• 183.327 movies
  • 12.653 shows
  • 35.010 seasons
  • 658.437 actors
  • 9.491.182 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

Flipman

• 7214 messages
  • 1164 votes

rep_robert wrote:

Ik gebruik geen pc voor dit. Alles gaat via de mobiel tegenwoordig. Maar ik ga niet voor MM een Brave browser oid installeren. Dan kunnen ze hier gewoon de pot op. Het is ook een principe kwestie

Da's nogal een boude uitspraak op je twintigste jubileum hier. Proficiat daarmee! Ondanks dat ben ik het overigens wel volledig met je eens.

wess16

• 722 messages
  • 3972 votes

Na de 435 advertenties voor de film Runner ga ik die sowieso boycotten.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 658 messages
  • 1279 votes

schram101 wrote:

dion.ollie

Zou je op de meeste recente wijzigingen op de site en de vragen van de community willen reageren?

Ik ben momenteel met vakantie, maar zal het bij terugkomst komende week meteen oppakken.

Graaf Machine

• 10347 messages
  • 1579 votes

dion.ollie wrote:

(quote)

Ik ben momenteel met vakantie, maar zal het bij terugkomst komende week meteen oppakken.

M'n jongen toch. Neem nou rust in je vakantie, en ga geen nieuwsberichten over niet meer dakloze figuranten plaatsen. Dan heb je komende week gewoon veel meer energie.

rep_robert

• 27562 messages
  • 4176 votes

Flipman wrote:

(quote)
Da's nogal een boude uitspraak op je twintigste jubileum hier. Proficiat daarmee! Ondanks dat ben ik het overigens wel volledig met je eens.

Potverdikkemie. True haha. Wat vliegt de tijd (moest wel door drie ads heen om hier te komen haha)

jipt

• 3471 messages
  • 3522 votes

Waar kan ik klachten over die nieuwe strontvervelende advertenties op MM kwijt?

jipt

• 3471 messages
  • 3522 votes

Ik ben al jaren actief gebruiker maar die advertenties verzieken de website

Shinobi

• 4314 messages
  • 2569 votes

Firefox in combinatie met uBlock Origin heeft mij nooit problemen gegeven.

Fransman

• 3102 messages
  • 2324 votes

Ik word niet vrolijk van die (recente) overdaad aan advertenties. Is dat nou echt nodig? Wat vervelender is, door die pop ups verspringt steeds het beeld als je reacties aan het lezen bent. Kunnen jullie daar wat aan doen?

Basto

• 12649 messages
  • 7584 votes

Het zijn ook nog eens de meest irritante rekames die ik ooit op internet ben tegengekomen. Wat is dit voor amateurismse? Het lijkt wel een ai clickbait site geworden.

Montorsi

• 9792 messages
  • 2401 votes

Basto wrote:

Het zijn ook nog eens de meest irritante rekames die ik ooit op internet ben tegengekomen. Wat is dit voor amateurismse? Het lijkt wel een ai clickbait site geworden.

lijkt? geworden?

Dat werd het al heel snel na de overname.

Misschien vind ik nog wel erger dat dit soort reclames, die artikelen schrijven etc mijlenver voor ligt op het fatsoenlijk laten werken van functionaliteiten en oplossen van bugs. Daar wordt serieus geen enkele moeite in gestoken.

Het is dat gemak ook wel de mens dient, en veel mensen waaronder ondergetekende misschien vooral te lui zijn om te overstappen naar iets anders, maar dit is gewoon echt hopeloos aan het worden.

rep_robert

• 27562 messages
  • 4176 votes

Shinobi wrote:

. Het idee dat ik achter een computer op MM ga heb ik al ergens in 2016 achterwege gelaten haha

Flipman

• 7214 messages
  • 1164 votes

Ik gebruik de site ook op mobiel, en dan krijg ik zelfs van die zelf afspelende video's door m'n strot gedouwd, die m'n muziek onderbreken.

Captain Pervert

• 4786 messages
  • 2132 votes

Ik heb het topic niet teruggelezen, maar ik geloof ik niet dat ik eerste ben als ik zeg dat het niveau van de reclames nu wel heel erg idioot is geworden. Het zijn trieste, mongoloïde clickbait banners die je alleen vindt op trash sites en niet op een serieus platform. En ook niet 1 of 2 maar gewoon 12 onder elkaar.

"Prostaatexpert: „Vermijd dit drankje ’s avonds“Mannen door het hele land zeggen dat ze dankzij deze simpele prostaatroutine minder vaak hoeven te plassen en rustiger slapen."

Voor de gein geklikt. Uiteindelijk is het allemaal gericht op het verkopen van het dure prostaat-supplement Prostaxol.

Serieus, dit kan echt niet.

Shinobi

• 4314 messages
  • 2569 votes

rep_robert wrote:

(quote)
. Het idee dat ik achter een computer op MM ga heb ik al ergens in 2016 achterwege gelaten haha

Firefox heeft ook een mobiele app.

