- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- filmnieuws op de site (ja of nee)??
filmnieuws op de site (ja of nee)??
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Volgend jaar weer een NFF special op de voorpagina! 
Heb mijn hoop ook gevestigd op een IFFR special, wellicht met speciale medewerking en langdurig festivalganger van IFFR, van Rotterdammer petey.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Nee da's niet de weg waar ik met MovieMeter heen wil, geen recensies, geen nieuws, dan zal de site alleen maar steeds meer in de grijze massa opgaan. Ik hou het hier bij...
Bravo! Maar dan niet over een jaar met een grote zak geld er vandoor rennen en het lot van MM in de handen van een dure manager leggen, hoor! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb mijn hoop ook gevestigd op een IFFR special, wellicht met speciale medewerking en langdurig festivalganger van IFFR, van Rotterdammer petey.
Wordt moeilijker te organiseren maar ik hoop het van harte.
Je hebt iig een centrale uitvalsbasis met computer(s) nodig.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, en gezien de grootte van het festival ook meer mankracht.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
gewoon bij het internetcafe, is toch 24 uur open
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is geen optie. Er komt nogal wat bij kijken. Ik zie me dat niet voor elkaar krijgen in een internetcafe. Eerste struikelblok is dat ik een aantal essentiele programma's niet bij de hand heb (w.o. Photoshop).
Zo'n editie maken is hard werken. Lijkt me a-relaxed om dat in een internetcafe te moeten doen.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Als er stukjes over het IFFR moeten worden geschreven wil ik me (onder voorbehoud!) graag beschikbaar stellen 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Slechter fimnieuws:
De Amerikaanse acteur Robert De Niro (60) heeft prostaatkanker, zo maakte zijn publiciteitsagent Stan Rosenfield maandag bekend.
Volgens zijn dokter maakt De Niro een vrij goede kans om de ziekte te verslaan. "Door de vroege diagnose en zijn uitstekende fysieke gesteldheid voorzien de dokters een volledig herstel', aldus Rosenfield. De kanker werd vastgesteld tijdens een routinecontrole. Over de details van de behandeling wilde Rosenfield niets kwijt. De Niro is momenteel betrokken bij een zestal filmprojecten, waaronder de animatiefilm 'Shark Tale'. Daarin neemt De Niro de stem van een maffia-vis voor zijn rekening. De Niro werd in 1970 zes maal genomineerd voor een Oscar. In 1974 sleepte hij de Oscar voor beste mannelijke bijrol in de wacht voor zijn rol als de jonge maffioso Vito Corleone in 'The Godfather-Part II'. In 1980 kreeg hij de Oscar voor beste acteur voor zijn vertolking van bokskampioen Jake La Motta in 'Raging Bull'... 
Bron: Skynet.be
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Las het ook net... gelukkig dat hij er weer bovenop komt. Beterschap Robert! 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
mocht ik me niet duidelijk hebben uitgedrukt: natuurlijk werk ik mee aan de MM IFFR special.
Zou het maken op een aantal laptops en naderhand bij iemand thuis alles updaten tot een werkbare mogelijkheid behoren??
Even iets anders. Het IFFR wil een soort vriendenclub oprichten met voordelen. Later hierover mee 9dit is alles wat ik nu weet namelijk)
Tako
-
- 4 messages
- 1 votes
Ik zat net eens naar filmsoptv.com te kijken. Altijd een leuk, doelgericht siteje. Nu zie je door het nieuws, e-cards, links, recensies enz enz enz (en de nodige MM-invloeden, denk ik dan maar
) het bos niet meer.
Dat vind ik niet aardig van je Jordy!
Alsnog wel mijn complimenten voor de nieuwe design hier.
Maar je hebt wel een beetje gelijk daarom zijn we ook opnieuw aan het designen en organiseren (en komt er een nieuwe naam voor de site). Dit gaat allemaal in November gebeuren. Blijft jammer dat MM en FOTV zo bij elkaar in het vaarwater zitten maar wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb in ieder geval veel respect voor wat je hier hebt opgebouwd. (Welke MM invloeden?, we hebben het concept van tweakers.net gejat!
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ha, leuk berichtje Tako. Zie inderdaad ook veel tweakers op fotv, maar elke keer als ik op sites op dezelfde manier een stemmen/reageren indeling zie, denk ik stiekem dat ik daar wat invloed op heb gehad
zoals filmsoptv natuurlijk invloed heeft gehad op het filmsoptv deel van MM.
Ach ja, de sites zitten inderdaad in elkaars vaarwater, maar da's alleen maar mooi, hebben mensen een keuze. 't Is alleen niet te hopen dat de sites precies dezelfde mensen aan zullen gaan trekken. Jullie mogen de tieners hebben 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat laatste is natuurlijk niet lullig bedoeld tegen de tieners die hier wél een leuke bijdrage leveren, maar ik bedoelde natuurlijk de "WOW VET MAN!"-tmf-types
Tako
-
- 4 messages
- 1 votes
hehe... ja maar daar onstaat dus het probleem! Ik heb ook een hekel aan die kut tmf kids!! Ik denk dat onze sites wat betreft de mensen die erachter zitten namelijk hetzelfde zijn. Ik en Peter zijn afgestudeerd als master of arts (muziek) en hebben meer met kunst dan je denkt! Maar ja ze zijn er nu eenmaal doordat we een nogal grote site hebben (140.000 uniek p/m
) Maar met de versie 2.0 gaan we serieuzer proberen te worden en dus dezelfde mensen aantrekken
. Wat wel leuk is! Wij hebben zeer waarschijnlijk vanaf 1 December een waanzinnige filmquiz! (cinema.nl eat your heart out
) Dan moest er maar eens de MM versus FOTV battle komen!!! 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Jullie database staat nogal in de kinderschoenen 
Tako
-
- 4 messages
- 1 votes
dat is ook het verschil met MM, ik maak in principe geen filmdatabase (wie kan tegen imdb op!
