• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

banners en donaties / aanpassingen layout

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind ze niet allemaal even fantastisch, maar af en toe als iets van FRS ofzo voorbij komt, is het best handig ook. Op die 'lening' banners of 'sim only' banners zal ik ook niet snel klikken, maar ze storen me niet verder.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Het was waarschijnlijk al een paar keer gevraagd, maar ik ben het hele weekend niet online geweest bijna.

Vanaf wanneer kan je doneren, want ik wil graag af van die irritante ads??

Verder nog een klein puntje, wat ik nog niet eerder heb gelezen zo snel hier. Ik heb zojuist een film toegevoegd (vanuit Rejections), en ik zie dat het lettertype is aangepast in de toevoegvelden. Ik geloof naar "Bookman Old Style" maar dat weet ik niet zeker.

Ik persoonlijk vind dat eigenlijk érg onduidelijk. Gaat het lettertype zo blijven, of kan daar n.a.v. feedback nog mee "gespeeld" worden?

Verder vind ik het wel een mooie lay-out hoor Jordy!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

doneren: http://www.moviemeter.nl/account/pay

lettertype: ga ik even naar kijken

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Bedankt! Heb gelijk gedoneerd!

Het is trouwens de eerste keer voor mij dat ik via IDEAL een bedrag over heb gemaakt.

Misschien een domme vraag hoor, maar hoe weet jij nou dat IK zojuist heb betaald?

Aan de hand van mijn achternaam, E-mail of IP-adres?

Ben gewoon nieuwsgierig...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Gaat gewoon via jouw accountgegevens, als jij als een andere gebruiker bent ingelogd en dan betaalt, zijn de banners weg voor die account, niet voor de jouwe.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Heb ook gestort en zie nu dat de banners direct weg zijn. Tof

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Goldenskull wrote:

Gaat gewoon via jouw accountgegevens, als jij als een andere gebruiker bent ingelogd en dan betaalt, zijn de banners weg voor die account, niet voor de jouwe.

Aha, oké, bedankt! Was gewoon benieuwd hoe dat gecontroleerd kan worden, that's all.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nou ja... ik heb bij deze mijn ultieme adblocker geactiveerd

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Geen geld over voor de site, Stephan?

Swingers moet toch wel wat hebben opgebracht, met name in Duitsland met al die TV-vertoningen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Stephan wrote:

Nou ja... ik heb bij deze mijn ultieme adblocker geactiveerd

bedankt!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Loop al mijn leven aan tegen het vooroordeel van de Quote500 / #1

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Jordy wrote:

(quote)

bedankt!

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Stephan wrote:

Loop al mijn leven aan tegen het vooroordeel van de Quote500 / #1

Off-topic:

Maar dat is ws. vanwege je achternaam!

Ik had het over de opbrengsten van Swingers...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

OT: Dat verdeel ik toch onder alle medewerkers?

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

OT:

Ja, da's ook weer waar

Maar ik was echt niet in de veronderstelling dat je steenrijk zou zijn, puur en alleen vanwege je achternaam hoor.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Blijf de aanpassing van de layout een jammerlijke zaak vinden. En dan niet zozeer omdat het nu mooier of lelijker zou zijn, maar gewoon omdat de regellengte echt veel te lang is voor een forum. De meeste berichten bevatten nu één lange regel en je ogen lijken wel een pingpong wedstrijdje te moeten volgen om alles deftig te lezen.

De aanpassing zal wellicht wel blijven (wat doe je anders met die ruimte), maar over de ideale leeslengte en oogmoeheid bestaat voldoende lectuur. Misschien toch niet verkeerd om even na te lezen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Top systeem, had binnen een minuut de banners weg. Begrijpelijk en noodzakelijk, ken weinig hobby's voor 12,50 per jaar.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Onderhond wrote:

Blijf de aanpassing van de layout een jammerlijke zaak vinden. En dan niet zozeer omdat het nu mooier of lelijker zou zijn, maar gewoon omdat de regellengte echt veel te lang is voor een forum. De meeste berichten bevatten nu één lange regel en je ogen lijken wel een pingpong wedstrijdje te moeten volgen om alles deftig te lezen.

