- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Even los van alle toevoegperikelen en overvolle toevoegqueues.
Maar zou het mogelijk zijn films wat sneller af te keuren, ook als er twijfel bestaat ? Ik heb laatst twee films toegevoegd, waarvan er ééntje snel werd toegelaten. De andere is een omnibusgeval zonder duidelijke omschrijving van de verhaaltjes en zonder IMDb link. Ik begrijp dat zo'n toevoeging wat lastiger is om te beoordelen, maar hij staat er nu al een week en ik heb ondertussen wel zin om de film een keer te bekijken. En laten we er vanuit gaan dat het tijdelijk notepad bestandje niet meteen een optie is.
Geen probleem mee als hij afgekeurd wordt, maar iets sneller duidelijkheid zou wel leuk zijn.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik volg je even niet. Waarom kun je een film niet kijken zolang die niet toegevoegd is? En in welke zin is afkeuring dan een verbetering boven de status quo van de wachtrij?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Maar, het is heus toegestaan om een film te kijken die (nog) niet op de site staat natuurlijk, notepadjes zijn altijd handig. 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
ik heb al vier dagen geleden een film toegevoegd
La Seduzione
hij is nog niet toegevoegd geweest maar hij staat ook niet op de lijst van afgekeurde films.
en toch was alles in orde: poster, plot...
is het normaal dat dat dan zo lang duurt ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Als je een film toevoegt staat er de mededeling dat je rekening moet houden met een week verwerkingstijd.
Soms is het wat drukker dan duurt het nog iets langer.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Even van mezelf uitgaand: als ik 'even' de tijd heb keur ik de toevoegingen die gewoon goed en duidelijk zijn goed en degenen die zeker niet goed zijn af. De rest moet echt even wachten tot ik echt genoeg tijd heb eventueel wat aanpassingen te doen of wat op te zoeken.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5751 votes
Ik houd het altijd bij aan die statistieken boven aan de site aan het aantal films (staat nu al een tijdje rond 39116 ja). Je moet gewoon begrijpen dat ze meer te doen hebben dan films toevoegen. Als hij niet goedgekeurd is, krijg je altijd een bericht, dus je hoeft nie de afkeuringspagina bij te houden. Echter, je krijgt geen bericht als hij wel is toegevoegd. Maar aangezien vaak, als er eenmaal toegevoegd wordt, vele films tegelijk toegevoegd wordt, houd je dat op dat moment gewoon in de gaten.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Laat ik hier nog even een oproep doen aan mensen om zo veel mogelijk de bronplaatjes van de posters mee te sturen, dat scheelt al een stuk.
.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik heb het al een aantal keer gevraagd(steeds gewijgerd
), maar het blijft me maar dwars zitten. Ik heb best veel vrije tijd(ben bang dat dat in de loop van het jaar minder word) en ik ben verslaafd aan Moviemeter. Ik zou echt graag helpen met het beoordelen van toevoegingen, zodat er sneller duidelijkheid komt. Ik denk dat het lange wachttijd probleem daarmee al een klein stukje opgelost zou zijn, de twijfelgevallen hebben nog steeds meer tijd nodig, maar de juiste toevoegingen staan dan sneller op de site. Ik hoop nog altijd op een wonder

Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Ik volg je even niet. Waarom kun je een film niet kijken zolang die niet toegevoegd is? En in welke zin is afkeuring dan een verbetering boven de status quo van de wachtrij?
Het is gewoon makkelijker de film te kijken als hij al toegevoegd is. Ik heb de gewoonte meteen m'n bevindingen bij de film neer te pennen en een cijfer uit te delen. De dag erna ben ik vaak toch al de helft vergeten.
Wat het afkeuren betreft, dat brengt ten minste duidelijkheid. Ofwel moet ik hem gewoon eerst zien om de plotjes eruit te vinden (die vind ik namelijk nergens - het is een omnibusfilm), ofwel kan ik snel aanpassen wat er mist, ofwel staat hij er gewoon op en is er geen probleem. Nu zit ik maar een beetje te wachten.
