- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Ik zie nu als ik zelf zoek op erotiek dat er wel degelijk twee pagina's aan berichten hieromtrent verschijnen, beetje flauw om dan gelijk 'tig' keer te omschrijven als 'dat valt erg mee'.
Maar waar doel je op Dick2008, m.b.t. die laatste zinnen?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik doel helemaal nergens op. Waarom denk je dat ik geen films toevoeg. Niet alleen kost het mij veel te veel tijd, de regels zijn me ook niet erg duidelijk. Dat over die andere genres is een gewone vraag. Er staan echt wel films op en dan denk ik niet dat die volgens de regels er op mogen. Wel is in het verleden hier soepeler mee om gegaan. Daarom staan die dus nu op de site.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Maar wat is je vraag dan precies m.b.t. die andere genres?
De regels staan gewoon in de wiki hoor (onderaan de pagina).
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Klopt, maar wat is je vraag dan?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waarom mag een film als deze er wel op Little House on the Prairie (1974)
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Dit soort films mag je gewoon bij ons aangeven hoor. Dan onderzoeken wij of deze film wel op de site hoort. Wellicht heeft hij een bioscooppremière gehad, maar we gaan het even uitzoeken. Pilots horen hier i.d.d. niet thuis en worden verwijderd. Ik moet nu helaas weer verder dus het blijft even liggen, maar we komen er (hier) i.i.g. op terug!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Erotiek mag er overigens gewoon op hoor, mits voldaan wordt aan de wiki. En over die regels gaan we verder niet telkens weer (inhoudelijk) discussiëren.
Ik hoop niet dat ik met mijn bericht oude wonden bij mensen heb opengehaald, want grootse discussies zijn inderdaad niet nodig. Al denk ik wel dat sommigen, althans ikzelf, zich afvragen of er geen andere (betere?) alternatieven zijn dan The Deuce, waar - los van de kleinschalige database - films van na 1980-85' niet buiten de boot vallen.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik hoop niet dat ik met mijn bericht oude wonden bij mensen heb opengehaald, want grootse discussies zijn inderdaad niet nodig. Al denk ik wel dat sommigen, althans ikzelf, zich afvragen of er geen andere (betere?) alternatieven zijn dan The Deuce, waar - los van de kleinschalige database - films van na 1980-85' niet buiten de boot vallen.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zoals je kunt zien Narva77, duurt de film op Youtube 80 minuten. Dat betekent dat er 12 minuten ontbreken. Maar ook op basis van die 80 minuten kan ik rustig zeggen dat dit het (sub)genre erotiek betreft.
Erotiek mag er overigens gewoon op hoor, mits voldaan wordt aan de wiki. En over die regels gaan we verder niet telkens weer (inhoudelijk) discussiëren.
Maar dan nu over mijn vorige vraag aangaande die film "Mini-Skirt Love". Kan daar nog naar gekeken worden? Ik heb een aantal argumenten aangedragen...
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Waarom mag een film als deze er wel op Little House on the Prairie (1974)
Bedankt voor het melden. Deze hoort inderdaad niet op de site thuis en is dan ook naar het forum verplaatst: Little House on the Prairie (1974, tv-pilot)
Wanneer er meer van dit soort twijfelgevallen op de site staan, meld dat dan vooral. Dat kan zowel in dit topic als via een PM naar een van de crewleden.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wanneer er meer van dit soort twijfelgevallen op de site staan, meld dat dan vooral. Dat kan zowel in dit topic als via een PM naar een van de crewleden.
Bedankt voor het antwoord. Alleen het was slechts als voorbeeld bedoeld en had voor mij echt niet verplaatst hoeven worden. (Kan namelijk ook vervelend zijn voor mensen die stemmen/berichten hebben geplaatst bij die film, dus excuses aan die mensen).
Wat de wijziging omtrent erotiek betreft die sinds zo'n jaar bestaat wist ik niet. Maar goed ben nu weer op de hoogte.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Dat deze naar het forum is verplaatst, kan inderdaad jammer zijn voor stemmers (waar ik er zelf toevallig een van ben) maar de regel is niet voor niets opgesteld en dit soort films horen daarom niet op de site thuis. Enkel voor pilots met een bioscooprelease wordt een uitzondering gemaakt en deze behoort (helaas) niet tot die categorie.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja dat weet ik wel. Maar het antwoord had ook gekund. Had eigenlijk niet op de site gemogen, maar is iets wat in het verleden is gebeurd, dus laat maar. Maar "Vanaf nu" ....dan zit je op iets meer dezelfde lijn als bijvoorbeeld de tiroler-films.
