- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- vrijwilligers gevraagd
vrijwilligers gevraagd
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Geen idee hoe je linkjes op IMDb moet plaatsen, anders wil ik wel meehelpen.
Wel staat er deze melding onderaan de pagina:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 1045392 bytes) in /hda6/domains/site149/public_html/index.php on line 328
Probleempje? Of valt dat wel mee...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoe het moet heb ik op die pagina even uitgelegd, maar die foutmelding vind ik heel vreemd... eens kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kun je het nog 's proberen? Bij mij laadt de pagina gewoon
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Geen uitleg hier, wel nog steeds dezelfde foutmelding.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik krijg dezelfde melding als Dustyfan onderaan, de pagina doet het verder wel.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Geen uitleg hier, wel nog steeds dezelfde foutmelding.
Als je op "selecteren" klikt krijg je de uitleg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb als noodoplossing even gezorgd dat er 2000 films maximaal in het selectieboxje staan. Werkt het dan wel?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
ik heb als noodoplossing even gezorgd dat er 2000 films maximaal in het selectieboxje staan. Werkt het dan wel?
Alles werkt en de melding is weg.
Alleen als ik deze pagina in een nieuwe tab open dan ben ik ineens uitgelogd voor deze pagina (Hier moet je voor ingelogd zijn...). Ik moet het adres www.moviemeter.nl?imdbcodes handmatig invullen.
Niet erg hoor, maar ik meld het even
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Op http://moviemeter.nl/?imdbcodes kun je nog steeds een lijst zien van MovieMeter-films die niet op imdb staan. Daarnaast zie je een nieuwe lijst: films waar op imdb nog geen MovieMeter-link bestaat.
en musicmeter, vergeet je die niet Jordy
Daar staan er misschien 10 van ofzo 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alles werkt en de melding is weg.
Alleen als ik deze pagina in een nieuwe tab open dan ben ik ineens uitgelogd voor deze pagina (Hier moet je voor ingelogd zijn...). Ik moet het adres www.moviemeter.nl?imdbcodes handmatig invullen.
Niet erg hoor, maar ik meld het even
Even inloggen op www.moviemeter.nl (ipv moviemeter.nl), dan is dat opgelost...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
en musicmeter, vergeet je die niet Jordy
Daar staan er misschien 10 van ofzo 
Als je een lijstje wilt hebben van alle soundtracks zonder MovieMeter link moet je het maar zeggen, dan geef ik je die even. Heeft de rest niet zo veel aan, aangezien jij de enige bent die dit kan invoeren 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als je een lijstje wilt hebben van alle soundtracks zonder MovieMeter link moet je het maar zeggen, dan geef ik je die even. Heeft de rest niet zo veel aan, aangezien jij de enige bent die dit kan invoeren 
Oh ja dat is eigenlijk dubbel op. Klikken ze maar door via moviemeter naar musicmeter, dat bedoel je dus
Ik zei niks 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik bedoel niks
volgens mij begrijp ik je niet
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Nogmaals: op imdb staan links naar moviemeter. Dat is duidelijk lijkt mij. Nu staan er op imdb maar enkele links naar filmscores van musicmeter...
hint 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wil Allmusic ze niet? Of heeft die geen links pagina.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ooh ja wel hoor. Ze hebben ook links staan naar ''grotere'' filmscore recensies. Zelfs mijn eigen muzieksite staat bij alle Matrix films gelinkt, dus ze doen er allemaal wel aan. Kijk bv eens bij The Thin Red Line op imdb.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Precies, die Soundtrack-collector staat ook overal bij.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee dan gaan we daar later eens werk van maken.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ik heb via een scriptje gecheckt bij hoeveel films er op imdb een link naar MovieMeter staat bij de "misc. sites". Maar liefst 8271 films hebben een MovieMeter link! Meer dan ik verwacht had.
Dat valt mij eerlijk gezegd erg tegen, aangezien ik dan voor meer dan de helft verantwoordelijk ben.
Sinds een maand of wat probeer ik de nieuwe toevoegingen bij te houden en ze allemaal een linkje te geven. Van de 'gewone' films zijn 1 tot en met 1600 door mij allemaal gecheckt op links en toegevoegd waar nodig.
Voor mij is het via het tooltje werken niet handig, omdat ik het toevoegproces grotendeels geautomatiseerd heb. (Ja, ik cheat
)
Wel wil ik graag doorgaan met dat toevoegen, alleen blijven ze dan staan in die lijst.
Of niet?
Worden de nieuwe toegevoegde films overigens automatisch aan die lijst toegevoegd?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Dat valt mij eerlijk gezegd erg tegen, aangezien ik dan voor meer dan de helft verantwoordelijk ben.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jeetje wat goed Zelva, dat wist ik helemaal niet! Wat gebruik je als omschrijving van de url?
Nieuw toegevoegde films komen automatisch in het lijstje te staan, 't is niet te hopen dat het nu dubbel gebeurt. Ik zal over een tijdje, als de huidige stroom toevoegingen doorgevoerd zijn, opnieuw het scriptje runnen om te kijken of dit ook echt bij elke film is gebeurd.
Dat cheaten lukte mij zo snel niet met de huidige manier van van links submitten. Vroeger was dat veel makkelijker: een tekstveld met bepaalde opmaak naar een adres sturen en hij was binnen
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Jeetje wat goed Zelva, dat wist ik helemaal niet! Wat gebruik je als omschrijving van de url?
MovieMeter (Dutch)
Voor IMDb maakt dubbel niet zoveel uit, gelijkwaardige updates worden daar op de server gecombineerd. Het kost alleen een hoop tijd als mensen het dubbel doen, of op een link uit die lijst klikken en er dan achter komen dat er al een link is.
Ik heb hem geprobeerd om te bouwen, maar ik loop vast op punt 2. (stap 2: ga naar http://www.imdb.com/title/tt00... en druk op de update knop)
Als ik op die link klik, opent hij hem niet in een nieuw venster. Dan moet ik eerst tien keer op back drukken, voordat ik op 'ik heb bij deze film een link gesubmit' kan drukken of ik moet hem zelf openen in een nieuw venster, maar dan blijf ik met honderden geopende browserschermen zitten.
Kan dat veranderd worden?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik snap niet helemaal wat je probeert te doen. Waarom bijf je met "honderden geopende browserschermen zitten"? Je kunt het venster toch gewoon sluiten als je klaar bent? Ze worden in een nieuw venster geopend zodat je niet elke keer die lange lijst films hoeft in te laten.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ik heb het niet over http://www.moviemeter.nl/?imdb... maar over als je eenmaal een film tot updaten geselecteerd hebt en op http://www.moviemeter.nl/?imdb... komt, die hij wel in een nieuw venster opent.
Dan volgt dat stappenplan en moet je op die link naar IMDb klikken, maar die opent hij in hetzelfde venster als die action=imdb pagina. Geen sprake van dus dat je die lange lijst films moet inladen, die blijft gewoon in een ander venster staan.
Ik krijg het niet voor elkaar om als ik dat browservenster zelf open, hem automatisch door dat scriptje te laten afsluiten, dus dan moet ik iedere keer dat scriptje afsluiten en weer starten en dat is een beetje zonde.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Komt de link er direkt bij te staan, of duurt dat even, want ik heb er zojuist een aantal (3) gedaan, maar de link staat er nog niet bij op IMDB.
Er wordt wel aangegeven dat mijn link is geaccepteerd en toegevoegd.