- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Gentlemen Marry Brunettes 1955
Modern love 1990
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Enkele Belgische films waar geen poster of foto van te vinden is zoals o.a. "Trouble in paradise" van Robbe De Hert; "Hellegat" van Patrick Lebon (staat al bij foute toevoegingen); "De Witte (1934)" van Jan Vanderheyden; "Paniekzaaiers" van Patrick Lebon;
"Gaston en Leo in Hong Kong" van Paul Cammermans; ...
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Het lukt me dus echt niet om een fatsoenlijk plaatje toe tevoegen. Dan is het bestand weer te groot. dan is het geen JPG bestand en dan is het weer geen grafisch bestand. Nogal irritant om een klein miezerig plaatje toe te voegen.
Wie kan mij helpen????
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Er zijn al zo weinig plaatjes te vinden van de desbetreffende film... En de plaatjes die ik gevonden heb zijn geen JPG bestand en allemaal groter dan 25 kb... en ze zijn al zo klein.... 
En het zijn allemaal geen JPG bestanden terwijl het gewoon de voorkant van een DVD is 20x verkleind...
I'm confused...:(
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Hey bedankt!
Alleen... Dat zal mijn digibetisme wel zijn maar als ik hem op sla in mijn bestand lukt het me niet om hem toe te voegen:
*Het bestand dat geupload is is geen JPEG-bestand
*Het bestand is 500,05 KB groot, dit mag maximaal 25 KB zijn
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Hey bedankt!
Alleen... Dat zal mijn digibetisme wel zijn maar als ik hem op sla in mijn bestand lukt het me niet om hem toe te voegen:
*Het bestand dat geupload is is geen JPEG-bestand
*Het bestand is 500,05 KB groot, dit mag maximaal 25 KB zijn
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Bestand bewerken en opnieuw opslaan maar dan als jpg.
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
En hoe sla ik hem op als jpg en waar kan ik hem fatsoenlijk bewerken.....?
Excuses voor mijn beperkte kennis...... 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
En hoe sla ik hem op als jpg en waar kan ik hem fatsoenlijk bewerken.....?
Zijn allerlei programma's en programma'tjes voor, maar ik heb het even voor je gefikst: hiero. Aan jou de eer om de film toe te voegen. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Zo leert ze het natuurlijk nooit 
Jamaar nu is het frustrerend als het niet lukt. Als deze film er eenmaal op staat kan ze op haar gemakkie eens kijken hoe het allemaal moet. Ofzo. 
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Tja sorry maar ik begrijp er geen f*ck meer van. Als ik de URL neerzet lukt het niet omdat het geen "grafisch bestand" is en als ik hem opsla en vanuit mijn bestand neer zet dan is het geen jpg-bestand en is het groot...
Het zal wel aan mij liggen...:(
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Tja sorry maar ik begrijp er geen f*ck meer van. Als ik de URL neerzet lukt het niet omdat het geen "grafisch bestand" is en als ik hem opsla en vanuit mijn bestand neer zet dan is het geen jpg-bestand en is het groot...
Bij Internet Explorer kun je kiezen hoe het plaatje wordt opgeslagen. Misschien neemt hij zelf automatisch BMP, maar kun je dit handmatig veranderen naar JPG. Kijk maar eens of er, als je het plaatje op wil slaan, zoiets verschijnt als 'save as type' of 'opslaan als', waarbij je kunt wisselen tussen JPG en BMP.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Vreemd... bij mij slaat hij het op als ....jpg
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
bij mij dus niet... en eerlijk gezegd waarom zoveel eisen aan een plaatje?? een url van een normaal plaatje is toch genoeg?? Dan kunnen jullie later kijken of jullie het een goed plaatje vinden maar zo lukt het dus nooit om een film toe te voegen. Vind ik wel erg jammer....:(
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
waarom zoveel eisen aan een plaatje?? een url van een normaal plaatje is toch genoeg?? Dan kunnen jullie later kijken of jullie het een goed plaatje vinden
Tja, de moderators hebben het al druk genoeg. Als we ook nog eens van elke toevoeging het plaatje in orde moeten maken... er zijn hier genoeg mensen die je willen helpen. Probeer bijvoorbeeld met een grafisch programma als Irfanview (link: zie FAQ) eens "save as", en kies dan .jpg
vijf-en-twin-tig-dui-zend (!) keer is het blijkbaar wél gelukt... dat "nooit" zal dus wel meevallen 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik kan het alleen opslaan als bmp.....
Dan is het of een bitmap-plaatje of je moet je Tijdelijke Internet bestanden opruimen!
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Twee mogelijkheden: je kunt IrfanView hier downloaden (rechtsklik > save as) en daarmee je plaatje omklussen naar een JPG. Je kunt ook Mozilla gebruiken in plaats van Internet Explorer, dan ben je naast die rare BMP ook gelijk van een hele hoop andere internet-ergernissen af.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
of download via download.com het "gratis" programmatje Easy Thumbnails. Leest gewoon .bmp's en verandert die, nadat je de setting hebt verandert in 200 X 300, in een perfect .jpg plaatje!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ehm blabla, het probleem is dus dat wanneer zij dat plaatje downloadt, jaar Explorer er een .bmp van maakt.
-
- 23442 messages
- 76929 votes
bij Prime Suspect 5: Errors of Judgment (1996):
Alle Prime Suspect zijn mini-serie's zie imdb, mijn persoonlijk maakt het niks uit maar dan mogen ook de Tatorts er op want dat zijn ook eigenlijk tv-films...
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Prime Suspect 1 stond al op MM. Dacht van als die er op staat mag de rest ook niet ontbreken. Heb ze op allemaal op DVD. Zijn allemaal toppers. Beoordeel ze pas echt als ik ze weer alelmaal gezien heb. Wacht daarom nog even met stemmen erop.
Opzich zouden die Tatorts er ook allemaal op MM kunnen. Je kan er ook op stemmen op IMDB. En het zijn ook op zich staande verhalen. Los van elkaar. Net als films als Die hard 1, 2 en 3 bijvoorbeeld. Dat is anders dan bij series als Allo allo, Miami Vice enzo. Op IMDB kan je daar niet op stemmen en staat er ook altijd bij de datum van/tot bij.
Van mij mogen ze me dingen als Prime Suspect ook in de bioskoop uitbrengen hoor. Zou geweldig zijn. ALs is het bij somige wel een lange zit 202 minuten. Maar dat het thuis ook.
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Helemaal mee eens.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
deze regiseur trouwens doet het goed op MM. 3x staat hij erop. en allemaal hoog gewaardeerd.
Zie tevens dat veel regiseurs van Prime Suspect ook wel bioskoop films geregistreerd hebben.
Zal ik de Tatorts erop gaan zetten
Was eerlijkgezecht al lang bezig met Prime Suspect en dan ook nog tekst uit engels naar nederlands vertalen. En zie dat er wel heel veel van zijn van de Tatorts. Zelf heb ik die nooit gezien. Mischien voro eimand anders die er fan van is.
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Moet je eerst aan Jordy vragen.......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.