- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Vanmiddag geprobeerd twee films toe te voegen, voorzien van meerdere linkjes. De site gooit na verzenden echter alle tekst na de eerste link weg uit het commentaarveld.
Beiden hadden bij afkeuring maar één link in het commentaarveld staan. Verder was mijn begeleidende tekst ook verwijderd.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Bij de Twitter- en Facebookkoppelingen, is het niet handig om daar het 5-sterrensysteem bij te vermelden, aangezien het voor een hoop mensen onduidelijk is (kan zijn) wat 3,5* nu precies inhoudt?
In de trant van Richard heeft 3,5* op de 5* gegeven voor film X bijvoorbeeld.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Het toevoegen van YT films werkt bij mij ook niet. I.p.v. het filmpje, krijg je gewoon dit:
''[embed]http://www.eenfilm.nl[/embed]''
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Yup, bij mij doet die het wel weer. Geen idee waar het aan lag.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik werd hier naar toe door verwezen dus dan type ik het hier maar.....
Ik kom zelf heel vaak bij films slechte spoilers tegen. Dit is natuurlijk erg jammer omdat ik altijd banger ben om bij een film berichtjes te lezen. Als ik die film ten minste niet gezien heb. Ik weet dat de moderatoren berichten kunnen ''spoileren'' alleen is het geen idee om voor de gewone gebruiker een optie te maken om een niet gespoilerd bericht als het ware te markeren. De moderatoren krijgen dat berichtje dan doorgestuurd en spoileren het als het nodig is. Natuurlijk zijn er dan veel mensen die berichten met spoilers op sturen alleen hier kan je na 2-3 keer een ban op zetten. In ieder geval zou dit het een stuk aangenamer maken want wat ik bij silence of the lambs allemaal zag....
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Als gebruiker kan je ook spoiler tags toevoegen, ofwel gewoon handmatig, ofwel via het "!" icoontje boven het textveld.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik weet dat de moderatoren berichten kunnen ''spoileren'' alleen is het geen idee om voor de gewone gebruiker een optie te maken om een niet gespoilerd bericht als het ware te markeren. De moderatoren krijgen dat berichtje dan doorgestuurd en spoileren het als het nodig is.
Die optie bestaat al: klik bij het betreffende bericht op de !-knop.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Als gebruiker kan je ook spoiler tags toevoegen, ofwel gewoon handmatig, ofwel via het "!" icoontje boven het textveld.
God ja je hebt gelijk ik dacht dat dat alleen voor grof taalgebruik etc. was.
en deze dan.....?
Ik kijk wel eens bij mijn eigen account om te kijken hoe veel berichtje of meningen ik heb om of gewoon eens wat terug te lezen en te kijken of ik er nu op vooruit gegaan ben. Is het gaan idee om dit makkelijker berijkbaar te maken. Er zijn nu wel manieren alleen dan moet je op een berichtje van jezelf klikken. Is het niet mogelijk hier een extra optie voor te maken?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je kan toch ook gewoon op de filmlog klikken of bedoel je dit niet.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik denk dat ik maar gewoon mijn mond moet houden he
het is er allemaal al.

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij de tweede linksboven Help (Wiki) staat ook veel informatie.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Bij de tweede linksboven Help (Wiki) staat ook veel informatie.
En daarover gesproken. Het wordt stilletjes tijd dat dit eens geupdate wordt met juiste en volledige informatie. Geen info over 'de meningenfilter' en nog steeds (onjuiste?) info over de chat. En wat al niet meer. Wellicht dat de crew een dezer weken eens aandacht hier aan gaat schenken. Ook wel handig om mensen dan daar naar toe te verwijzen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die is er wel:
Recensie/mening filter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Verwijzing staat op de todo list:
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
De chat is geen officieel onderdeel van MovieMeter.
Users kunnen zelf de Wiki updaten / aanvullen en foutieve informatie corrigeren.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
OK, die recensiefilter link had ik nog nooit gezien (ook nog redelijk nieuw zie ik). Prima, dat dat is opgepikt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt, recent geplaatst. 
Moet nog bij dat je tegenwoordig ook alerts kunt indienen over onterecht aangemerkte meningen.
Staat nu in alert pulldown bij de opties.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is er misschien een mogelijkheid om de link Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl of lijst van films die zijn afgekeurd ergens te plaatsen? anders dan waar je hem nu terugvindt. (Dat is in het topic zelf films toevoegen in MovieMeter).
