• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Decec wrote:

(quote)

ik doe wel voor jou, maar als je even NL plots vertalen graag?

Hoe heb je die andere 2955 toevoegingen geplaatst dan? Ook allemaal laten vertalen?

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

via cinema en veronica hebben NL Plots

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Vraagje.

Wat zijn precies de regels voor tweetalige landen betreffende de poster. Is het toegestaan om een Franstalige poster toe te voegen bij een Belgische of Canadese film?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Sowieso wél als het Franstalige films zijn uit België, Canada of enig ander land uiteraard.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

"De oorspronkelijke filmposter van een film uit het land van herkomst (maar niet uit een co-producerend land) met de titel in de oorspronkelijke taal"

Dus

Canada - Quebec: Frans, Rest: Engels

België - Vlaanderen: Nederlands, Wallonië: Frans

Nou hoeft het denk ik niet zo streekgebonden te zijn, maar de meest dominante taal zal wel de richtlijn zijn.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Deze film bijvoorbeeld. Sammy's avonturen 2 (2012) - IMDb

Producerend land: België

Taal: op imdb staat Engels, maar wordt ook in het Frans en Nederlands uitgebracht

Mag hier een Franse poster voor gebruikt worden?

Deze film staat al op MM met een stil maar kwam hiervan dus een Franstalige poster tegen en toen vroeg ik me dit dus af.

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

@Jarno1975, volgens mij moet je ook International poster zoeken (Sammy's Adventures 2), Frankrijk stond niets op, dus poster is niet toevoegbaar, maar wel Engels.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

@Decec

Die zijn er nog niet.

Ik zie alleen een Franse poster en een in het cyrillisch alfabet. Mij lijkt die Franse altijd mooier dan een still. Zo heel veel Frans staat er ook niet op.

Of je zou hier of hier tijdelijk iets van kunnen beunen, maar ik weet ook niet of dat echt de bedoeling is.

edit: Nederlandse poster

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

dit is wel goed, geen franse tekst vermeld

nee geen NL

• 10970 messages
  • 2790 votes

Super Jesper! Ik ga hem insturen.

@Decec: de film staat al op MM met een still: Sammy's Avonturen 2 (2012)

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Hier een PDFje met dat ene plaatje in betere kwaliteit http://www.brand-licensing.com/Downloads/111109_Sammy2.pdf

of welke had je ingestuurd?

• 10970 messages
  • 2790 votes

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Zou deze poster geschikt zijn voor toevoeging (vanwege de rand)? Het enige plaatje dat ik zonder rand kan vinden is te klein. Eventueel zelf de rand weghalen is dan misschien een optie. De film is overigens ook onderdeel van het onlangs verschenen Eclipse Series 32: Pearls of the Czech New Wave. Daar is dit de dvd-hoes van, maar beter (en mooier) is natuurlijk die originele poster.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik denk dat dat wel kan, die randen haal ik zelf altijd weg, al weet ik niet of hij eigenlijk niet origineel is? Heb dat andere (te kleine) plaatje niet gezocht.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Denk eigenlijk dat die rand onderdeel van de poster is ja. Dit is trouwens dat kleine plaatje zonder rand. Anders probeer ik het eerst toe te voegen zonder de rand weg te halen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Als de rand bij de poster hoort, kan het natuurlijk.

badfans69

• 3963 messages
  • 6126 votes

Iemand interesse om deze film toe te voegen?

imdb link

Engelse plot: Benvenuti al Nord, Alberto and Mattia , are in crisis and their wives. Silvia hates Milan due to particulate matter and tropospheric ozone and accuses Albert of work and not think only of her. Meanwhile, Mattia , the usual irresponsible, lives with his wife Mary and son Edinson mother's house, works little and just can not pronounce the word "mortgage". Mattia will end in spite of working in Milan, stuck ingenuity of his friends who entrust the care of Alberto. The impact of the Neapolitan city will be terrible party with a fog coat the poor will end up with Matthias ruin his life and that of his friend Albert. But, slowly, begin to dissolve prejudices

Poster: Link

Trailer: YouTube - Benvenuti al Nord - Teaser Trailer (2012)

Vervolg van Benvenuti al Sud (2010)

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

En deze staat er ook nog niet op zie ik:

Superman vs. The Elite (Video 2012) - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lefgozer wrote:

Die neem ik voor mijn rekening, bedankt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lefgozer wrote:

Staat 3 keer in de wacht, hoe kan dat nu.

allmodcons

• 382 messages
  • 9391 votes

Wie wil (indien mogelijk) deze documentaire toevoegen?

Love Story (2006) - IMDb

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

606 wrote:

(quote)

Er zullen drie verschillende mensen de film hebben ingestuurd, lijkt me logisch?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Er zullen drie verschillende mensen de film hebben ingestuurd, lijkt me logisch?

Maar je krijgt een waarschuwing bij IMDB code dus beetje raar het dan toch in te sturen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

allmodcons wrote:

Wie wil (indien mogelijk) deze documentaire toevoegen?

Love Story (2006) - IMDb

Doe ik wel

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

606 wrote:

Maar je krijgt een waarschuwing bij IMDB code dus beetje raar het dan toch in te sturen.

Kan op verschillende manieren zijn misgelopen door onder andere:

a) dat de eerste persoon niet heeft gezien dat er een Imdb code is en dat vak heeft leeg gehouden

b) dat er bij het overpakken van de code een typfout is gebeurd (bijvoorbeeld een cijfer verwisseld) en dat er twee verschillende codes zijn ingegeven

c) dat de tt van de code mee gekopieerd is

...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Kan op verschillende manieren zijn misgelopen door onder andere:

a) dat de eerste persoon niet heeft gezien dat er een Imdb code is en dat vak heeft leeg gehouden

b) dat er bij het overpakken van de code een typfout is gebeurd (bijvoorbeeld een cijfer verwisseld) en dat er twee verschillende codes zijn ingegeven

c) dat de tt van de code mee gekopieerd is

...

Oke bedankt

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

606 wrote:

(quote)

Sorry, wist ik niet. Waar kan ik die wachtlijst zien? Ik kon de film nog niet vinden op MovieMeter vandaar dat ik het meldde.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lefgozer wrote:

Sorry, wist ik niet. Waar kan ik die wachtlijst zien? Ik kon de film nog niet vinden op MovieMeter vandaar dat ik het meldde.

Het ligt niet aan jou, je kan het pas zien als je de film daadwerkelijk gaat toevoegen aan de hand van IMDB code.

Of als het afgekeurd is in rejection lijst.

http://www.moviemeter.nl/rejections/.../

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nog niet toegevoegd: de mockumentary Hacks (2002), op Imdb, op Amazon, en op Wiki.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.