• 177.998 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.167 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

het is toch ook de bedoeling dat een afbeelding minder pixels krijgt?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jesper187 wrote:

het is toch ook de bedoeling dat een afbeelding minder pixels krijgt?

Nee, dat heet hier korrelig.

W-Paint vs Resizer.nl:

(afbeelding)

Bron: US poster for Leadville Gunslinger - movieposterdb.com

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik gebruik zelf ook Irfanview (als aanrader van een van de crewleden), maar met paint heb ik nooit klachten gehad van Zinema. Hmmm... ik heb nu wat vrije tijd dus ik zal eens wat films proberen in te sturen (ik weet niet hoe druk de crew het momenteel heeft met het beoordelen van reeds ingestuurde films en hoeveel er al in de wachtrij staan?

@t Dogie_Hogan, je ziet inderdaad het verschil!

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Wat ik bedoelde was dat een afbeelding die je naar 800x600 pixels verkleint in Paint niet minder pixels heeft dan een afbeelding die je naar 800x600 pixels verkleint in Photoshop. Ze zijn immers beide 800x600. Dat je in paint meer detail verliest was me wel duidelijk.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik gebruik zelf ook Irfanview (als aanrader van een van de crewleden), maar met paint heb ik nooit klachten gehad van Zinema. Hmmm... ik heb nu wat vrije tijd dus ik zal eens wat films proberen in te sturen (ik weet niet hoe druk de crew het momenteel heeft met het beoordelen van reeds ingestuurde films en hoeveel er al in de wachtrij staan?

@t Dogie_Hogan, je ziet inderdaad het verschil!

Gemiddeld staan er volgens mij altijd wel tussen de 50 en 100 in de wacht. Al heeft Zinema van het weekend weer top werk afgeleverd (zoals elke dag wel) en de hele wachtrij "even" weggewerkt.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Maar goed! Er werd mij vertelt dat ik mij beter kan richten op films waar al Nederlandse plotten van zijn gemaakt, alleen nog niet op MM staan. Dit omdat ik veel met de vertaalcomputer (Google Translate) maar liep te kl*t*n. Ik ga eens een bezoekje brengen op Spotplanet, soms zijn zij er al eerder bij met het vertalen van een Engels plot naar Nederlands.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Oke oke. I'll keep that in mind

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Er is iets met de rejection lijst ? ik krijg nu constant te zien dat ik al 10 heb toegevoegd. Ik kan dus de afgekeurde films niet zien, zelfs mijn eigenste niet.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Heb het inderdaad ook. In plaats van de rejectionslijst krijg ik te lezen:

Je mag maximaal 10 toevoegingen in de wachtrij hebben staan. Je zult even moeten wachten tot je eerdere toevoegingen door de crew behandeld zijn, excuses voor het ongemak.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geen probleem hier, misschien effectief 10 toevoegingen in de wachtrij?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Nee dit heb ik nog nooit gehad, kon altijd nog de afgekeurde films zien en eventueel gecorrigeerd insturen.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Metalfist wrote:

Ik heb ook geen 10 films in de wacht staan. Daar zou het ook niets mee te maken moeten hebben. Normaal gesproken kon je de lijst altijd inzien, ook met 10 films in de wacht.

Wel vreemd dat jij er geen last van hebt Metalfist. Misschien heeft dat iets te maken met je crew status. Ik gok maar wat.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mijn wachtrij is wel compleet leeg dus misschien daardoor en vermits ik geen films kan accepteren/weigeren betwijfel ik of dat er iets mee te maken heeft.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Heb het zelfde als ik naar de rejectionslijst probeer te gaan. Iets wat normaal gesproken gewoon kan of je nou 10 in de wachtrij hebt of niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dit klopt en is net ingevoerd.

Om de wachtrij beheersbaar te houden, hebben we besloten voortaan ook toevoegingen die worden ingestuurd vanuit de afgekeurde toevoegingen lijst, ook mee te tellen voor het maximum aantal van 10 toevoegingen in de wachtrij.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Niet handig, nu kan ik mijn eigen afgekeurde films niet zien.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Erg jammer kappeuter. Op die manier moedig je de toevoegers niet echt aan om films uit de rejection lijst toe te voegen.

Een extra crewlid voor de toevoegingen zou een betere oplossing zijn om de wachtrij beheersbaar te worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Op deze manier wordt juist gestimuleerd dat een toevoeging goed afgehandeld is, voordat er een nieuwe wordt ingestuurd.

Een extra toevoegingen crewlid zijn we naar op zoek, maar dit staat er verder los van.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Als eerste vind ik de regel van max. 10 toevoegingen al een vreemde regel maar dit lijkt me helemaal weinig toegevoegde waarde te hebben. Verwacht de crew dat hiermee de wachtijst korter wordt?

Zoals Nomak al aangeeft lijkt het me beter extra crewleden aan te nemen dan het toevoegen van films tegen te werken.

De overheid moet bezuinigen dus we gaan lastenverzwaringen doorvoeren voor de burgers

kappeuter wrote:

Op deze manier wordt juist gestimuleerd dat een toevoeging goed afgehandeld is, voordat er een nieuwe wordt ingestuurd.

Deze redenering vat ik niet helemaal. Hoe bedoel je dit?