Flipman

• 7214 messages
  • 1164 votes

Teringjantje, dit werkt inderdaad als 'n tierelier, Shinobi! Ik kan dit echt van harte aanbevelen aan iedereen! Normaal surf ik via Chrome, maar ik gebruikte voor MovieMeter standaard de allang niet meer ondersteunde Android-app. Die heb ik nu toch maar van m'n telefoon geflikkerd; als ik voor MovieMeter een aparte applicatie moet/wil openen, kan dat net zo goed Firefox zijn. Alleen nog effe zien hoe ik dit op m'n pc ga oplossen.

eRCee

• 13456 messages
  • 1983 votes

Shinobi wrote:

Idem hier.

Dk2008

• 11226 messages
  • 780 votes

Gek trouwens dat in mijn updates af en toe films staan die ik niet eens heb gezien en ook geen reactie(s) bij heb geplaatst.

Stephan

• 7922 messages
  • 1396 votes

En al jaren werken de permalinks niet. Dat lijkt me toch de meeste simpele oplossing, programmeertechnisch.

PER --- MA --- LINKS !!!!!!!!!!!!!

Godskolere, hoe vaak moet ik die nog zeggen?

• 658 messages
  • 1279 votes

Beste MovieMeter-community,

Achter de schermen hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd rondom de weergave van advertenties op het platform. Vanaf nu zien enkel crewleden en betalende gebruikers geen advertenties meer. Voor alle overige accounts zonder crew-rechten of actieve betaling worden er voorlopig advertenties getoond.

Wel onderzoeken we momenteel of we gebruikers met veel recente toevoegingen in de toekomst alsnog verschoond kunnen laten van advertenties. Zodra hier meer duidelijkheid over is - en dat zou binnen enkele dagen zo moeten zijn - horen jullie dat zo snel mogelijk.

peter74

• 671 messages
  • 3375 votes

dion.ollie wrote:

Beste MovieMeter-community,

Achter de schermen hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd rondom de weergave van advertenties op het platform. Vanaf nu zien enkel crewleden en betalende gebruikers geen advertenties meer. Voor alle overige accounts zonder crew-rechten of actieve betaling worden er voorlopig advertenties getoond.

Wel onderzoeken we momenteel of we gebruikers met veel recente toevoegingen in de toekomst alsnog verschoond kunnen laten van advertenties. Zodra hier meer duidelijkheid over is - en dat zou binnen enkele dagen zo moeten zijn - horen jullie dat zo snel mogelijk.

Dat jullie inkomsten genereren dmv advertenties vind ik op zich wel normaal. Maar dit wordt er ineens opgegooid zonder communicatie. Trouwe gebruikers worden nagenoeg een week in het ongewisse en vragen onbeantwoord gelaten. Dat vind ik zeer respectloos naar de gebruikers. Je hebt het over betalende gebruikers, maar ik zie nergens een betaallink of iets dergelijks. Ook de hoeveelheid reclames en de pop ups dwars over de tekst die je aan het lezen bent is gewoon belachelijk. Op andere sites zoals bv Nu.nl heb je ook advertenties, maar niet hinderlijk zoals hier. Nogmaals, advertenties op een site heb ik geen problemen mee, maar de manier waarop jullie dit nu doen is gewoon waardeloos.

wess16

• 722 messages
  • 3972 votes

Hoe kun je betalen om verschoond te blijven van die strontvervelende advertenties? (Daarmee worden slechts bezoekers weggejaagd, vrees ik.)

• 658 messages
  • 1279 votes

peter74 wrote:

(quote)

Dat jullie inkomsten genereren dmv advertenties vind ik op zich wel normaal. Maar dit wordt er ineens opgegooid zonder communicatie. Trouwe gebruikers worden nagenoeg een week in het ongewisse en vragen onbeantwoord gelaten. Dat vind ik zeer respectloos naar de gebruikers. Je hebt het over betalende gebruikers, maar ik zie nergens een betaallink of iets dergelijks. Ook de hoeveelheid reclames en de pop ups dwars over de tekst die je aan het lezen bent is gewoon belachelijk. Op andere sites zoals bv Nu.nl heb je ook advertenties, maar niet hinderlijk zoals hier. Nogmaals, advertenties op een site heb ik geen problemen mee, maar de manier waarop jullie dit nu doen is gewoon waardeloos.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Je hebt een heel terecht punt over de communicatie. Deze wijzigingen zijn doorgevoerd toen ik met vakantie was, waardoor er ruis is ontstaan en vragen een week lang zijn blijven liggen. Dat hadden we beter moeten aanpakken en begrijp ik volkomen.

Wat betreft de advertenties zelf: we werken met een vaste afspraak via ons advertentienetwerk om de inkomsten te halen die simpelweg nodig zijn om MovieMeter te laten bestaan. Als we aan die instellingen gaan tweaken, vervallen die afspraken en missen we inkomsten die we heel hard nodig hebben.

Dat neemt niet weg dat we snappen dat dit voor de gebruikers - en zeker voor degenen die de site actief bijwerken - ontzettend irritant is. We zijn op de achtergrond hard bezig met een oplossing, maar we willen hierin geen overhaaste beslissingen nemen. We komen hier snel bij jullie op terug.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.