- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter in de media
MovieMeter in de media
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Lachen
Is me trouwens al vaker opgevallen dat dingen van MM geplukt worden (met name plotbeschrijvingen).
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Over die statistieken gesproken. Ooit kwam ik langs een site waarmee je andere sites in geldwaarde kon uitdrukken, kijkend naar bezoekeraantal, unieke bezoekers, advertenties etc. En MM ging al richting een half miljoen euro geloof ik.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Waarom ze dan niet in hetzelfde sterrenformaat doen als eronder en erboven?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Omdat ze dan een 4,19 ster moeten doen en dat is te moeilijk voor ze.
En 4 sterretjes is natuurlijk zonde als het eigenlijk 4,19 is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Leuk! Waar stond die advertentie in Kos?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Die banner ben ik al op talloze plekken tegengekomen. Dit keer op http://www.voetbalzone.nl/
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Bezoekers per land:
België 7.7%
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes

Zag deze hoes vanmiddag bij de Videoworld. Is al genoemd zie ik net. Maar ik maak natuurlijk niet van Jan Lul een foto met mijn mobieltje! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wel grappig dat de user de film maar met 3* beloont, dat zetten ze er natuurlijk niet bij.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Erger nog is dat de film zich niet eens afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Erger nog is dat de film zich niet eens afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog...
De periode van de Japanse invasie in China in 1937 wordt ook wel regelmatig genoemd als "aanloop' in de Tweede Wereldoorlog in het Verre Oosten. De Jappen hebben niet veel stilgezeten hoor. 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Aanloop is toch iets anders dan 'deel van'. Maar goed, blijkbaar speelt het gros van de film (op de vlucht slaan met de kinders) zich pas af in 1944 (als het historisch juist is). Echt alle plotomschrijvingen omtrent deze film spreken alleen maar van '37 als Hogg zich gaat nestelen in China. My bad...
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Allemaal effe stemmen!
Stem en win in de Website van het Jaar verkiezing - websitevanhetjaar.nl
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zolang Jordy Film-Noir en Science-Fiction niet verandert in film noir en sciencefiction gaat mijn voorkeur toch naar last.fm vrees ik. Vind dat geen onbelangrijke details die aan de professionaliteit van een site bijdragen. Daarbij vind ik last.fm sowieso de betere site, zowel qua inhoud (dankzij die geweldige tipfunctie ontdek je daar veel makkelijker goede muziek dan goede films hier) als navigatie (overzichtelijker) en ontwerp (strakker).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Er is ook genoeg op last.fm aan te merken. Die niet helemaal gelukte tags bijvoorbeeld of het feit dat twee verschillende artiesten met dezelfde naam een pagina moeten delen.
Ook niet echt professioneel voor een site met weet ik hoeveel mensen in dienst.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Is bij deze ook gebeurd.
Ik ook.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Die niet helemaal gelukte tags bijvoorbeeld
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Inception beste film - De Telegraaf. [Film]

Zie ook huidige voorpagina MovieMeter.
Discussie over deze jaarlijst svp hier:
Film >> Toplijsten en favorieten >> Moviemeter Top 100 2010 (+ persoonlijke top 10 2010)
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Op telegraaf.nl idd
. Wel veel tokkies reacties. Maar goed, Moviemeter zal nu wel veel nieuwe leden mogen verwelkomen
. Behalve die Tokkies dan svp
.
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Inception beste film - De Telegraaf. [Film]

Zie ook huidige voorpagina MovieMeter.
Discussie over deze jaarlijst svp hier:
Film >> Toplijsten en favorieten >> Moviemeter Top 100 2010 (+ persoonlijke top 10 2010)
Altijd leuk om verdiend aangehaald te worden, maar de discussie onder het artikel is nog leuker. Er wordt nl. flink heen en weer gesmeten met hersencellen!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja die reacties zijn heerlijk om te lezen. Staat me een zooi onzin en lijkt alsof iedereen Inception na een half uur of eerder heeft afgezet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
New kids is beste film !! Die begreep ik tenminste !
Dhr. van Esch , Rheden | 16:20 | 01.01.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Oh boy. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En Rheden is hier nog geen 10 km vandaan. 
Dat virus moet niet hierheen verhuizen.