- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
zoutzak
-
- 1092 messages
- 7233 votes
Wellicht is het al gemeld maar het viel me op dat sinds kort de stemhistorie van films niet meer correct wordt weergegeven.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 658 messages
- 1279 votes
Dit zou weer moeten werken!
Graaf Machine
-
- 10347 messages
- 1579 votes
Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it", niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur
Mac Hammer Fan
-
- 6376 messages
- 7492 votes
Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it" niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur
Dat komt omdat hij niet stond bij de acteurs in deze toevoeging.
Ik heb een correctie ingediend rekening houdend met je opmerking en It (TV Series 1990) — TMDB

John Milton
-
- 24439 messages
- 13577 votes
Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers
Het kan dus wel.
Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.
Graaf Machine
-
- 10347 messages
- 1579 votes
Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers
Het kan dus wel.
Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.
Ik snap er allemaal niks van, na twee keer lezen, maar als jij er blij van wordt is dat in elk geval een pluspunt.
John Milton
-
- 24439 messages
- 13577 votes
Ik lees het blad powerunlimited niet, maar word er blij van dat de voormalige hoofdredacteur een constructie heeft gevonden om het terug te kopen van een gokbedrijf, om weer de content naar de lezers te brengen zoals men dat ooit beoogde.
Als frequente MovieMeter bezoeker voel ik daar wel iets bij. 
Graaf Machine
-
- 10347 messages
- 1579 votes
Ja, altijd mooi als de liefhebbers winnen. Laat ik het daar dan maar bij houden.
Decec
-
- 6780 messages
- 8672 votes
Ik vind niet zo leuk meer dat ik langere twee dagen wachttijd voor films toevoegen. Tussendoor. Ik zie gisteren Mac Hammerfan meer dan twintig films toegevoegd en vandaag ook nog meer films toegevoegd. Ik zit tussendoor. Nou ik stop ermee…
Fijne avond.
Montorsi
-
- 9792 messages
- 2401 votes
Zo te zien is reclamevrij voor de ingelogde leden inmiddels ook opgeheven? De Kia reclames vliegen me ineens om de oren.
thunderball
-
- 5989 messages
- 1428 votes
Ik krijg nu voor het eerst een blok in beeld toestemming voor cookies gegevens, daar ben ik niet van gediend, dan kom ik hier gewoon niet meer.
pampelonne
-
- 476 messages
- 221 votes
Zo te zien is reclamevrij voor de ingelogde leden inmiddels ook opgeheven? De Kia reclames vliegen me ineens om de oren.
Dat klopt, en waar ik zo van baal is, dat ik geen donatie kan doen, want ik heb geen payPal en dat ga ik echt niet alleen voor deze site installeren, dat gaat mij te ver.
ik denk dat je zo ook nieuwe gebruikers weg jaagt.
ik word er moedeloos van...
blurp194
-
- 5882 messages
- 4417 votes
Ik krijg nu in de filmpagina's, onder alle berichten een blok reclame. Ik maar even aan dat dat een foutje is en weer opgelost gaat worden?
thunderball
-
- 5989 messages
- 1428 votes
Hebben jullie allemaal toestemming gegeven voor cookies en gegevens? Ik zie dat niet zitten en denk er ernstig aan om hier te stoppen.
blurp194
-
- 5882 messages
- 4417 votes
Hebben jullie allemaal toestemming gegeven voor cookies en gegevens? Ik zie dat niet zitten en denk er ernstig aan om hier te stoppen.
Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp?
Op de gebruikelijke cookie popup antwoord ik altijd zo 'nee' mogelijk. Op deze site staat de betting-variant 'ik ben ouder dan zoveel jaar' en zo, maar als je daar 'instellingen' kiest blijft er ook de mogelijkheid om in te stellen dat je helemaal geen cookies wil.
