• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

push notifications / meldingen (in chrome)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een klein experiment, je kunt nu in Google Chrome (op de desktop of in Android) bij je account instellingen aangeven dat je push meldingen wil ontvangen. Je krijgt dan je meldingen ook als je op dat moment niet op MovieMeter zit.

(afbeelding)

(afbeelding)

Het is nog een experiment, ik ben benieuwd of het goed werkt. De techniek wordt ook ondersteund door Firefox en Safari, misschien ga ik het daar ook nog voor bouwen. Of misschien blijkt het niet zo goed te werken en is het morgen weer weg Benieuwd naar jullie ervaringen

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Persoonlijk heb ik daar geen behoefte aan, vind dat soort dingen véél te opdringerig, schakel ik altijd meteen uit.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Je moet idd wel een échte filmfreak zijn wil je dat ingeschakeld hebben. Als ik uitlog op MM zit ik daar niet op te wachten. Maargoed, ga je gang.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat begrijp ik wel het is meer een excuus voor mij om eens met deze techniek te spelen, dan dat ik denk dat iedereen hier op zit te wachten

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Soms handig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.