• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

dion.ollie wrote:

Bij dezen wil ik even zeggen dat ik vanaf morgen twee weken niet beschikbaar zal zijn in verband met mijn zomervakantie.

Fijne vakantie! Maar kun je in ieder geval even zeggen of het issue met scrollen van MoMe op telefoons opgepakt gaat worden? Enige reactie daarop wordt gewaardeerd.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Simon Smith wrote:

(quote)

Fijne vakantie! Maar kun je in ieder geval even zeggen of het issue met scrollen van MoMe op telefoons opgepakt gaat worden? Enige reactie daarop wordt gewaardeerd.

Ja, daar heb je gelijk in. Ik heb dit doorzet naar Roy. Deze gaat ervoor zorgen dat dit verholpen wordt. Hij zal hierover communiceren met kappeuter!

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

dion.ollie wrote:

Ja, daar heb je gelijk in. Ik heb dit doorzet naar Roy. Deze gaat ervoor zorgen dat dit verholpen wordt. Hij zal hierover communiceren met kappeuter!

Ok dank voor je reactie!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Fijne vakantie dion.ollie, niet te gek maken natuurlijk .

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Na maarliefst 13 jaar crewlid te zijn geweest als moderator heeft Chainsaw besloten zijn functie neer te leggen.

Chainsaw bedankt voor je jarenlange inzet en al het werk dat je voor MM hebt verricht!

Ik vond het altijd prettig met je samenwerken.

Ik wens je nog een lange tijd veel plezier op de site als user en misschien zien we je nog eens terug als crewlid.

Tommy The Cat

• 102 messages
  • 161 votes

Sinds een paar dagen kan ik niet meer scrollen in het uitklapmenu (hamburger linksboven). Klapt wel uit, maar staat dan vast. Iphone SE.

Bekend probleem?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dit probleem ervaar ik ook op Android.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja het is een bekend probleem. Ik weet niet wanneer dit opgelost zal zijn, ik zal het maandag navragen.

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Het probleem is inmiddels verholpen.

Bedankt voor 't melden.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Het valt me op dat 's morgens rond zes uur Moviemeter vaak niet bereikbaar is. Is dat misschien omdat er rond dat uur werken aan de gang zijn?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Het valt me op dat 's morgens rond zes uur Moviemeter vaak niet bereikbaar is. Is dat misschien omdat er rond dat uur werken aan de gang zijn?

Dat klopt inderdaad MHF.

Er lopen gedurende de nacht tot de vroege ochtend allerlei scripts om bijvoorbeeld alle VOD-diensten na te lopen op nieuwe toevoegingen.

Rond een uur of 6:45 zal het in principe klaar zijn.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Het valt me op dat als ik inlog en ik getagd ben, ik geen melding meer ontvang bij het uitroepteken bovenin. Normaal gesproken zie je dit meteen als je inlogt, maar nu zie ik niks van een extra melding. Je komt er pas achter wanneer je op het uitroepteken drukt, dan zie je dat je getagd bent. Dit is inmiddels 2x voorgekomen tijdens slechts 3x inloggen. Ik ben via Android ingelogd, geen idee of het op iOS of desktop anders is?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Dat probleem heb ik op m'n iPhone ook. Maar dat heb ik echt al een hele tijd - was er al aan gewend geraakt. Je ziet niet dat je een privébericht of melding hebt ontvangen idd. Het icoontje licht niet meer rood op. Pas als je een scherm verderklikt of als ik m'n scherm kantel zie ik dat het icoontje rood is.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Je hebt er al een hele tijd last van? Ik heb geen idee hoe lang dit al speelt, merkte het vorige week geloof ik, nadat ik bijna 5 maanden Moviemeter niet meer bezocht had. Toen kreeg ik geen melding, en nu ook niet terwijl ik beide keren getagd was.

Is dit iets wat al bekend is meter_fan?

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Gang_Star wrote:

Je hebt er al een hele tijd last van? Ik heb geen idee hoe lang dit al speelt, merkte het vorige week geloof ik, nadat ik bijna 5 maanden Moviemeter niet meer bezocht had. Toen kreeg ik geen melding, en nu ook niet terwijl ik beide keren getagd was.

Zelfde probleem heb ik ook, alleen bij MoMe trouwens, niet bij de andere Meter-sites op de iPhone.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ook nu weer getagd en wederom geen melding?

