- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Pfff dat is echt overdreven. Maar goed excuus naar mrmojorisin123 dan als het zo erg was. Verder lees je maar matig Zinema. Ik zeg nu al drie berichten dat ik begrijp dat het jullie wel boeit. Maar de sfeer daardoor dus klinisch en ambtenaar achtig is. Daar is nogmaals niet per se iets mis mee als je dat leuk vindt, ik iets minder en vond het houtje touwtje van back in the day leuker. Nergens zeg ik dat het iemand anders zijn mening is dan die van mij. Dat jullie het tot in de detail boeit heb ik nou wel door 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
En zo werkt het dus niet.
Zo werkt het nou eenmaal het best voor de toevoegcrew.
Als je er niet tegen kan een auto-tekst message te krijgen dan stop je gewoon met toevoegen en ga je niet kinderachtig "flauw terug doen" boehoe.
Dan werkt het toch wel zo? Uiteraard, ik ben kinderachtig en doe boehoe. Vast, maar een klein beetje je best doen om te begrijpen wat ik bedoel zit er dan van jou kant weer niet bij. Zo hebben we allemaal wat.
Overigens halen jullie mijn PM berichten (waren er 2 geloof ik, en wat volgens mij trouwens niet mag op het forum!) en wat ik hier schreef door de war. In de PM's was ik wat flauw, zoals uitgelegd. Hier heb ik nergens vervelend gedaan. Hier vond ik het onpersoonlijke karakter gewoon vervelend geworden. (wat uiteraard kwam door de PM's) Dat is dus (ook al is de reden dat het zo beter werkt voor de toevoegcrew.) gewoon waar. Dit heeft uiteraard zijn redenen. Maar ik spreek dus de ouwe tijden aan. Waarom moet het super snel? Waarom mag er geen foutje meer insluipen? Moet Moviemeter zo groot worden? Puur discussie. Jordy is de baas of course en die heeft dit waarschijnlijk allemaal goed gevonden. En de site moet waarschijnlijk groter worden om rendabel te blijven of uberhaupt te kunnen blijven bestaan. Maar laten we de gezamelijke sfeer niet helemaal verliezen. (#melodramatisch mode off)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hier heb ik nergens vervelend gedaan.
Hierover verschillen we dan van mening. Je punt is al lang duidelijk maar is niet altijd werkbaar. Natuurlijk is een crewlid bereid om te helpen, maar wat jij wil kan gewoon niet. De kwaliteit van de site gaat dan achteruit en dan is de kwantiteit nog veel minder belangrijk.Toen ik crewlid was stonden er soms 200 toevoegingen in de wachtrij en dat zal nu niet anders zijn. Snap jij dan niet dat er niet precies wordt bijgehouden de hoeveelste keer het is dat jij een spoilertag bent vergeten? Een standaard berichtje met een link naar de Wiki is voor beide partijen makkelijk. Doe er je voordeel mee in plaats van hier op het forum plaatsen dat het pas de eerste keer was en dat je vriendelijker behandeld wenst te worden. Zoiets komt van twee kanten, verschiet je kruit niet voor zover je dat niet al gedaan hebt.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Nou nou als dit al vervelend is dan zul je wel nooit met iemand discussieren. Die laatste zin ook
Neem het nog serieuzer graag!
Ik zeg toch niet dat het meteen precies werkt zoals ik wil. het gaat puur om dat er wellicht een middenweg is. Het aantal oude en/of vaste actieve users is niet heel groot. Is het erg om bij sommige waarschuwingen te kijken wat voor user het is. Als je 10 keer iemand waarschuwt voor hetzelfde feit onthoud je dat toch sowieso? Want als je zovaak iets fout doet kun je worden gebaned. Dus neem aan dat het ergens word bijgehouden.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
...en vond het houtje touwtje van back in the day leuker.
Het houtje touwtje zal nooit meer terugkeren, dat kan ook niet. Vergelijk het met een klein bedrijfje waar 3 man werkt. Dat is ook een beetje houtje touwtje, maar wanneer je een organisatie hebt waar 10.000 man werkt, gaat dat nooit werken en wordt het een chaos. Kan hier zelf over meepraten, jarenlang bij een grote aannemer gewerkt (10.000 werknemers) en nu bij een bedrijfje waar we met zijn vieren zijn. Dat is totaal anders. Veel minder regeltjes en formuliertjes, maar dat kan ook omdat de organisatie vrij vlak is en de lijntjes kort.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Houtje touwtje is de site nooit geweest. Nostalgische gevoelens naar iets wat nooit geweest is.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Correctie: Je staat 2 jaar langer ingeschreven. Doet dit verder terzake? Ik heb 2,5 jaar lang toevoegingen gekeurd in de "goede oude tijd" en constateer dat de kwaliteit van de toevoegingen destijds ook belangrijker waren dan de kwantiteit.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Dacht dat de smiley wel luchtig was, pfff elke poging mislukt. Weet niet zo goed waarom jij zo ligt geraakt bent. Maar het zal wel.
Als wel ingeschreven persoon heb ik voor jou (ingeschreven) tijd films toegevoegd en dat ging een stuk chiller en de kwaliteit was uitstekend.