Of mis ik ergens iets 'nieuws'?
thunderball
-
- 5989 messages
- 1428 votes
Nee, je hebt gelijk. Ik snap nooit dat soort van mogelijkheden. Moet ik dan op "uit" klikken achter iedere vraag, of het juist niet aanklikken, want ik zag dat wanneer je dat wel doet, het dan automatisch op "aan" gaat. Bij music meter had je dat ook en toen heb ik blijkbaar iets fout gedaan en kreeg ik wel alle cookies en liep meteen mijn hele laptop vast en kon ik 'm weg brengen en nalaten kijken, daar heb ik niet veel zin in om dat weer te krijgen.
blurp194
-
- 5882 messages
- 4417 votes
Moet ik dan op "uit" klikken achter iedere vraag
Dat doe ik niet.
Ik zie overigens wel dat er door MM veel meer cookies geplaatst worden, ook van bekende trackers, dan waar ik ooit bewust toestemming voor gegeven heb. Kan dus best zijn dat er iets niet goed zit.
Even voor de duidelijkheid, het is wettelijk niet toegestaan om tracking cookies te plaatsen tenzij de gebruiker daar expliciet toestemming voor gegeven heeft. En nee, iets als 'legitimate interest' wat - alleen te onpas - vaak geclaimd wordt is daar geen loophole voor.
rep_robert
-
- 27562 messages
- 4176 votes
Godverdomme!
Sorry. Maar hier is gevloek even op zijn plaats. De site is opeens onwerkbaar geworden. Moet opeens overal pop ups wegklikken bij elke pagina die ik laad. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Montorsi
-
- 9792 messages
- 2401 votes
Godverdomme!
Sorry. Maar hier is gevloek even op zijn plaats. De site is opeens onwerkbaar geworden. Moet opeens overal pop ups wegklikken bij elke pagina die ik laad. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik vrees toch echt dat dit wel degelijk de bedoeling is 
Leland Palmer
-
- 23806 messages
- 4953 votes
Gelukkig, ben niet de enige
Maar dit is niet te doen zo met die reclameblokken in beeld. Ik mag toch hopen dat dit niet zo blijft.
schram101
-
- 16765 messages
- 2371 votes
Ik kan op de telefoon in Safari geen (film)pagina meer openen want dan krijg ik een wit scherm.
Maarten0402
-
- 862 messages
- 547 votes
Dit topic lees ik al een tijdje door en sommige problemen als dat Cloudflare gebeuren dat er opeens is, weer weggaat en weer terugkomt enz. Erg irritant. Zeker als je dan al bevestigd en het dan nog niet genoeg is.
Cookies en de overmatige ads/reclame zijn zeker irritant als ik overdag tijdens mijn werk op mijn telefoon via de standaard browser gebruik maakte.
Maar ik heb op mijn PC al heel lang de Brave browser en sinds maanden terug ook op mijn telefoon.
Veel beter.
Misschien dat dit wat meer helpt.
Maarten0402
-
- 862 messages
- 547 votes
Gelukkig, ben niet de enige
Maar dit is niet te doen zo met die reclameblokken in beeld. Ik mag toch hopen dat dit niet zo blijft.
Gaat echt nergens over inderdaad.
"Overdrijven is ook een vak" is wel van toepassing zo.
John Milton
-
- 24439 messages
- 13577 votes
Ik gebruik ook al enkele jaren Brave. Vooral vanwege de privacy, Maar de ingebouwde add blocker is ook fijn. Ik had Shields uitstaan voor MovieMeter omdat ik minimaal reclame zag als ik ingelogd was, dat is nu kennelijk weg? Op het crew forum wellicht iets over bekend, kappeuter? 
Shields voor nu maar aangezet, want anders is de site inderdaad voor mij onbruikbaar.
Probeer anders voor nu Brave eens uit zou ik zeggen. Gebaseerd op chromium (net als Chrome), maar dan zonder de Google tracking.
kappeuter (crew films)
-
- 74758 messages
- 5988 votes
Op het crew forum wellicht iets over bekend, kappeuter?
Helaas nog niet. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.
brucecampbell
-
- 3336 messages
- 7691 votes
Ik gebruik moviemeter al 20 jaar, maar sinds vandaag krijg voor het eerst vervelende reclame popups te zien.
Hoe komt dit?
wess16
-
- 722 messages
- 3972 votes
Enshitification is ook helaas bij deze site aan de hand. Toch blijf ik trouw bezoeker.