Zaten twee linkjes bij, waaronder ééntje van Twitch (belangrijke nieuwsbron van alternatieve films) en ééntje van de DVDuitgave op CDJapan. Lijkt me voldoende referentiemateriaal wat betreft het afchecken van de toelaatbaarheid.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Wie zegt dat ie wordt afgekeurd?
We zijn er gewoon nog mee bezig. Geduld. 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Om even alle kaarten op tafel te gooien 
- Ik voeg wel eens meer omnibussen toe, en kos heeft er ooit eens een keer ééntje afgekeurd (Killers) omdat die geen korte beschrijving van elk plotje had.
- Plan was om gewoon hem toe te voegen, hem afgekeurd te zien en te vragen of de film er alsnog opkon, en dat ik de film dan zo snel mogelijk zou kijken en de plotjes zou bijvoegen. Toch geen kat die het opvalt dat er weer een obscure Japanse omnibus film toegevoegd is 
Het plan vlot niet echt zo
.
haagsev
-
- 21 messages
- 15 votes
In De Site > MovieMeter pakketservice > The Exchange:
Ik heb een film: The Exchange :Ik zou graag een reverentie hebben (via deze site).
Ik zoek em al een tijdje en heb em nog niet kunnen vinden (wel plaatje..)
cover: http://cover6.cduniverse.com/MuzeVideoArt/51/199051.jpg
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sorry, maar wie gaat er nu weer over de films op tv?
Volgens de gegevens zou vanavond op Canvas de film Made Men (1999) van Louis Morneau vanavond uitgezonden worden.
Maar het zou gaan om de film Made Men (1997) van Don Close
Deze staat nog niet op MM. Voelt iemand zich geroepen?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De heer stinissen natuurlijk!
Hij heeft al een pm...
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5751 votes
Is een regisseur toevoegen bij een film verplicht? Ik heb namelijk echt al alles gedaan om de regisseur van Woman Island te vinden, maar het lukt maar niet. Bij de "staff" op de Japanse officiële site, http://www.ntv.co.jp/woman/ , staat hij er ook niet tussen (alleen producers en writers). Ik ben alle sites afgegaan en kan echt helemaal niks vinden. Dus daarom mijn vraag dus of een regisseur verplicht is?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Volgens de gegevens zou vanavond op Canvas de film Made Men (1999) van Louis Morneau vanavond uitgezonden worden.
Maar het zou gaan om de film Made Men (1997) van Don Close
Net bekeken. Ze hebben dan toch die van 1999 van Morneau uitgezonden. Ze hebben bij Canvas zelf de plank misgeslagen. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Net bekeken. Ze hebben dan toch die van 1999 van Morneau uitgezonden. Ze hebben bij Canvas zelf de plank misgeslagen. 
Had ik het toch goed. 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Voor wie er goed is in Italiaans kan deze film toevoegen:
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Staat in de wacht.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Sinds vandaag tot onbepaalde tijd heeft MovieMeter een maximum-toevoeg-regel in het leven geroepen. Iedere gebruiker kan 'slechts' 10 [in letters: tien] toevoegingen in de wachtrij hebben staan.
Dit om de toevoegers te stimuleren betere toevoegingen in te dienen, en toevoegingen zullen sneller beoordeeld worden.
We rekenen op jullie begrip en samenwerking.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hoe kan ik eigenlijk gemakkelijk op de lijst komen van films die op dit moment op afgekeurd staan?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5751 votes
is het dan zo moeilijk te onthouden?
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Sinds vandaag tot onbepaalde tijd heeft MovieMeter een maximum-toevoeg-regel in het leven geroepen. Iedere gebruiker kan 'slechts' 10 [in letters: tien] toevoegingen in de wachtrij hebben staan.
Dit om de toevoegers te stimuleren betere toevoegingen in te dienen, en toevoegingen zullen sneller beoordeeld worden.
We rekenen op jullie begrip en samenwerking.
Werpt dit 'nieuwe' systeem al vruchten af? Het beoordelen gaat toch niet echt veel sneller, of moet dat nog komen? Ik kan in ieder geval geen nieuwe films toevoegen totdat mijn oude toevoegingen beoordeeld zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.