- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Dan voeg ik hem wel toe 
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2808 votes
Graag.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Vreemd dat jackass 3.5 hier nog niet op de site staat.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Jackass 3.5 is een docu. Als je kan aangeven dat die op 2 verschillende festivals in 2 verschillende landen heeft gedraaid kan die er op. Maar volgens mij is dat niet het geval.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Mag dit op MM?
Ja. films van IFFR mogen altijd op MM, indien de speelduur >45 min.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
't Is enkel audio ???
Ik heb al wel eerder een dagboek film van Mekas toegevoegd, maar dat was een heusche speelfilm.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Oja, niet gezien. Dan zal je even op een reactie van een crewlid moeten wachten want dat weet ik niet.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik leg het even voor aan de rest van de crew. Maar, hoe gaat dat dan: je zit in de bios naar een wit scherm te staren met enkel geluid...? Lijkt me dan geen film.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik leg het even voor aan de rest van de crew. Maar, hoe gaat dat dan: je zit in de bios naar een wit scherm te staren met enkel geluid...? Lijkt me dan geen film.
Nee dat lijkt me ook niet vergelijk het maar met een luister boek of hoe je het ook noemt.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Mag dit op MM?
En inderdaad, is geen film en kan derhalve ook niet worden toegevoegd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan vinden of deze op festival heeft gedraaid.
David Rock: The Man Behind the Farm
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Nee, zo gaat het niet. Je kunt het een beetje vergelijk met deze experimentele documentaire. Toen de voorstelling begon gingen de lichten uit en langzaamaan begonnen we zachte geluidstrillingen te horen. Dat werd steeds harder en heftiger. Tegelijkertijd is er er niets te zien op het doek en is het gewoon stikkedonker in de zaal. Het duurt ongeveer vijf tot tien minuten en zo eindigt de documentaire ook. Daar tussen zijn beelden te zien van een vernietigende aardbeving. Maar ik kan je verzekeren dat ik nog nooit zo bang was in een bioscoopstoel. Het feit dat je niets ziet en de geluidstrillingen zo hard worden dat je echt denkt dat er sprake is van een aarbeving werkt niet alleen beangstigend maar ook claustrofobisch.
Dus geen wit scherm want je kunt nergens naar toe staren omdat het donker is. Je kunt alleen maar vooruit kijken en daarbij maak je je eigen beelden in je hoofd. Vandaar ook de vraag!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ja goed, maar bij de docu die je vermeldt worden tenminste nog beelden getoond. Als ik het goed begrepen heb is dat bij die andere "docu" niet het geval. Dan kan je technisch gezien niet van een film spreken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Weer een lijstje films dat zo gauw ik even snel heb kunnen nagaan, nog niet op MM staat:
Gerhard Richter Painting - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Musical Chairs - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Sing Your Song - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
The Highest Pass - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Woman Thou Art Loosed!: On the 7th Day - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
The Start of Dreams - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2808 votes
Kan iemand @urFRENZ en Johnny B. Homeless toevoegen?
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 messages
- 76926 votes
Weer een lijstje films dat zo gauw ik even snel heb kunnen nagaan, nog niet op MM staat:
Gerhard Richter Painting - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Musical Chairs - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Sing Your Song - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
The Highest Pass - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Woman Thou Art Loosed!: On the 7th Day - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
The Start of Dreams - Movie Trailers - iTunes - trailers.apple.com
Deze doe ik wel 
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 messages
- 76926 votes
Kan iemand @urFRENZ en Johnny B. Homeless toevoegen?
Deze doe ik wel
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2808 votes
Johnny B. Homeless is een webserie, dus dat is niks.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Mag deze film er op: Black November (2012) - IMDb
Er is nog geen distributeur van bekend maar er spelen wel bekende namen in mee (Mickey Rourke, Kim Basinger en Sarah Wayne Callies)
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Met zulke namen zal een distributeur vast snel volgen. Tevens is de status post-production. Ja dus.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Voor iemand die zin heeft:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes

Wie kan vinden of deze op festival heeft gedraaid.
David Rock: The Man Behind the Farm
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Die David Rock krijgt naar een eenmalige vertoning. 1e hit op google.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die David Rock krijgt naar een eenmalige vertoning. 1e hit op google.
Oke dat had ik ook, had gehoopt op 2de vertoning.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mag Not the Messiah (He's a Very Naughty Boy) (2010) - IMDb eigenlijk op de site? Het is een soort van optreden heb ik de indruk (heb de DVD gekocht maar nog niet gezien) maar het lijkt me precies hetzelfde te zijn als Live at the Hollywood Bowl van Monty Python
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Als het enkel een live voorstelling betreft, mag het alleen op MM als het een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad en daar lijkt het niet op.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Net afgekeurd, wie kan goed Franse naar NL plots vertalen?
En 1951, la publication de «L'homme révolté» vaut à Albert Camus les foudres des surréalistes et des existentialistes. Ces derniers se déchaînent en publiant un article très critique dans «Les Temps modernes», revue dirigée par Jean-Paul Sartre. La rupture définitive entre Camus et Sartre est consommée l'année suivante. Alors que la situation en Algérie ne cesse de se détériorer, Albert Camus prend position dans «L'Express». En 1956, à Alger, il lance son «Appel pour la trêve civile». Son plaidoyer pacifique pour une solution équitable du conflit sera très mal compris.
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.