze bij de strijd voor Stamford Bridge. De Engelsen overwinnen.

Het einde van het viking tijdperk is aangebroken en Ordgar, Tofi en Leofric leven nog. Maar slecht nieuws komt binnen: de noormannen zijn aangemeerd in Sussex, bij Crowhurst. De drie mannen haasten zich naar het zuiden om hun families en Crowhurst te redden."

Series 1 | Episode 2 | 1066: The Battle for Middle Earth

"Tofi, Leofric en Ordgar worden geholpen tijdens hun tocht naar Crowhurst door de viking Snorri, die een nieuw metgezel wordt.

De noormannen. Een mysterieus leger trouw aan hertog William. Éen van de noormannen, ene genadeloze Ozouf doet zijn best om zo veel mogelijk macht uit te oefenen op de aristocratie net als zijn bondgenoot. De ietwat zachtaardigere Coutances. Dit allemaal onder toezicht van Drogo. Een intimiderende, maar zwijgzame man.

Net buiten London, splitst het broederschap van de vier mannen. Ordgar en Snorri blijven het leger van koning Harold steunen, terwijl Tofi en Leofric richting Crowhurst reizen om de vrouwen te redden. Tot grote weerzin komen ze erachter dat Crowhurst compleet verwoest is door noormannen. In het woud ter zuiden van Crowhurst komen ze gevangen genomen vrouwen en kinderen tegen. Ze komen Ozouf en Coutances tegen, verslaan hun in een gevecht en redden een vrouw en een kind. De vrouw heet Judith en het kind Aelf."

Niet echt goed vertaald, maar de originele engelse beschrijving was ook nogal kort door de bocht en had meer iets van een tv-gids beschrijving. Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, in ieder geval

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Bedankt voor je werk

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Alleen wel erg lang verhaal. Het is de bedoeling van de 2 delen 1 plot te maken. En dan in een regel of 6/7

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Alleen wel erg lang verhaal. Het is de bedoeling van de 2 delen 1 plot te maken. En dan in een regel of 6/7

Heb het zelf al gesplitst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.