- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > mobiele website - iPhone / Android / Blackberry
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
Amanda Knox: Murder on Trial in Italy (2011)
Hoezo staat deze niet in de tv gids hier? Is op dit moment aan de gang op RTL 4.
staat er nu bij de Nederlandse tv titel stond nog niet bij de film ik heb een correctie ingediend bij deze sorry.
Amanda Knox: Murder on Trial in Italy
Alternative titel moet dus zijn : The Amanda Knox Story
The Amanda Knox story | Vanavond om 20:30 op RTL 4 - gids.publiekeomroep.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Clint Eastwood: Out of the Shadows is alsnog naar het tv-forum verplaatst omdat het een aflevering van een tv-serie betreft.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Berichten bij films
Berichten bij regisseurs
Toevoegingen
Wijzigingen aan persoonlijke info
Wijzigingen aan persoonlijke top 10
Stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bij indienen correcties of toevoegingen gebeurd er na aanklikken 'Versturen' geregeld minuten lang niets.
Om op gegeven moment toch verder te gaan, moet ik diverse keren weer op 'Versturen' klikken.
Achteraf blijkt een correctie of toevoeging dan dubbel ingediend te zijn, gisteren een toevoeging zelfs 3x.
Bij verder willen door weer 'Versturen ' te klikken komt trouwens geen melding als 'dubbele toevoeging', wat bij indienen meteen wel gebeurd, mocht een film al op MM staan of wachten op approval...
Tot voor kort gewerkt met Windows-XP PC met IE8, nu met nieuwe Windows-7 PC met IE9, maar heeft op bovenstaande geen invloed.
Bug?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Dat is niet alleen bij versturen van films. Ik heb al maanden last van het feit dat de site regelmatig (paar keer per dag) niet reageert. Duurt altijd maar een minuut ofzo. Ook al 2 keer gemeld hier.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Met zo'n opmerking kan ik helaas niet veel. Ik ben benieuwd of op zo'n moment musicmeter.nl het wel goed doet, of totaal andere sites als google.
Dat de site heel af en toe eens een keer een paar seconden op zich laat wachten vind ik niet zo erg, maar meerdere keren per dag een minuut zou teveel van het goede zijn, als het probleem echt bij de site ligt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij indienen correcties of toevoegingen gebeurd er na aanklikken 'Versturen' geregeld minuten lang niets.
Om op gegeven moment toch verder te gaan, moet ik diverse keren weer op 'Versturen' klikken.
Achteraf blijkt een correctie of toevoeging dan dubbel ingediend te zijn, gisteren een toevoeging zelfs 3x.
Bij verder willen door weer 'Versturen ' te klikken komt trouwens geen melding als 'dubbele toevoeging', wat bij indienen meteen wel gebeurd, mocht een film al op MM staan of wachten op approval...
Tot voor kort gewerkt met Windows-XP PC met IE8, nu met nieuwe Windows-7 PC met IE9, maar heeft op bovenstaande geen invloed.
Bug?
Gewoon even wachten dus, en niet meerdere keren klikken 
Die melding komt inderdaad (eventueel) aan het begin van het proces, om te voorkomen dat je onnodig werk doet. Naar mijn mening niet nodig om dat op het eind weer te doen, zo erg is het niet als je toevoeging 2x binnen komt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het staat (min of meer) op de lijst om hier nog eens goed naar te kijken, er zou wel meer bij kunnen dan dat.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Met zo'n opmerking kan ik helaas niet veel. Ik ben benieuwd of op zo'n moment musicmeter.nl het wel goed doet, of totaal andere sites als google.
Dat de site heel af en toe eens een keer een paar seconden op zich laat wachten vind ik niet zo erg, maar meerdere keren per dag een minuut is teveel van het goede (als het probleem echt bij de site ligt).
Ik heb er alleen last van bij Moviemeter. Andere websites geen probleem. Boekmeter en Musicmeter kom ik haast nooit dus weet niet of het daar ook het geval is.
maar ik begrijp dat het ook lastig zoeken is als het op onwillekeurige momenten gebeurt. Maar ik kan eens proberen bij een volgende keer om dan naar boekmeter te gaan om te kijken of het daar dan ook het geval is.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heb het vorig jaar al eens gevraagd maar toen kreeg ik niet echt een antwoord. Dus ik probeer het opnieuw. 
