• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.537 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

stinissen (crew films & series)

• 23442 messages
  • 76929 votes

rep_robert wrote:

Amanda Knox: Murder on Trial in Italy (2011)

Hoezo staat deze niet in de tv gids hier? Is op dit moment aan de gang op RTL 4.

staat er nu bij de Nederlandse tv titel stond nog niet bij de film ik heb een correctie ingediend bij deze sorry.

Amanda Knox: Murder on Trial in Italy

Alternative titel moet dus zijn : The Amanda Knox Story

The Amanda Knox story | Vanavond om 20:30 op RTL 4 - gids.publiekeomroep.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Clint Eastwood: Out of the Shadows is alsnog naar het tv-forum verplaatst omdat het een aflevering van een tv-serie betreft.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Gebruikersupdates, toon:

Berichten bij films

Berichten bij regisseurs

Toevoegingen

Wijzigingen aan persoonlijke info

Wijzigingen aan persoonlijke top 10

Stemmen

Ik mis daar nog een categorie, namelijk 'Meningen'. Gaat die er ooit nog komen?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Bij indienen correcties of toevoegingen gebeurd er na aanklikken 'Versturen' geregeld minuten lang niets.

Om op gegeven moment toch verder te gaan, moet ik diverse keren weer op 'Versturen' klikken.

Achteraf blijkt een correctie of toevoeging dan dubbel ingediend te zijn, gisteren een toevoeging zelfs 3x.

Bij verder willen door weer 'Versturen ' te klikken komt trouwens geen melding als 'dubbele toevoeging', wat bij indienen meteen wel gebeurd, mocht een film al op MM staan of wachten op approval...

Tot voor kort gewerkt met Windows-XP PC met IE8, nu met nieuwe Windows-7 PC met IE9, maar heeft op bovenstaande geen invloed.

Bug?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Dat is niet alleen bij versturen van films. Ik heb al maanden last van het feit dat de site regelmatig (paar keer per dag) niet reageert. Duurt altijd maar een minuut ofzo. Ook al 2 keer gemeld hier.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Met zo'n opmerking kan ik helaas niet veel. Ik ben benieuwd of op zo'n moment musicmeter.nl het wel goed doet, of totaal andere sites als google.

Dat de site heel af en toe eens een keer een paar seconden op zich laat wachten vind ik niet zo erg, maar meerdere keren per dag een minuut zou teveel van het goede zijn, als het probleem echt bij de site ligt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie_Hogan wrote:

Bij indienen correcties of toevoegingen gebeurd er na aanklikken 'Versturen' geregeld minuten lang niets.

Om op gegeven moment toch verder te gaan, moet ik diverse keren weer op 'Versturen' klikken.

Achteraf blijkt een correctie of toevoeging dan dubbel ingediend te zijn, gisteren een toevoeging zelfs 3x.

Bij verder willen door weer 'Versturen ' te klikken komt trouwens geen melding als 'dubbele toevoeging', wat bij indienen meteen wel gebeurd, mocht een film al op MM staan of wachten op approval...

Tot voor kort gewerkt met Windows-XP PC met IE8, nu met nieuwe Windows-7 PC met IE9, maar heeft op bovenstaande geen invloed.

Bug?

Gewoon even wachten dus, en niet meerdere keren klikken

Die melding komt inderdaad (eventueel) aan het begin van het proces, om te voorkomen dat je onnodig werk doet. Naar mijn mening niet nodig om dat op het eind weer te doen, zo erg is het niet als je toevoeging 2x binnen komt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Ik mis daar nog een categorie, namelijk 'Meningen'. Gaat die er ooit nog komen?

Het staat (min of meer) op de lijst om hier nog eens goed naar te kijken, er zou wel meer bij kunnen dan dat.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Met zo'n opmerking kan ik helaas niet veel. Ik ben benieuwd of op zo'n moment musicmeter.nl het wel goed doet, of totaal andere sites als google.

Dat de site heel af en toe eens een keer een paar seconden op zich laat wachten vind ik niet zo erg, maar meerdere keren per dag een minuut is teveel van het goede (als het probleem echt bij de site ligt).

Ik heb er alleen last van bij Moviemeter. Andere websites geen probleem. Boekmeter en Musicmeter kom ik haast nooit dus weet niet of het daar ook het geval is.

maar ik begrijp dat het ook lastig zoeken is als het op onwillekeurige momenten gebeurt. Maar ik kan eens proberen bij een volgende keer om dan naar boekmeter te gaan om te kijken of het daar dan ook het geval is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

graag, bedankt

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Heb het vorig jaar al eens gevraagd maar toen kreeg ik niet echt een antwoord. Dus ik probeer het opnieuw.

