• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Er zijn gisteren maar liefst 26 nieuwe toevoegingen op de site geplaatst...dat is geen kattenpis. De toevoeg-crew probeert de toevoegingen binnen een week te beoordelen. Geduld is een schone zaak.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Nou ja. tot vorige week hadden we gemiddeld honderd toevoegingen in de wacht staan. Op dit moment 83.

Binnen een week hopen we met het nieuwe systeem onder de 50 toevoegingen te zitten.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Prima. Zal dan wel aan het feit liggen dat bij de toegevoegde films maar enkele van mij zaten. Dus ik heb nog steeds te maken met een toevoeg-stop, wat zoals jullie wellicht begrijpen voor iemand die toevoegen best leuk vind, erg frustrerend kan zijn. Ik heb alleen maar veel bewondering voor de toevoegcrew(al is het wel te merken dat kos weg is )

Vraag was trouwens gewoon uit interesse, dus Kapp, als dat Nou ja verontwaardigd bedoelt was, heb je me denk ik verkeerd begrepen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Nee ik bedoel dat niet verontwaardigd, meer als reactie op Mugs bericht ook, als nuancering/aanvulling.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

kappeuter wrote:

Nee ik bedoel dat niet verontwaardigd, meer als reactie op Mugs bericht ook, als nuancering/aanvulling.

Ok, dan ben ik degene die het verkeerd begrepen heeft. Excuus.

stinissen (crew films & series)

• 23446 messages
  • 76940 votes

Beste moderators ik moet nu even echt mijn ei kwijt de film Hostel 2 stond bij mijn bij me foute toevoegingen en ik stond al heel erg lang te wachten nu zie ik dat de film naar Kos is gegaan dit gebeurde van de week ook al met de nieuwe Kidman film en verleden week met de nieuwe Eddie Murpy.

Dit is geen kritiek hoor maar ik vind dit erg raar en ja dat geeft me een naar gevoel.....

Soeperman87

• 567 messages
  • 479 votes

Dat heb ik ook wel vaker gehad!

Ook zijn er wel eens films door mij toegevoegd die ik zelf niet heb toegevoegd. Met andere woorden; een fout in de server.

• 23446 messages
  • 76940 votes

Nu al drie maal op rij met een primeur..........Het zal wel toeval zijn......

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Volgens het logboek heeft kos vanochtend om 9:57 inderdaad de film toegevoegd, het zal dus wel gewoon toeval zijn

• 23446 messages
  • 76940 votes

Dat is raar ik weken geleden...

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Juist met grote nieuwe films kan het voorkomen dat meerdere gebruikers een film min of meer 'tegelijk' toevoegen. Ik kwam zijn toevoeging als eerste tegen, vandaar dat zijn naam nu bij de toevoeging staat. De nogal vage plotomschrijving van stinissens toevoeging heeft die versie mogelijk wat langer in de wachtrij gehouden, als twijfelgeval. (edit: en 5 november is niet bepaald "weken geleden")

Het is natuurlijk altijd vervelend als je op deze manier werk voor niets doet, maar dat is hoe dan ook een probleem als de film eenmaal dubbel in de wachtrij staat.

• 23446 messages
  • 76940 votes

Dit was de plotomschrijving :

Terwijl zij kunst studeren in Rome, worden drie jonge Amerikaanse vrouwen weggelokt naar een jeugdherberg door een Slovaaks model uit hun klas. Al snel zullen zij ondervinden wat de grillige realiteit voor hen in petto heeft dit weekend...

Plot gemaakt door speedy23...

• 23446 messages
  • 76940 votes

En als een film dubbel in de wacht staat dan geeft de site dit toch aan?

En ja het is natuurlijk altijd vervelend vooral omdat het al 3 maal op rij is voorgekomen.

Maar ja ik wou het toch even kwijt...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

Een film is toch niet persé van jou. Hij staat heus niet voor niets openbaar. Anderen moeten hem ook mogen toevoegen. Je kan zoiets opeisen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is dat dan een 'vage plotomschrijving'. Wat is daar nu vaag aan?...

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

De plotomschrijving die bij de toevoeging stond was volgens mij iets afwijkend van wat hier nu door stinissen gepost wordt, maar dat doet allemaal niet zoveel terzake.

Het lijkt me niet nodig de kwaliteit van deze plotomschrijving verder in dit forum te bediscussieren.