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ingelogd via laptop krijg ik wel de melding dat ik getagd ben. Het uitroepteken was gewoon rood zojuist. Speelt schijnbaar alleen op mobiel deze situatie.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Gang_Star wrote:

Poging 2

meter_fan?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik heb het wel dat ik ze niet zie bij de homescreen, zowel op PC als de telefoon. Maar wanneer ik bijvoorbeeld naar het forum ga, of mijn profiel of noem maar op dan popt het rode bolletje op.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

LOL, ik zie dat het 'nieuwsartikel' dat van Filmtotaal gekopieerd was inmiddels verdwenen is?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat klopt inderdaad.

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Gang_Star wrote:

(quote)

Poging 2

meter_fan?

Hoi Gang_Star,

Zoals gemeld is Ollie op vakantie, waardoor de communicatie iets vertraagd. Dat heeft even met de vakantie periode te maken. Excuses daarvoor.

De bug met betrekking tot de meldingen is bekend en staat op ons lijstje aan bugfixes!

Roy

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Mocht hij dat nog lezen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Vraagje,

Justice League (2017)

De Justice League film die nu op MM staat is eigenlijk niet van Zack Snyder zoals hier staat, maar van Josh Whedon die het werk van Snyder over heeft genomen. 75 procent is van Whedon.

Zach Snyder gaat in 2021 op HBO Max zijn eigen versie uitbrengen die nu voor tientallen miljoenen opnieuw gemaakt wordt. De Snyder Cut. Dit wordt eigenlijk een bijna nieuwe film. Zou deze versie ook niet gewoon als losse film op MM moeten komen als Justice League - The Snyder Cut (2021)?

Ik had de vraag al eerder gesteld, maar er kwam niet echt antwoord op.

Wat doet MM met een uitzonderingsgeval als Justice League?

Trailer en alle details over 4-delige 'Zack Snyder's Justice League'! | Filmtotaal filmnieuws

De film is destijds uitgebracht (baggerfilm) en de maker die destijds is vervangen mag nu alsnog zijn versie maken. Op de titel en een beetje inhoud na is werkelijk alles herbewerkt. Alles. Speelduur is van 2 naar 4 uur gegaan. Mag dit dan los op de site komen? Dit is geen verlengde versie ofzo, maar gewoon voor 90 procent een nieuwe film. Of in dit geval mini-serie.

Kan je er iets over kwijt kappeuter?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

We hadden hier tot nu toe niet genoeg info over. Je kunt dit opnieuw insturen, dan gaan we er naar kijken of het alsnog los toevoegbaar is.

Afgekeurde toevoegingen - MovieMeter.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

We hadden hier tot nu toe niet genoeg info over. Je kunt dit opnieuw insturen, dan gaan we er opnieuw naar kijken.

Afgekeurde toevoegingen - MovieMeter.nl

Ik heb niet zo veel ervaring met toevoegingen, maar welke nieuwe info moet ik daar doorgeven? Dat het een mini-serie van 4x een uur gaat zijn? Is geen probleem overigens. Zou het wel mooi vinden als dit er los op kan, helemaal omdat je het dan kan vergelijken met de film van 3 jaar geleden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nou ja tot dusver was er niet veel over bekend maar nu blijkbaar wat meer.

Stuur 'm opnieuw in en dan antwoord geven op deze vraag:

"Is de Snyder Cut een nieuwe film of is het een nieuwe recut?

Liefst voorzien van nog wat extra bronnen.

Dan moeten we daarna beoordelen of we het als losse nieuwe toevoeging kunnen plaatsen.

Dit zijn wat van die aparte gevallen die we even nader moeten bestuderen en als jij als user beter op de hoogte bent voorzie ons dan van zoveel mogelijk informatie.

Recuts vermelden we over het algemeen bij de oorspronkelijke release maar als er redenen zijn dat het om een vrijwel geheel nieuwe film / miniserie gaat dan is het uiteraard anders, maar dan willen we dat wel zwart op wit hebben (officiële bronnen), niet op basis van speculaties.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb 'm net ingediend. Ben benieuwd

Vraagje: Justice League (2017)

Bij deze versie staat ook Snyder als regisseur, maar iedereen weet dat Josh Whedon hem heeft vervangen en de film afgemaakt heeft naar zijn ideeën. Kan hier dan ook een correctie plaatsvinden?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jeujj.. Krijgen we twee baggerversies van Justice League op MovieMeter

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat is er met de site aan de hand? Een bericht plaatsen is bijna onmogelijk, dan loopt de boel vast.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.