- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
De releases was geen enkel probleem, hoor...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Aanvulling op bericht 3 september 2011, 20:38 uur:
De moeite:
It Always Rains on Sunday (1947)
Ietwat de moeite:
Niet de moeite:
Rôjin to Rabudôru: Watashi ga Shochô ni Natta Toki... (2008)
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Hey Baggerman, heel erg bedankt voor de link! Mooi lijstje trouwens, ik ga daar zeker eens in snuisteren vermoed ik
.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wie zin en tijd heeft: staat ook nog niet op MM: Strange Homecoming (TV 1974) - IMDb met o.a. Robert Culp.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie zin en tijd heeft: staat ook nog niet op MM: Strange Homecoming (TV 1974) - IMDb met o.a. Robert Culp.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Er lijken me een aantal zaken fout te zijn.. Onder andere het feit dat Culp de naam van de acteur is, niet van het personage. Ook die laatste zin die nergens op slaagt en het lijkt mij ook veel te kort te zijn dus bij mij zou het niet geaccepteerd worden maar soit, ik ben geen lid van de toevoegcrew.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat is één (onvolledige) zin, da's te karig. Zo moet het wel kunnen:
De sheriff van een klein stadje, Bill Halsey, ziet tot zijn verbazing - na langdurige afwezigheid - zijn broer Jack terug. Deze trekt bij hem en zijn vrouw en twee kinderen in. Jack is een inbreker, maar Bill probeert hem vanaf nu in het gareel te houden. Maar Jack kan zich slecht inhouden en deinst ook voor moord niet terug.
-edit- inderdaad Timothy, klopt als een bus.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat is één (onvolledige) zin, da's te karig. Zo moet het wel kunnen:
De sheriff van een klein stadje, Bill Halsey, ziet tot zijn verbazing - na langdurige afwezigheid - zijn broer Jack terug. Deze trekt bij hem en zijn vrouw en twee kinderen in. Jack is een inbreker, maar Bill probeert hem vanaf nu in het gareel te houden. Maar Jack kan zich slecht inhouden en deinst ook voor moord niet terug.
Dankjewel Meneer Bungel, ga de film inzenden.
@Metalfist, vandaar ook de vraag voordat het inzend.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
dank!!
bekend is een groot woord, ik kon iig geen poster vinden en er is voor zover ik weet ook geen officiele release...
Bilyy Ptakh z Chornoyu Vidznakoyu
Met Oekraïense dvd-poster. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Kom kom, je had heus wel kunnen weten dat Robert Culp de naam van de acteur is, en niet van het personage, vind ik.
En dat die laatste zin subjectief is, en dus niet bruikbaar, had je ook wel zelf kunnen weten.
Maargoed.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kom kom, je had heus wel kunnen weten dat Robert Culp de naam van de acteur is, en niet van het personage, vind ik.
En dat die laatste zin subjectief is, en dus niet bruikbaar, had je ook wel zelf kunnen weten.
Maargoed.
Ik vraag het omdat ik niks mag vertalen vanwege mijn beperkingen. en wilde weten of dit bestaande plot voldoende was meer niet.
Waarom zo aanvallend reageren vraag ik me af.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Ik weet dat je niks mag vertalen, maar aangezien het een NL plot betrof, gaat die vlieger niet op.
Het ging mij meer om die acteursnaam, en met name die laatste subjectieve zin. Ik denk dat je dat zelf ook had kunnen bedenken.
Ik denk dat je zelf méér weet dan dat je zelf denkt. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Volgens mij weet je ook wel dat 1 zin niet voldoende is voor een plot 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar maken jullie je toch zo druk over telkens als ik maar iets neerzet hier.
Meneer Bungel heeft toch netjes antwoord gegeven wat is het probleem dan, ga je avond anders invullen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het gaat er om dat je een vraag stelt waar je het antwoord zelf al op weet. Als je hier al 7 jaar actief bent en 700+ films hebt toegevoegd weet je wel dat die laatste zin niets toevoegt aan het plot en dat 1 zin niet genoeg is.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
zit Henge al in de toevoeging?

erg positieve review:
'Henge' | The Japan Times Online - japantimes.co.jp
zal wel veel liefhebbers kunnen vinden op MM!
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Ingestuurd!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
nóg een. sorry hoor
Tantei monogatari (1983) - imdb.com

met de beroemde idol en de beroemde vader van in de hoofdrollen 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
met de beroemde idol en de beroemde vader van in de hoofdrollen

Lijkt me best aardig om eens te zien!
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Ik snap iets niet ivm de posters. In hoeverre mag/moet je je poster bijsnijden? En is het verplicht dat het van een site komt of mag je ook zelf bv een DVDhoes inscannen?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Plaatjes mag je bijsnijden, posters niet. Die hoef je - als ze het juiste formaat hebben en geen storende zwarte of witte rand hebben - eigenlijk alleen maar te verkleinen (best een poster nemen met grote afmetingen, komt de kwaliteit altijd ten goede). Hierbij hoef je enkel de breedte te wijzigen naar 200 px en dan wordt de lengte ook automatisch aangepast.
Meeste posters vind je wel op het internet (als het recente films betreft natuurlijk), dat heeft ook onze voorkeur. Scans mogen in principe ook, maar dan moet je er goed op letten dat de kwaliteit van de hoes er niet op achteruit gaat.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Hij is ingestuurd.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Iemand interesse om deze film toe te voegen?
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Iemand interesse om deze film toe te voegen?
ik doe wel voor jou, maar als je even NL plots vertalen graag?
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Die staat al een keer of drie in de wacht ik was zelf ook te laat
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.