• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.315 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

marmis

• 20 messages
  • 3197 votes

Iemand??? aub

marmis wrote:

Kan iemand de film "Return to Zero" toevoegen

Return to Zero (2014) - IMDb

Deze zeer aangrijpende film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een echtpaar die hun eerste kind verwachten. Een paar weken voordat ze uitgeteld is komen ze tot de ontdekking dat de zoon is overleden in de buik. Na de "geboorte" veranderen de levens of betrokkenen. Vluchten in alcohol en ontkenning. Maar niets kan hun relatie redden.

Dan plotseling komt ze tot de ontdekking dat ze opnieuw zwanger is, en alle angst en spanning begint opnieuw.

Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar blijf maar klungelen met de foto

thanks

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

marmis wrote:

Iemand??? aub

(quote)

Heb hem toegevoegd. Hoop dat ie word geaccepteerd.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Zojuist een film toegevoegd met het nieuwe toevoegformulier. Ziet er goed uit!

Maar is het niet beter om bij de IMdb-code een kruisje aan te vinken, als een film of docu niet op IMDb staat, net als voorheen?

Zomaar een vraagje hoor, geen kritiek...

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

narva77 wrote:

Zojuist een film toegevoegd met het nieuwe toevoegformulier.

Maar is het niet beter om bij de IMdb-code een kruisje aan te vinken, als een film of docu niet op IMDb staat, net als voorheen?

Zomaar een vraagje hoor, geen kritiek...

Goed idee

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Waarom precies?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Waarom precies?

Ik weet het niet, misschien omdat sommige mensen vergeten de IMDb-code te plaatsen (beginnende toevoegers). En omdat de IMDb-code cruciaal is om te controleren of een film al in de wachtrij staat.

Misschien is het beter om - net als voorheen - een kruisje aan te vinken indien een film of docu niet op IMDb staat, met een waarschuwing erbij, net als voorheen; "Indien je onterecht aanvinkt dat een film niet op IMDb staat, zal je toevoeging in de prullenbak belanden" o.i.d.

Het is geen kritiek hoor, ik probeer alleen mee te denken.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Ik merk dat bij de afgekeurde toevoegingen (niet de mijne) een aantal films staan waar er niet vermeld is waarom ze zijn afgekeurd. Dat maakt het veel moeilijker om te verbeteren. Er staat alleen "gemarkeerd als foutieve toevoeging". Jammer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik merk dat bij de afgekeurde toevoegingen (niet de mijne) een aantal films staan waar er niet vermeld is waarom ze zijn afgekeurd. Dat maakt het veel moeilijker om te verbeteren. Er staat alleen "gemarkeerd als foutieve toevoeging". Jammer.

Dat is waarschijnlijk een bug. We plaatsen namelijk altijd een motivatie.

Kun je aangeven om welke titels het gaat? Dan kijken we wat hier mis is gegaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan

Dankjewel!

Jordy

Dat moet een bugje zijn. Voor de crew is deze motivatietekst wel leesbaar, maar blijkbaar niet voor gebruikers.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Dat heb ik ook 2x al aangegeven, jordy is/was er mee bezig.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Probleem lijkt me al opgelost. Bij de laatste 2 afkeuringen staat de motivatie er weer wel bij.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja klopt. Had het niet met terugwerkende kracht opgelost, inderdaad.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Mac Hammer Fan, deze twee kan ik iig voor je ophelderen:

http://www.moviemeter.nl/film/rejection/149005

Toelichting: Qua release graag nog even wachten, dit is te mager: enkel een screening en zo'n ongefundeerde comment op Facebook. Men is nog aan het geld inzamelen.

http://www.moviemeter.nl/film/rejection/139660

Toelichting: Je bent de alternatieve titel nog vergeten. Maar ook de releaseinfo is onduidelijk. Op de site van de distributeur staat niets vermeld (behalve de tekst 'binnenkort in de bioscoop' op de hoes).

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Dank U Don Oswaldo

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Heeft iemand tijd en zin om deze toe te voegen?

Dawg Fight (2015) - IMDb - m.imdb.com

Dawg-fight (2015) docu.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Daan258 wrote:

(quote)

Die heeft jarno1975 al toegevoegd.

Helemaal top,alleen ik kan het hem niet vinden

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Die heeft jarno al ingestuurd, is wat hij bedoeld.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

DonOswaldo wrote:

Die heeft jarno al ingestuurd, is wat hij bedoeld.

Oke...moet nog goed gekeurd worden dus.....

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

stinissen wrote:

Alle Duitse films zouden er op moeten.

Maar zit(ten) je (jullie) daar dan niet mee? Je voegt een film toe maar verder kijkt er niemand naar, geen stem, geen bericht, helemaal niks, nu niet en over "10 jaar" ook niet.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Waar pluk je die quote vandaan Dick2008? Ik kan die nergens vinden. Vind ik ook wel interessante vraag, maar ik mis de context nu.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Es Lebe die Liebe (1944)

Ik heb tot nu steeds films op de site laten toevoegen omdat ik er graag wat bij wilde schrijven en een stem erbij.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Maar zit(ten) je (jullie) daar dan niet mee? Je voegt een film toe maar verder kijkt er niemand naar, geen stem, geen bericht, helemaal niks, nu niet en over "10 jaar" ook niet.

Jawel hoor ik kijk alles maar dan moet ik de film wel tegen komen en dan kan ik ook stemmen en een bericht er bij schrijven.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

John Milton wrote:

Vind ik ook wel interessante vraag,

En wat vind jij dan?

Als jullie er niet mee zitten. Dan ik ook niet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Dk2008 wrote:

stinissen wrote:

Jawel hoor ik kijk alles maar dan moet ik de film wel tegen komen en dan kan ik ook stemmen en een bericht er bij schrijven.

Ik ben het helemaal net Henk eens. Als een film niet op de site staat kun je hem ook niet per ongeluk tegenkomen. En ieder zijn meug. Sommige films lijken mij helemaal niets, maar zijn voor anderen wel leuk. Of soms komen na 10 jaar mensen op de site die de film wèl hebben gezien. Soms willen ze ook alleen maar aangeven hoe slecht ze de film vonden.

Tanita

• 547 messages
  • 5064 votes

En bovendien is het wel nuttig om bijvoorbeeld alle films van een regisseur bij elkaar te hebben, dat is hier logischer en overzichtelijker dan bij IMDB bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.