- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
Iemand enig idee wie de regisseur is van de film Tokkaekko (2002)?
Hideo Kawai (?)
Dat staat in ieder geval op deze site.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
Denk het wel ja! Die site had ik overigens wel al gezien, kon ik niet meer terug vinden. Wist niet dat hier de naam gewoon werd genoemd... Bedankt (allebei), dat is inderdaad de goede film 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Onlangs werd een Frontline-documentaire van mij geweigerd. Waarom mag deze er dan wel op?
EDIT: Zo reageerde Hannibal op mijn toevoeging:
...
De documentaire is een aflevering van het actualiteitenprogramma Frontline. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld Zembla in Nederland. Dit soort programma's zijn niet toegestaan op MovieMeter.
Onder de toevoegbaarheidscriteria van de MovieMeterWiki staat onder "niet toevoegbaar":
Reportages - meestal uitgezonden als onderdeel van een programma (Netwerk, Zembla, Reporter, etc.)
Het lijkt me dat mijn toevoeging terecht is afgewezen (omdat de vergelijking Frontline-Zembla wel degelijk opgaat, naar ik meen), en dat de andere Frontline-reportages eveneens van de site zouden moeten gehaald worden...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Je hebt gelijk. Ik heb de toevoeging verwijderd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Mogen deze films op de site?
1. Boris Godunov (1986)
2.
Boris Godounov (1989)
aka "Boris Godunov"
3.
Boris Godunov (1954)
4.
Boris Godunov (1990) (TV)
5. Boris Godunov (1987) (TV)
6. Boris Godunov (1980) (TV)
Dit zijn op opera gebaseerde films. Daar zijn we niet zo happig op.
Soms is het niet veel meer dan een registratie van zo'n opera.
Dus tenzij je de films gezien hebt en weet of het films zijn, svp niet toevoegen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
En oude documentaires van Martin Scorsese, zoals Italianamerican en American Boy: A Profile Of Steven Prince zou ik ook wel niet mogen toevoegen aangezien deze documentaires geen bioscooprelease kregen?
Excuses voor het late antwoord.
Ze zijn in enkele llanden in de bioscoop verschenen en ook in enkele landen op vhs en dvd verschenen. O.a. via Amazon.fr te bestellen.
Dus ze mogen worden toegevoegd.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Je hebt gelijk. Ik heb de toevoeging verwijderd.
Ik meende dat ik toen ook een link heb meegestuurd dat de docu in de bioscoop heeft gedraaid, anders mocht het er inderdaad niet op.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Frontline: Memory of the Camps.
Al lees ik nu in de faq van de site de vraag why was the film never released? Dus ik zal wel ongelijk hebben.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Hallo iedereen, ik heb de grootste moeite om http://www.emmafans.nl/gallery/displayimage.php?album=471&pos=1 deze afbeelding aan de nodige voorwaarden aan te passen. Mijn grootste dank voor eender wie die de aangepaste afbeelding naar mij kan sturen.
Dank bij voorbaat.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Onder 25kb en 200px breed,kun jij me aub helpen, mijn computer laat me in de steek 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Hallo iedereen, ik heb de grootste moeite om http://www.emmafans.nl/gallery/displayimage.php?album=471&pos=1 deze afbeelding aan de nodige voorwaarden aan te passen.
Om welke film gaat het? We moeten inloggen/registreren om die link te kunnen zien.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Ik zie alleen een foto van Emma met paraplu, bedoel je die?
Mac Hammer Fan
-
- 6029 messages
- 7450 votes
(Even iets anders)
Bij de IMDb maken ze er soms een echte knoeiboel van.
Voorbeeld:
http://www.film.tv.it/scheda.php?film=18829
(na php heb ik een vraagteken getypt, maar bij de weergave is het weg ???)