EDIT: Overigens heb ik naar mijn weten nu 8 toevoegingen in de wacht staan (waarvan geen een uit de rejections) maar toch kan ik de rejections niet inzien. Klopt dat?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het is niet zo makkelijk als jullie voorstellen en er is een tekort aan geschikte en beschikbare users voor de crew. Ook is er een enorme piek in toevoegingen die overeenkomt met een verdubbeling van het aantal toevoegingen.

We zijn er mee bezig om een extra crewlid aan te stellen.

jarno1975 wrote:

Deze redenering vat ik niet helemaal. Hoe bedoel je dit?

Stel je hebt 8 toevoegingen in de wachtrij. En 2 in de rejections lijst. Dan kun je dus beter eerst die 2 rejections gecorrigeerd insturen, voordat je weer nieuwe instuurt.

• 10970 messages
  • 2790 votes

kappeuter wrote:

Het is niet zo makkelijk als jullie voorstellen en er is een tekort aan geschikte en beschikbare users voor de crew.

We zijn er mee bezig om een extra crewlid aan te stellen.

(quote)

Stel je hebt 8 toevoegingen in de wachtrij. En 2 in de rejections lijst. Dan kun je dus beter eerst die 2 rejections gecorrigeerd insturen, voordat je weer nieuwe instuurt.

Maar ik verwacht dat er wel meer als 10 films van mij in de rejectionslijst staan. En ik kan niet in de rejectionslijst dus hoe kan ik die afgekeurde films dan insturen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zodra je weer minder dan 10 toevoegingen in de wachtrij hebt, kun je weer toevoegingen gecorrigeerd insturen.

Ik denk dat het een kwestie van wennen is.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het zou wellicht meer helpen als users genoeg aandacht aan toevoegingen zouden besteden zodat ze meteen geaccepteerd kunnen worden.

• 10970 messages
  • 2790 votes

kappeuter wrote:

Zodra je weer minder dan 10 toevoegingen in de wachtrij hebt, kun je weer toevoegingen gecorrigeerd insturen.

Ik denk dat het een kwestie van wennen is.

Maar als er 10 of meer films van mij in de rejectionslijst staan kom ik toch nooit aan minder als 10 films in de wachtrij. Of iemand anders moet een van die films uit de rejections insturen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als je 10 films in de toevoegingenwachtrij hebt staan, kun je de pagina met afgekeurde titels niet in. Als een van deze 10 toevoeging is behandeld, kun je daar dus weer bij. Je kunt een afgekeurde titel opnieuw insturen, of je kunt kiezen om een nieuwe toevoeging te doen waarmee je weer op 10 komt.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Kun je dan eens kijken hoeveel films er van mij nu in de wacht staan want volgens mij zijn dat er maar 8.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

Het zou wellicht meer helpen als users genoeg aandacht aan toevoegingen zouden besteden zodat ze meteen geaccepteerd kunnen worden.

Sommige films worden gewoon tot vervelens toe verkeerd ingestuurd terwijl de film nog niet toevoegwaardig is.

HarmJanStegenga heeft nu weer voor de zoveelste keer die derde Hobbitfilm moeten afkeuren.

Met het volgende commentaar erbij:

Commentaar bij afkeuren: Je hebt de rejection van het 3e deel gepakt en vervolgens geprobeerd om deze om te toveren tot de toevoeging van het 2e deel (titel, still aangepast). Dit is niet de bedoeling. En het 2e deel staat al op de site, dus helaas. Van het 3e deel is er op dit moment geen bruikbare still beschikbaar.
Titels veranderen en stills plaatsen van een andere film, waar slaat dat op? Pure tijdverspilling voor de crew.

Mede hierdoor worden nu ook de vaste toevoegers geblokkeerd die wel weten hoe ze een film moeten toevoegen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

jarno1975 wrote:

Als eerste vind ik de regel van max. 10 toevoegingen al een vreemde regel maar dit lijkt me helemaal weinig toegevoegde waarde te hebben. Verwacht de crew dat hiermee de wachtijst korter wordt?

De regel van 10 is wellicht de beste regel die ooit is ingevoerd. Het zou voor de crew onmogelijk zijn om bij te blijven mocht er geen limiet op het aantal toevoegingen zijn.

Prima nieuwigheid wat mij betreft.

Verandert eigenlijk niet zo veel, behalve dat je dus van de rejection lijst geen 'extra' films kan toevoegen als je aan de limiet van tien zit, toch?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Jawaddedadde wrote:

Verandert eigenlijk niet zo veel, behalve dat je dus van de rejection lijst geen 'extra' films kan toevoegen als je aan de limiet van tien zit, toch?

Maar de vaste toevoegers zitten meteen aan die 10 films. En dan denk ik dat het leuk is om even wat afgekeurde toevoegingen uit de rejection lijst te verbeteren.

Maar dat kan nu niet meer.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Mja, even wennen in het begin. Nadien hebben ze de keuze (zoals kappeuter al aangaf):

- nieuwe film toevoegen of

- afgekeurde film corrigeren

Komt er op neer dat er niet meer dan 10 toevoegingen van een user in de wachtrij komen te staan. Vroeger konden dat er - dankzij de rejection lijst - meer zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.