- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
ik doe wel voor jou, maar als je even NL plots vertalen graag?
Hoe heb je die andere 2955 toevoegingen geplaatst dan? Ook allemaal laten vertalen?

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Vraagje.
Wat zijn precies de regels voor tweetalige landen betreffende de poster. Is het toegestaan om een Franstalige poster toe te voegen bij een Belgische of Canadese film?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Sowieso wél als het Franstalige films zijn uit België, Canada of enig ander land uiteraard.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
"De oorspronkelijke filmposter van een film uit het land van herkomst (maar niet uit een co-producerend land) met de titel in de oorspronkelijke taal"
Dus
Canada - Quebec: Frans, Rest: Engels
België - Vlaanderen: Nederlands, Wallonië: Frans
Nou hoeft het denk ik niet zo streekgebonden te zijn, maar de meest dominante taal zal wel de richtlijn zijn.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Deze film bijvoorbeeld. Sammy's avonturen 2 (2012) - IMDb
Producerend land: België
Taal: op imdb staat Engels, maar wordt ook in het Frans en Nederlands uitgebracht
Mag hier een Franse poster voor gebruikt worden?
Deze film staat al op MM met een stil maar kwam hiervan dus een Franstalige poster tegen en toen vroeg ik me dit dus af.
Decec
-
- 6743 messages
- 8584 votes
@Jarno1975, volgens mij moet je ook International poster zoeken (Sammy's Adventures 2), Frankrijk stond niets op, dus poster is niet toevoegbaar, maar wel Engels.
Decec
-
- 6743 messages
- 8584 votes
Bildergalerie zum Film: Sammys Abenteuer 2 | Spielfilm.de
probeer wat still gebruiken?
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
@Decec
Die zijn er nog niet.
Ik zie alleen een Franse poster en een in het cyrillisch alfabet. Mij lijkt die Franse altijd mooier dan een still. Zo heel veel Frans staat er ook niet op.
Of je zou hier of hier tijdelijk iets van kunnen beunen, maar ik weet ook niet of dat echt de bedoeling is.
edit: Nederlandse poster
Decec
-
- 6743 messages
- 8584 votes
dit is wel goed, geen franse tekst vermeld
nee geen NL
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Super Jesper! Ik ga hem insturen.
@Decec: de film staat al op MM met een still: Sammy's Avonturen 2 (2012)
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Hier een PDFje met dat ene plaatje in betere kwaliteit http://www.brand-licensing.com/Downloads/111109_Sammy2.pdf
of welke had je ingestuurd?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik heb deze ingestuurd http://cdn11.ne.be/librairy/movies/9601/35019.jpg
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Zou deze poster geschikt zijn voor toevoeging (vanwege de rand)? Het enige plaatje dat ik zonder rand kan vinden is te klein. Eventueel zelf de rand weghalen is dan misschien een optie. De film is overigens ook onderdeel van het onlangs verschenen Eclipse Series 32: Pearls of the Czech New Wave. Daar is dit de dvd-hoes van, maar beter (en mooier) is natuurlijk die originele poster.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik denk dat dat wel kan, die randen haal ik zelf altijd weg, al weet ik niet of hij eigenlijk niet origineel is? Heb dat andere (te kleine) plaatje niet gezocht.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Als de rand bij de poster hoort, kan het natuurlijk.
badfans69
-
- 3963 messages
- 6126 votes
Iemand interesse om deze film toe te voegen?
Engelse plot: Benvenuti al Nord, Alberto and Mattia , are in crisis and their wives. Silvia hates Milan due to particulate matter and tropospheric ozone and accuses Albert of work and not think only of her. Meanwhile, Mattia , the usual irresponsible, lives with his wife Mary and son Edinson mother's house, works little and just can not pronounce the word "mortgage". Mattia will end in spite of working in Milan, stuck ingenuity of his friends who entrust the care of Alberto. The impact of the Neapolitan city will be terrible party with a fog coat the poor will end up with Matthias ruin his life and that of his friend Albert. But, slowly, begin to dissolve prejudices
Poster: Link
Trailer: YouTube - Benvenuti al Nord - Teaser Trailer (2012)
Vervolg van Benvenuti al Sud (2010)
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
En deze staat er ook nog niet op zie ik:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
allmodcons
-
- 382 messages
- 9391 votes
Wie wil (indien mogelijk) deze documentaire toevoegen?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Er zullen drie verschillende mensen de film hebben ingestuurd, lijkt me logisch?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er zullen drie verschillende mensen de film hebben ingestuurd, lijkt me logisch?
Maar je krijgt een waarschuwing bij IMDB code dus beetje raar het dan toch in te sturen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Maar je krijgt een waarschuwing bij IMDB code dus beetje raar het dan toch in te sturen.
Kan op verschillende manieren zijn misgelopen door onder andere:
a) dat de eerste persoon niet heeft gezien dat er een Imdb code is en dat vak heeft leeg gehouden
b) dat er bij het overpakken van de code een typfout is gebeurd (bijvoorbeeld een cijfer verwisseld) en dat er twee verschillende codes zijn ingegeven
c) dat de tt van de code mee gekopieerd is
...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan op verschillende manieren zijn misgelopen door onder andere:
a) dat de eerste persoon niet heeft gezien dat er een Imdb code is en dat vak heeft leeg gehouden
b) dat er bij het overpakken van de code een typfout is gebeurd (bijvoorbeeld een cijfer verwisseld) en dat er twee verschillende codes zijn ingegeven
c) dat de tt van de code mee gekopieerd is
...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Sorry, wist ik niet. Waar kan ik die wachtlijst zien? Ik kon de film nog niet vinden op MovieMeter vandaar dat ik het meldde.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Sorry, wist ik niet. Waar kan ik die wachtlijst zien? Ik kon de film nog niet vinden op MovieMeter vandaar dat ik het meldde.
Of als het afgekeurd is in rejection lijst.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.