• 23446 messages
  • 76940 votes

Dat is goed maar het was wel het plot, heeft Speedy23 mijn gestuurd.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

stinissen wrote:

Beste moderators ik moet nu even echt mijn ei kwijt de film Hostel 2 stond bij mijn bij me foute toevoegingen en ik stond al heel erg lang te wachten nu zie ik dat de film naar Kos is gegaan dit gebeurde van de week ook al met de nieuwe Kidman film en verleden week met de nieuwe Eddie Murpy.

Dit is geen kritiek hoor maar ik vind dit erg raar en ja dat geeft me een naar gevoel.....

Dat heb jij met een toevoeging van mij gedaan hoor.. Waat maakt het eigenlijk uit

(Ik had Leroy & Stitch gedaan en die was niet goed.. toen werd hij ineens toegevoegt met alles precies hetzwelfde als dat ik had toegevoegt.. Door jou!)

Dus Who Cares

• 23446 messages
  • 76940 votes

Dat is een ander geval toen stond jou film bij de foute toevoegingen.

jasha

• 1540 messages
  • 1087 votes

Weet er iemand hoe je van een afbeelding een JPG-file kan maken???

Bedankt alvast voor de hulp

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Het helpt als je ook vertelt welke software je gebruikt voor het bewerken van plaatjes.

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

Dustyfan wrote:

Het helpt als je ook vertelt welke software je gebruikt voor het bewerken van plaatjes.

ik haal het gewoon van internet en weet niet wat voor sofware ik heb eigenlijk.

denk nero fotosnap

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Bij deze nogmaals, reclame voor het prima progje Image Analyzer. Zeer simpel en effectief:

Hannibal wrote:

1. download het gratis programma Image Analyzer (of IrfanView)

2. Start het programma.

3. Open het te bewerken plaatje

4. Ga naar: Afbeelding --> verander grootte...

5. Verander de breedte in 200 pixels.

6. Bestand opslaan als....

7. klik op: Bestandsformaatopties.

8. Klik op tabblad "JPG"

9. Vink 'specificeer bestandsgrootte' aan en verander de maximale grootte in 25 kb.

10. Daarna op sluiten klikken, bestand opslaan en hij is geschikt om toe te voegen.

jasha wrote:

Weet er iemand hoe je van een afbeelding een JPG-file kan maken???

Bedankt alvast voor de hulp

Bij 'opslaan als' scrollen bij 'opslaan als type' en vervolgens JPG selecteren

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

Hannibal wrote:

Bij deze nogmaals, reclame voor het prima progje Image Analyzer. Zeer simpel en effectief

het werkt fijn dankje wel

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

Het is mij niet gelukt een geschikte poster voor "Not My Kid" te vinden. Alles op het net is te klein en mijn cover (heb deze op VHS) zit vastgeschroefd aan het doosje (scan niet mogelijk dus).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen deze toe te voegen (zodat ik weer een stem kan uitbrengen ). Als je er een hebt gevonden; deze plotbeschrijving staat op de achterkant (bespaart je weer tijd met het uitvogelen van het plot):

Alcohol, marihuana, cocaïne, LSD en "Angel Dust". De 15-jarige Susan gebruikt het allemaal. Ze leeft hoe langer hoe meer onder de hopeloze invloed van drugs! Het vergif beheerst haar leven. Eerst weet zij haar verslaving geheim te houden, maar de dag komt dat haar ouders de verschrikkelijke waarheid ontdekken. Een zware strijd vol emoties begint.

Hoofdrollen: George Segal, Stockard Channing en Viveka Davis

Tijdsduur: 93 minuten

Gelieve PM te sturen als / of het gelukt is. Bij voorbaat dank natuurlijk.

http://www.imdb.com/title/tt0089705/

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

kan er iemand deze toevoege http://www.imdb.com/title/tt0338768/

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

Sorry, maar ik denk niet dat we kortfilms kunnen toevoegen

Maar je kan er nog altijd iets over kwijt in dit topic

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

ik heb niet op de tijd gelet

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

In Film > Overige films > Complexx:

Waarom mag de nieuwe NL Horrorfilm Complexx niet op de site. De film duurt 77 minuten.

Hoofdrollen: Sander Foppele, Rapper Negativ,Yolanthe Cabau van Kasbergen,Filemon Wesselink,Sebastiaan Labrie

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik zou graag een link zien waaruit blijkt dat deze film een dvd release krijgt.

Op dit moment beschouwen we de film als amateurfilm.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.