Zou er in de toekomst een extra functie bij kunnen komen om te stemmen maar geen ster(ren) uit te delen? Zie bijvoorbeeld deze website. Of zoals gebruiker Querelle het verwoord:

Op veel films heb ik gestemd vanwege het overzicht van wat ik gezien heb, maar bij de meeste films zou ik liever gewoon willen aanvinken dat ik ze gezien heb. Dan kan ik er ook een aantal bijzetten waar ik mijn stem weg gehaald heb.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, een stem op deze site is per definitie het uitdelen van sterren. Dat "aanvinken" kan via Mijn Films.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Maar daar kan je niets mee omdat je nooit als buitenstaander weet wat de persoon gisteren / vorige week zag. Alles gaat op in alfabetische volgorde...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gewenste oplossing wat mij betreft dus om dat binnen Mijn Films mogelijk te maken. Staat ook op de wensnlijst. Wellicht over een tijdje.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Malick wrote:

Maar daar kan je niets mee omdat je nooit als buitenstaander weet wat de persoon gisteren / vorige week zag. Alles gaat op in alfabetische volgorde...

Als je een recensie schrijft en deze aanvinkt, staat het wel in het overzicht vermeldt.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

jarno1975 wrote:

Dat is niet alleen bij versturen van films. Ik heb al maanden last van het feit dat de site regelmatig (paar keer per dag) niet reageert. Duurt altijd maar een minuut ofzo. .

Zelfde ervaring.Gelijktijdig werken dan ook Music - en Boekmeter niet.Site start daarna vaak weer langzaam op in een soort veilige mods met witte achtergrond en alleen tekst. Met paar keer 'refresh' komt vertrouwde beeld weer terug.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ik heb er overigens zowel thuis (Windows XP met Chrome) als op mijn werk (Windows 7 IE9) last van.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Is het hier al eens over gehad. Naast de poster heb je ook links naar dvd/blu-ray. Nu zijn er titels die vaker voorkomen. Maar krijg je bij alle films de link van éénzelfde film.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat bedoel je precies? Heb je een voorbeeld?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Je hebt bijvoorbeeld drie films met de titel Lonely Hearts. Als je bij alle drie films klikt op koop deze blu-ray krijg je alleen die van 2006 te zien. Die van 1991 is ook op dvd. En die van 1982 weet ik niet.

Edit: ik zie het al het gaat alleen om bepaalde winkels.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat zijn automatisch gegenereerde koppelingen. Wij kunnen ze wel handmatig aanpassen en EAN codes invoeren.

De dvd van de film uit 1991 is waarschijnlijk out-of-print.

Ik heb de foutieve koppelingen bij de betreffende films definitief weggehaald.

Je kunt als gebruiker ook helpen de koppelingen te verbeteren; klik dan op 'verwijder deze match' om foutieve resultaten weg te halen. Of op 'koppel dit resultaat aan deze film' als een dvd wel in de lijst staat, maar onterecht nog niet gekoppeld.

dirkmoras

• 48 messages
  • 86 votes

Wat is de zoekmachine van moviemeter toch waardeloos, de autosearchfunctie werkt fantastisch en daarin vindt hij alles maar als je vervolgens de titel correct intypt, zegt hij dat het niks heeft kunnen vinden... Verschrikkelijk... maar daarbij ook de enige ergernis ga zo door en doe even wat bugfixes...

Met vriendelijke groeten uiteraard x

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

heb je een voorbeeld?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

@kappeuter (of iemand anders) over die koppelingen.

Big (1988)

Dan moet je de twee bovenste weghalen en de onderste??

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, bij deze gedaan. De onderste blijft dus als enige staan.

Als user kan je dat ook wijzigen zoals gezegd, alleen kunnen jullie koppelingen niet definitief weghalen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bedoel je dat jullie dat controleren? Anders worden goede matches onterecht verwijderd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nee dat wordt niet gecontroleerd, maar bij vermoeden van misbruik kunnen we het wel nakijken.

Users kunnen titels niet definitief uit een lijst halen, dus het kan door een ieder ook zo weer hersteld worden met een klik op 'koppel dit resultaat aan deze film'.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

dirkmoras wrote:

Wat is de zoekmachine van moviemeter toch waardeloos, de autosearchfunctie werkt fantastisch en daarin vindt hij alles maar als je vervolgens de titel correct intypt, zegt hij dat het niks heeft kunnen vinden... Verschrikkelijk... maar daarbij ook de enige ergernis ga zo door en doe even wat bugfixes...

Met vriendelijke groeten uiteraard x

Ik blijf er ook problemen mee hebben. Zoek bijvoorbeeld is op de film 'the day' uit 2011.

Ik krijg diverse films met day te zien, maar niet de exacte titel. Vreemd.

Klik dan is op zoek. Ik krijg nu een lijst op alfabetische volgorde. Is ie ook niet in te vinden.

Matigjes allemaal.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

SnakeDoc wrote:

Klik dan is op zoek. Ik krijg nu een lijst op alfabetische volgorde. Is ie ook niet in te vinden.

Als je 'The Day' intypt (zonder aanhalingstekens) en op enter klikt, staat de film er wel bij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.