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Ik heb een film toegevoegd maar heb hem onlangs laten verwijderen omdat ik heb ontdekt dat hij al op de site stond maar zonder de originele titel. Bij mijn nieuwste toevoeging staat zijn poster er echter nog op. Als ik dan rechtsklik, open in nieuw tabblad, blijkt het wel de juiste te zijn. Is dit alleen bij mij of zien jullie ook op die link een poster met cobra's op de grond?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik zie geen cobra's. Zal wel iets met cookies te maken hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is er misschien een mogelijkheid om de link Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl of lijst van films die zijn afgekeurd ergens te plaatsen? anders dan waar je hem nu terugvindt. (Dat is in het topic zelf films toevoegen in MovieMeter).
Is iig makkelijk terug te vinden via de Wiki:
Toevoegen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Afgekeurde toevoegingen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Als een toevoeging wordt afgewezen krijgen users ook een link naar de lijst.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Meerdere gebruikers melden dat ze zijn lastiggevallen via e-mail:
Subject: hallo,
Date: Thu, 25 Aug 2011 11:12:14 -0700 (PDT)
From: Appolonia Teamah
Reply-To: [email protected]
To: undisclosed recipients: ;
hallo,
mijn lieve een mijn naam is Apolonia stuitte ik op uw profill van (www.moviemeter.nl) en raakte geïnteresseerd in je als je het niet erg kun je contact met mij op in mijn prive e-mail ([email protected]) kunt u ook stuur me je foto's als het niet erg vindt zal ik ook mijn stuur in mijn volgende e-mail dank van je vriend Apolonia
------------------------------
Hello,
my dear one my name is Apolonia i came across your profill from (www.moviemeter.nl) and became interested in you if you don't mind you can contact me in my private e-mail ([email protected])you can also send me you photos if don't mind i will as well send mine in my next mail thanks from your friend Apolonia
Reageer niet op dit bericht. Dit is een zogenaamde 'romance scam'.
Romance scam - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Het e-mail adres is verkregen uit je openbare MovieMeter profiel.
Om dit in het vervolg te voorkomen, kun je je e-mail adres onzichtbaar maken voor anderen.
Dit kun je wijzigen in je profiel instellingen:
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Over de afkeuringen. Ok Kappeuter bedankt. In Wiki staat het al, dat is prima, kon het alleen even niet vinden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Hier heb ik al sinds gisteren last van (geen avatar, permalinkfunctie en 'quote-bewerk-verwijder-meld misbruik-optie');

Wat betekent dit? Hebben meer mensen ook last van? Hoe los ik dit op?
Sinds gisteren, verschijnen de berichten die ik en andere posten zo op. Alle andere berichten van de dagen ervoor zien er normaal uit. Dit gebeurt alleen bij de film Battle Los Angeles, trouwens.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
"Momenteel te zien in 1 bioscoop" staat er, maar als ik op "toon plaatsen en tijden" klik dan kan ik 4 bioscopen selecteren.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Misschien is dit 'probleem' al eens aangekaart, mijn excuses daarvoor.
Als ik naar ''zoekresultaat'' het land Nederland invul en dan aanvink ''Alleen films waarop ik gestemd heb'' dan geeft die niet meer dan 100 resultaten. Is het misschien mogelijk dat ik alsnog alle stemmen kan vinden maar dat er dan onderaan de pagina gewoon doorgeteld kan worden doormiddel van (meerdere) bladzijden. Is dit een idee? 
SiSsY bOY
-
- 260 messages
- 874 votes
In De Site > Algemeen > MovieMeter (wat ik mis op de site):
Wat ik mis op MovieMeter is een goede zoekfunctionaliteit die lijsten kan genereren. Je kunt nu bij toplijsten bijvoorbeeld op genre selecteren en op jaar maar nooit een combinatie van. Ik zou willen pleiten voor wat meer functes op dat gebied.
Ik zou bijvoorbeeld een lijst samen willen stellen van de 500 beste komedies uit 2004 t/m 2010 met een minimale rating van 3.20*
Of de slechtste horrorfilms uit de periode 2001 t/m 2003 met een maximale rating van 2.00*
Dit zijn maar enkele lukrake voorbeelden maar dergelijke interactiviteiten mis ik op movie/musicmeter. Is hier al eens over gediscussieerd?
Wat missen jullie op MovieMeter?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.