@jarno: Hoopte dat MM nog iets kleiner was dan 10.000 werknemers
Maar begrijp je punt. Enige wat ik haalbaar achte en hoopte was ook een klein beetje kijken naar je trouwe communitie. Niet per se ik of de "oude garde" maar de vaste actieve users bijvoorbeeld. Die posten veel en vaak. Stel je voor dat die een spoilertje vergeten. Denk dat ze het wellicht wel leuk zouden vinden als ze dan iets anders krijgen dan auto message. Maar goed, is verder ook geen halszaak. En behalve dat kennelijk Hannibal en Zinema (die ik sowieso weinig tegenkom op de fora) me totaal niet meer mogen, was het ook niet zo serieus bedoeld allemaal. Kleine irritatie die ik wellicht iets minder geirriteerd had kunnen uiten. Fair enough. Nogmaals sorry mrmojorisin123!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik wil je goede humeur nu niet verpesten Macmanus, maar mijn commentaar op jouw berichten is niet persoonlijk, dus dat ik je niet zou mogen is natuurlijk onzin, ik ken je verder niet eens. Ik ben het niet eens met jouw kritieken op de toevoegcrew en de manier waarop jij je kritiek kenbaar maakt.
Ik geef daar dan mijn mening over en dat heet dan discussie. (beter dan een standaard berichtje toch?) Dat ik niet meer bij de crew hoor maakt dan toch niet uit?
Om de discussie wat meer luchtigheid te geven speciaal voor jou:
Een smiley. En wat mij betreft einde discussie.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Een smiley van O. den Beste - het moet niet gekker worden hier!

Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zoals Goethe altijd zei: " Durch nichts bezeichnen die Menschen mehr ihren Charakter, als durch das, was sie lächerlich finden." 
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Zoals Hannibal al zegt. Niets persoonlijks, probeer het dat zelf voortaan ook niet te maken bij een afgekeurde toevoeging. Niks aan de hand verder, so don't worry.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Kan één van de crewleden hier even advies geven?
Ik heb de volgende film uploadklaar staan:

Mag ik die gele rand met "English subtitles NTSC" bovenaan afsnijden?
Ik denk dat de poster mooier is zonder.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Neen, de rand maakt deel uit van deze hoes. Wat mooier lijkt doet er niet toe.
Waarom neem je niet de originele poster met credits? Prawo ojca - Father's law (1999) - Filmy - darkwarez.pl Die krijgt altijd de voorkeur boven een hoes.
An B
-
- 14 messages
- 5544 votes
Zou iemand misschien de volgende films willen toevoegen?
Dombey and Son
The Signal man
Beide films zijn van Charles Dickens.
Alvast Bedankt.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
bedoel je deze: Dombey and Son (1919) - IMDb ?
The Signalman (TV 1976) - IMDb deze is niet toevoegbaar, speelduur is korter dan 45 minuten (37 minuten).
An B
-
- 14 messages
- 5544 votes
[quote]jarno1975 wrote:
bedoel je deze: Dombey and Son (1919) - IMDb ?
The Signalman (TV 1976) - IMDb deze is niet toevoegbaar, speelduur is korter dan 45 minuten (37 minuten).[/quote
Ik bedoel eigenlijk de Dombey and Son uit 1983 maar dat is waarschijnlijk dan ook een tv serie.
Bedankt voor je snelle reactie!
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Neen, de rand maakt deel uit van deze hoes. Wat mooier lijkt doet er niet toe.
Waarom neem je niet de originele poster met credits? Prawo ojca - Father's law (1999) - Filmy - darkwarez.pl Die krijgt altijd de voorkeur boven een hoes.
Bedankt Zinema. 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik bedoel eigenlijk de Dombey and Son uit 1983 maar dat is waarschijnlijk dan ook een tv serie.
Bedankt voor je snelle reactie!
Dat is inderdaad een tv-serie. Mini-series zijn wel toegestaan als ze voldoen aan een aantal eisen. Een ervan is dat het uit maximaal 7 delen bestaat, wat in dit geval niet zo is.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ beavis - En la Selva No Hay Estrellas (1967)
@ zazdarovje - Xiao He (2012)
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Iemand zin om deze toe te voegen?
The Four Year Plan (2011) - IMDb
Blue Moon Rising (2010) - IMDb
Zijn alledrie documentaires.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nog niet op MM, de laatste film van Raul Ruiz:
La noche de enfrente (2012) - IMDb
The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (TV mini-series 2008– ) - IMDb is oorspronkelijk uitgekomen als een serie webisodes tijdens de writers strike een paar jaar geleden (het is dus eigenlijk een miniserie die je gratis kon downloaden) maar het heeft gisteravond zijn televisiepremière gehad. Mag dit dan op de site of is een uitzending in Amerika niet genoeg?
Er is trouwens al wel een MovieMeter topic van:
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Voor serie TV-films geldt o.a.:
Ieder deel is een op zichzelf staande film van minimaal 45 minuten.
Volgens imdb heeft elke deel een speelduur van minder dan 45 minuten (14, 13 en 16 minuten). Dus dit lijkt me niet toevoegbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.