(Een volgende keer doe ik het via pm, dat lijkt me beter
).
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Dit wordt bij erotische films inderdaad anders aangepakt. Maar van films die op de site staan maar er om andere redenen niet op horen of mogen, horen we graag en dat kan inderdaad (het beste) via PM gemeld worden.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Maar dan nu over mijn vorige vraag aangaande die film "Mini-Skirt Love". Kan daar nog naar gekeken worden? Ik heb een aantal argumenten aangedragen...
Ook voor deze film gaan we geen uitzondering maken. Er zijn ook een hoop Tirolers van een bepaalde regisseur geplaatst. Er zal vast een in de reeks ontbreken, maar die komt er niet op. Ik geef dit voorbeeld opdat je snapt hoe strikt we hierin zijn. Een regisseur wiens films al op MM staan maakt ons niets uit daarin. Ook een 'vermelding' op The Deuce is onvoldoende. Hij moet zijn opgenomen in de database. We gaan ook niet telkens opnieuw The Deuce onderwerp van discussie maken. Wij trekken ergens de grens en die ligt bij de wiki dus. Het is niet anders.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Oké, duidelijk. Bedankt voor je antwoord! Had graag dit soort "pareltjes" ingestuurd... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Oké, duidelijk. Bedankt voor je antwoord! Had graag dit soort "pareltjes" ingestuurd...
Ik ook hoor 
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Ik weet niet of deze er op mag, maar: Jodi Arias: Dirty Little Secret
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik weet niet of deze er op mag, maar: Jodi Arias: Dirty Little Secret
Mag erop en ingestuurd!
knusse stoel
-
- 3284 messages
- 4307 votes
In De Site > Algemeen > HELP, hulp nodig om toe te voegen van nieuwe film:
Hallo lezer(es), ik heb een nieuwe film die ik graag toe wil voegen in MovieMeter maar heb geen idee wat de eerste stap is.
Wie kan mij op weg helpen?
Vriendelijke groetjes,
Jelle
(Latevogel / knussestoel)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Toevoegen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
(Onderaan rechts, daar staat Help/Wiki voor als je nog andere vragen hebt)
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Dank u! 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
IFFR verzoekjes
De la musique ou La jota de Rosset (2013) - imdb.com
ARDECHE IMAGES - De la musique ou la jota de Rosset - lussasdoc.org
The Ugly One - International Film Festival Rotterdam - filmfestivalrotterdam.com
THE UGLY ONE : POULET-MALASSIS - pouletmalassis.com
THE UGLY ONE - Dubai International Film Festival - dubaifilmfest.com
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
In De Site > Algemeen > HELP, hulp nodig om toe te voegen van nieuwe film:
Hallo lezer(es), ik heb een nieuwe film die ik graag toe wil voegen in MovieMeter maar heb geen idee wat de eerste stap is.
Wie kan mij op weg helpen?
Vriendelijke groetjes,
Jelle
(Latevogel / knussestoel)
De eerste stap is naar je eigen profiel (onder je Avatar) gaan. Daar onder 'Mijn Moviemeter' naar 'Film Toevoegen' en dit aanklikken. Ergens op die pagina staat de link naar het toevoegformulier.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zeg, ik dacht dat wij met zijn allen iets hadden afgesproken m.b.t. het "klaarzetten" of "apart houden" van nieuwe toevoegingen?
Want ik heb eens de proef op de som genomen, door te kijken of de laatste Hobbit-film al was ingestuurd, (waar nog geen officiële still van is), en wat schetst mijn verbazing: elke keer als ik check op IMDb-code staat ie al in de wachtrij. Niet dat ik van plan was om hem in te sturen hoor, maar ik was gewoon benieuwd of ie al ingestuurd was. Dit was weken (zoniet maanden) geleden al zo, en nu staat ie nog steeds in de wachtrij...
Volgens mij hadden we afgesproken dat het klaar moest zijn met dit "apart houden" van grotere films. Just sayin'.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Je hebt gelijk Jarno. Al sinds eind 2012. Ik heb niks gezegd! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.