Zou er in de toekomst een extra functie bij kunnen komen om te stemmen maar geen ster(ren) uit te delen? Zie bijvoorbeeld deze website. Of zoals gebruiker Querelle het verwoord:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, een stem op deze site is per definitie het uitdelen van sterren. Dat "aanvinken" kan via Mijn Films.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Maar daar kan je niets mee omdat je nooit als buitenstaander weet wat de persoon gisteren / vorige week zag. Alles gaat op in alfabetische volgorde...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gewenste oplossing wat mij betreft dus om dat binnen Mijn Films mogelijk te maken. Staat ook op de wensnlijst. Wellicht over een tijdje.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar daar kan je niets mee omdat je nooit als buitenstaander weet wat de persoon gisteren / vorige week zag. Alles gaat op in alfabetische volgorde...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat is niet alleen bij versturen van films. Ik heb al maanden last van het feit dat de site regelmatig (paar keer per dag) niet reageert. Duurt altijd maar een minuut ofzo. .
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik heb er overigens zowel thuis (Windows XP met Chrome) als op mijn werk (Windows 7 IE9) last van.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is het hier al eens over gehad. Naast de poster heb je ook links naar dvd/blu-ray. Nu zijn er titels die vaker voorkomen. Maar krijg je bij alle films de link van éénzelfde film.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat bedoel je precies? Heb je een voorbeeld?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je hebt bijvoorbeeld drie films met de titel Lonely Hearts. Als je bij alle drie films klikt op koop deze blu-ray krijg je alleen die van 2006 te zien. Die van 1991 is ook op dvd. En die van 1982 weet ik niet.
Edit: ik zie het al het gaat alleen om bepaalde winkels.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat zijn automatisch gegenereerde koppelingen. Wij kunnen ze wel handmatig aanpassen en EAN codes invoeren.
De dvd van de film uit 1991 is waarschijnlijk out-of-print.
Ik heb de foutieve koppelingen bij de betreffende films definitief weggehaald.
Je kunt als gebruiker ook helpen de koppelingen te verbeteren; klik dan op 'verwijder deze match' om foutieve resultaten weg te halen. Of op 'koppel dit resultaat aan deze film' als een dvd wel in de lijst staat, maar onterecht nog niet gekoppeld.
dirkmoras
-
- 48 messages
- 86 votes
Wat is de zoekmachine van moviemeter toch waardeloos, de autosearchfunctie werkt fantastisch en daarin vindt hij alles maar als je vervolgens de titel correct intypt, zegt hij dat het niks heeft kunnen vinden... Verschrikkelijk... maar daarbij ook de enige ergernis ga zo door en doe even wat bugfixes...
Met vriendelijke groeten uiteraard x
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
@kappeuter (of iemand anders) over die koppelingen.
Dan moet je de twee bovenste weghalen en de onderste??
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja, bij deze gedaan. De onderste blijft dus als enige staan.
Als user kan je dat ook wijzigen zoals gezegd, alleen kunnen jullie koppelingen niet definitief weghalen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bedoel je dat jullie dat controleren? Anders worden goede matches onterecht verwijderd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee dat wordt niet gecontroleerd, maar bij vermoeden van misbruik kunnen we het wel nakijken.
Users kunnen titels niet definitief uit een lijst halen, dus het kan door een ieder ook zo weer hersteld worden met een klik op 'koppel dit resultaat aan deze film'.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wat is de zoekmachine van moviemeter toch waardeloos, de autosearchfunctie werkt fantastisch en daarin vindt hij alles maar als je vervolgens de titel correct intypt, zegt hij dat het niks heeft kunnen vinden... Verschrikkelijk... maar daarbij ook de enige ergernis ga zo door en doe even wat bugfixes...
Met vriendelijke groeten uiteraard x
Ik blijf er ook problemen mee hebben. Zoek bijvoorbeeld is op de film 'the day' uit 2011.
Ik krijg diverse films met day te zien, maar niet de exacte titel. Vreemd.
Klik dan is op zoek. Ik krijg nu een lijst op alfabetische volgorde. Is ie ook niet in te vinden.
Matigjes allemaal.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klik dan is op zoek. Ik krijg nu een lijst op alfabetische volgorde. Is ie ook niet in te vinden.
Als je 'The Day' intypt (zonder aanhalingstekens) en op enter klikt, staat de film er wel bij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.