). Dat zijn gewoon de films op tv en bios een beetje. Je kan ook geen films toevoegen ofzo.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wij pretenderen ook niet tegen imdb op te kunnen. 
'Dat zijn gewoon de films op tv en bios een beetje' klinkt nogal vaag. Staan toch ook in een database, of niet ?
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
De laatste keer dat ik op "Films op TV" kwam was het allemaal rustig en overzichtelijk (Hebben jullie nog een hotstat teller? Ik was in die tijd daar aan bezig. Ik kan me herrineren dat jullie het wilde testen ofzo...). Dat was begin 2002. Nu vind ik het maar een onoverzichtelijke rotzooi geworden.... jammer.
Tako
-
- 4 messages
- 1 votes
whatever. ik ben hier niet om de site te verdedigen maar om Jordy ff gedag te zeggen.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
whatever. ik ben hier niet om de site te verdedigen maar om Jordy ff gedag te zeggen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
"Shrek 2" verpulvert kassarecords bij Amerikaanse release.
Het tweede deel van de avonturen van de groene boeman "Shrek" heeft woensdag op de eerste dag van zijn release in de Amerikaanse zalen een absoluut record gevestigd in zijn genre. De film was aan de kassa´s van de bioscoopzalen goed voor een totale som van 11,8 miljoen dollar, zo lieten de producenten donderdag weten.
"Het vorige record voor een animatiefilm die in het midden van de week werd uitgebracht, werd woensdag met 1,5 miljoen dollar overstegen", zo deelde Jim Tharp, verantwoordelijke bij productiehuis DreamWorks Pictures mee. "Het was een spectaculaire release die al onze verwachtingen overtrof", zo voegde hij er nog aan toe.
Het vorige record stond op naam van de animatiefilm "Pokemon", die 10,1 miljoen dollar wist binnen te halen op zijn eerste avond. Het eerste deel van Shrek werd in 2002 bekroond met de eerste Oscar voor animatiefilms.
Productiehuis DreamWorks hoopt alvast dat het succes van de film ook het komende weekend blijft aanhouden. Dat zou immers mooi meegenomen zijn bij de nakende beursgang. (scs, belga)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Alle klanten met adsl van KPN kunnen vanaf dinsdag elke maand gratis een film bekijken op de breedbandportal van KPN, zo heeft het telecombedrijf bekendgemaakt. KPN begon eind vorig jaar met deze portal, waarvan de online videotheek een belangrijk onderdeel is.
Een film bekijken via deze portal kost normaliter tussen de twee en vijf euro. Er zijn films in verschillende categorieën, waaronder thrillers, actie, avontuur en erotiek. Wie trek heeft in een gratis film, kan putten uit het hele aanbod, zo zegt een woordvoerder van KPN.
Het concern wil niet zeggen hoeveel klanten het momenteel heeft voor zijn portal. Bij de presentatie van de kwartaalcijfers in augustus zal hierover meer duidelijkheid wordt gegeven.
De zegsman ontkent dat de actie is ingegeven omdat de belangstelling voor de breedbandportal zou tegenvallen. "Dat is absoluut niet het geval. Het loopt juist prima. Deze actie dient slechts ter ondersteuning." Klanten die van de mogelijkheid om gratis films te bekijken gebruik willen maken, moeten zich eerst aanmelden bij de dienst 'Movies on Demand' op de Breedbandportal van KPN.
Dit bericht is afkomstig van WebWereld: http:/www.webwereld.nl
Alle rechten voorbehouden © 1997-2003 IDG.nl
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Disney verklaart de oorlog aan Michael Moore.
Disney start vrijdag een tegenoffensief voor het kassucces Fahrenheit 9/11 van Michael Moore. Disney wou de kritische documentaire over de Amerikaanse president Bush niet op de markt brengen en pakt nu uit met America’s Heart And Soul.
America’s Heart And Soul is een pro-Amerikaanse en patriottische film. Volgens Disney berust de datum van de première op toeval. Een goedkope uitleg want het entertainmentbedrijf kreeg zelf het aanbod voor de release van Fahrenheit 9/11. Disney hapte niet toe omdat de inhoud van de documentaire te politiek gevoelig was. (HLN)
Queen
-
- 4 messages
- 10 votes
JERSEY GIRL (M)
Drama. Starring Ben Affleck, Liv Tyler, Raquel Castro, George Carlin.
-----------------------------------------------------------------
HELLBOY (M)
Action/Adventure. Starring Ron Perlman, David Hyde Pierce, Doug Jones.
THE BOURNE SUPREMACY (TBC)
Action/Thriller. Starring Matt Damon, Joan Allen, Franka Potente, Brian Cox.
SUDDENLY 30 (PG)
Drama/Comedy/Romance. Starring Jennifer Garner, Judy Greer, Andy Serkis.
THE VILLAGE (M)
Sci-Fi/Thriller. Starring Judy Greer, Bryce Dallas Howard, William Hurt, Joaquin Phoenix.
THE TERMINAL (PG)
Comedy/Drama. Starring Tom Hanks, Catherine Zeta-Jones, Chi McBride, Stanley Tucci.
DODGEBALL: A TRUE UNDERDOG STORY (TBC)
Comedy. Starring Ben Stiller, Vince Vaughn, Christine Taylor, Jason Bateman.
GARFIELD (G)
Animation/Family. Starring the voice talents of Bill Murray, Breckin Meyer, Jennifer Love Hewitt.