"http://www.film.tv.it/scheda.php??film=18829" zou het moeten zijn en na film moet = komen, heel vreemd, ik typ dat en bij weergave wordt het / man man man miserie miserie 
http://www.imdb.com/title/tt0070404/
"Monache di Sant'Arcangelo, Le " (1973) stond al jaren op de Imdb als geregisseerd door Domenico Paolella en het is nu plots Joe d"Amato.
Deze informatie is NIET CORRECT. De film, die ik thuis op DVD heb, is wel degelijk geregisseerd door Domenico Paolella zoals ook op alle Italiiaanse sites staat.
En vooral met de jaartallen van de films zijn ze er soms glad naast. Het merendeel van de films die ik zelf heb toegevoegd kwam in Europa minstens een jaar vroeger uit.

Een tijd geleden merkte ik ook dat een film plots voor eerste titel een andere naam heeft gekregen. ik ben vergeten welke, maar ik vond het niet nodig van het als correctie door te sturen omdat ze er bij mijn weten ook glad naast zaten.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Well, what else is new? Imdb is ook hoofdzakelijk de dubbelcheck-site. Er zijn zoveel bronnen met verschillende informatie dat je 't beste een hoofdbron-site kunt nemen. Ik kom zo vaak verschillende produktielanden, speelduur, spelling van regisseurs en acteurs en titels etc. etc. tegen. Het beste is dan om ook op imdb een correctie in te dienen. Dat imdb niet heilig is, dat weten we al langer dan vandaag.
Mac Hammer Fan
-
- 6029 messages
- 7450 votes
IMDb biedt in elk geval niet dezelfde goede service als Moviemeter. Ik heb hen al meerdere keren een mooie poster toegestuurd en ze vertikken het van te reageren of die op de site te zetten. Bovendien nemen ze als jaartal van de film altijd het jaar dat de film in de States is uitgebracht, en dat is niet correct.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Posters worden alleen hier op waarde geschat.
.
Mac Hammer Fan
-
- 6029 messages
- 7450 votes
Toch vreemd dat die link niet juist weergegeven wordt op de site
http://www.film.tv.it/scheda.php?film=18829
ik sta voor een raadsel
Bij de weergave is na php het vraagteken weg en na film staat er dan / in plaats van = waardoor hij niet meer werkt.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb het gecheckt in 3 browsers Mozilla, Firefox and Safari.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Not Found
The requested URL /scheda.phpfilm/18829 was not found on this server.
Mac Hammer Fan
-
- 6029 messages
- 7450 votes
Inderdaad , maar als je na php het vraagteken typt en vóór 18829 de / vervangt door = lukt het wel.
En dat was nu precies wat ik oorspronkelijk invoeg. Bij het plaatsen treedt er een bug op, waarbij het vraagteken verdwijnt en de = verandert in /.
Maar als ik het edit-venster laat verschijnen staat het wél correct.
?
Misschien kun je het zelf eens proberen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ja zo kom ik wel op de pagina.
Ik denk dat die site gewoon het systeem heeft veranderd en de oude links op imdb zijn blijven staan.
Misc. links zijn vaak dood.
Mac Hammer Fan
-
- 6029 messages
- 7450 votes
Nog eens geprobeerd met Opera, lukt ook niet. Het probleem doet zich niet voor bij links van imdb, misschien wel bij links waarin php gebruikt wordt, zoals bij http://www.film.tv.it/ het geval is.
Eventjes een test gedaan met asp, daar is het geen probleem.
Maar de fout treedt wel op in de site van Moviemeter bij het plaatsen, want als ik gewoon van de andere site de link kopieer en plak in een nieuw URL venster lukt het wel.
Nog even getest met Internet Explorer, het probleem doet zich daar ook voor. (ik werk wel met Mac)
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7385 votes
mag deze poster en film op MM?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Ben op zoek naar een geschikte poster/plaatje voor:
the catcher
-
- 118 messages
- 1459 votes
Kan het dat night of terror (2006) nog niet is toegevoegd?
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
Kan het dat night of terror (2006) nog niet is toegevoegd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.