- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Nogal onzinnig. Je kan hier zo nog honderdduizenden titels posten van films die niet op de site staan.
Dat weet ik ook wel. Maar dit is voor mensen, die te lui zijn om titels te zoeken, maar zo misschien wel iets willen doen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mensen die te 'lui' zijn om titels te zoeken zullen zeker geen films posten.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat weet ik ook wel. Maar dit is voor mensen, die te lui zijn om titels te zoeken, maar zo misschien wel iets willen doen.
Voor jouw lijst moet je absoluut niet lui zijn, want er is geen goed plaatje bij te vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Toch maar even melden. Ik heb vandaag 3 films toegevoegd. Twee staan er reeds op de site, een nog in de wacht.
Probleem is dat ik dacht dat ik voor deze toevoegingen op 70 toevoegingen stond. Maar 100% zeker ben ik niet. Nu zijn het er 71. Ik kan zo snel niet een film ontdekken die ik mis. Maar het zou dus kunnen dat er iets mis is. Klinkt vaag. maar misschien kan een van de mods er iets mee.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Zou iemand mij misschien kunnen helpen aan een (goede) poster (of afbeelding) van de documentaire 'Pourquoi Israel' (Israel, Why) van Claude Lanzmann (oa. Shoah).
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Voor mensen die een goed programma zoeken om plaatjes te bewerken: ik kwam op het web Image Analizer tegen. Mooi en simpel programma met vele mogelijkheden. En ook belangrijk is: Het is GRATIS!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Gimp schijnt het beste gratis fotoprogramma te zijn.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Klopt, maar dit programma veroorzaakte bij mijn computer problemen, omdat hij dll. bestanden een andere naam geeft tijdens de installatie. Andere programma's kunnen ineens bepaalde dll's niet meer vinden. Image Analizer is een klein programma waar de meest voorkomende bewerkingen gedaan kunnen worden, en lijkt mij geschikter voor simpele zielen zoals ik. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik kan geen poster vinden van L'Oeil De L'Autre. Heb gezocht via Google, IMDB, Allocine, maar geen succes. Iemand die me kan helpen?
Het betreft een Franse film die draait op het filmfestival in R'dam, dus echt heel obscuur is ie ook niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
http://www.filmfestivalrotterd...
Aspect ratio intact houden svp.
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
Twee vraagiesh
: Mogelijk tig keer hier aan de orde gekomen:
1. Hoe kan ik nou pic's/poster op goede voormaat uit imdb-galery opslaan. als ik een pic/poster opsla, krijg ik een afmeting van niet eens, 0,5 cm x 0,5 cm
2. ik krijg soms een blanco afbeelding met een kruisje linksboven. Ik gooi mijn popup killer uit en vraag opnieuw op, maar zie nog steeds hetzelfde blanco afbeelding.
O wie, o wie kan me helpen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
1. Ja dit is een soort beveiliging, je slaat dan inderdaad een blanco plaatje op. Dit is niet zo moeilijk te omzeilen:
Ga in Firefox naar tools> page info> media en klik het betreffende bestand aan (als je er op klikt krijg je een preview). Klik vervolgens op 'save as'.
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
1. Ja dit is een soort beveiliging, je slaat dan inderdaad een blanco plaatje op. Dit is niet zo moeilijk te omzeilen:
Ga in Firefox naar tools> page info> media en klik het betreffende bestand aan (als je er op klikt krijg je een preview). Klik vervolgens op 'save as'.
Dus als ik Firefox heb dan kan ik van imdb (vraag 1) en andere Beveiligde pic's (vraag 2) van website de goede pic's opslaan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Firefox is een browser. Klik op het logo helemaal onderaan deze pagina. 
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
Firefox is een browser. Klik op het logo helemaal onderaan deze pagina. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik heb geen Firefox. Is Firefox soms een software, zoja waar kan ik het vandaan downloaden?
Dus als ik Firefox heb dan kan ik van imdb (vraag 1) en andere Beveiligde pic's (vraag 2) van website de goede pic's opslaan.
Tot die tijd kun je ook nog altijd een [Prt Sc] maken.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
http://www.filmfestivalrotterd...
Aspect ratio intact houden svp.
Uiteraard. Dank je wel! 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Mocht iemand zin hebben in wat toevoegingen; ik zou graag bij Apiary, Days and Hours en Late Bloomer het een en ander willen zeggen en heb niet zoveel zin om plaatjes te bewerken en/of beter spul te zoeken
.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik heb ze voor je toegevoegd, nou alleen nog effe wachten tot ze zijn goedgekeurd!
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Ik weet niet of dit bericht bij dit topic thuishoort, maar dat hoor ik dan wel.
Een tijdje geleden heb ik de film "Heavy Weights" op moviemter bekeken. Deze film stond er gewoon op. Als ik nu de film opzoek, staat er dat de film niet gevonden is. Hoe komt dit? Misschien ligt het aan mij of aan mijn pc dat kan natuurlijk ook. Als de film daadwerkelijk van de site is verdwenen, ben ik wel bereid om hem opnieuw toe te voegen, maar ik wil het eerst even zeker weten of hij echt is verdwenen.
Hier de imdb link: http://www.imdb.com/title/tt01...
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Hahaha!! Bedankt

Zo'n simpel antwoord had ik nooit verwacht! Helemaal niet aangedacht! Excuses!
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Wie kan mij helpen met een goeie poster voor:
My Dream Is Yours uit 1949.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.