De aanpassing zal wellicht wel blijven (wat doe je anders met die ruimte), maar over de ideale leeslengte en oogmoeheid bestaat voldoende lectuur. Misschien toch niet verkeerd om even na te lezen.

Mee eens. Bovendien is het nu één grote tekst warboel, niet prettig om te lezen nee. Laat staan inderdaad alle lege ruimte mede mogelijk gemaakt door niet beargumenteerde meningen of berichten.

notnotfun

• 617 messages
  • 0 votes

Waarom moest die ruimte eigenlijk worden opgevuld? Had de kleinere versie niet gewoon gecentreerd kunnen worden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vond de site persoonlijk te smal in vergelijking met de rest van internet. Doordat er oorspronkelijk voor 800x600 is ontworpen (een resolutie die vrijwel niemand meer gebruikt) stond alles erg krap op elkaar. Zelfs nu zijn de berichten overigens nog smaller dan vrijwel elke andere site, wat steekproefjes die ik eerder plaatste:

Jordy wrote:

moviemeter oud: ongeveer 90 lettertekens per regel

moviemeter nieuw: 108

ign: 130

tweakers: 108

iphoneclub: 127

fok: 123

imdb: 140

filmtotaal: 124

vbulletin (bv. macrumors.com: 130

phpbb (bv. theonering.net): 120

Ik vind de lengte van berichten nu veel beter dan hier voor, maar daar mag iedereen natuurlijk z'n eigen mening over hebben.

Daarnaast heeft het feit dat er nu "in het gezichtsveld" meer ruimte is voor banners ook meegespeeld, en dat was dus nodig vanwege de teruglopende inkomsten.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Maar met Control - is het weer zoals je wenst. Gebruik ik trouwens niet alleen hier.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Het is echter iets meer dan alleen een "mening":

The ideal line length for text layout is based on the physiology of the human eye%u2026 At normal reading distance the arc of the visual field is only a few inches - about the width of a well-designed column of text, or about 12 words per line. Research shows that reading slows and retention rates fall as line length begins to exceed the ideal width, because the reader then needs to use the muscles of the eye and neck to track from the end of one line to the beginning of the next line. If the eye must traverse great distances on the page, the reader is easily lost and must hunt for the beginning of the next line. Quantitative studies show that moderate line lengths significantly increase the legibility of text.

Ik vind je vergelijking met andere brak gedesignde sites dan ook niet de meest overtuigende. Vooral niet omdat MM zich -bewust- toch vooral richt op een "ik post snel iets" doelgroep. Veel erg lange teksten vind je hier niet, waardoor langere lijnlengtes ook niet zoveel nut hebben.

Begrijp dat je er verder niet van wil afwijken en het zelf waarschijnlijk prettiger vind, ik geef ook alleen maar aan dat algemeen geldende gebruiksvriendelijkheidsrichtlijnen veel minder brede teksten voorschrijven voor een erg goede reden.

Erwinner: ik heb text-zoom only opstaan, waar MM niet op voorzien is.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Begrijpelijk. Zo´n overzichtje is natuurlijk maar symbolisch, aangezien veel van die sites zijn opgevult met poes pas zodat het wat minder leeg lijkt. Desalniettemin, die Banners zijn behoorlijk opvallend nu, dus dat is een pluspunt. Wel jammer van die Ditzo reclame

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Ik zag eerst wat DVD koop links tussen de comments (zag er minder uit) maar nu helemaal niks.

(Kan ook zijn door m'n surf-condoom: FF + AdBlock + NoScript + Ghostery + OptimizeGoogle)

Reclame heb ik nog nooit gezien altijd geblocked op top level denk ik door AdBlock.

Ik begrijp overigens wel dat jullie reclame prominenter willen plaatsen enzo, ik kan er ook mee leven als 't niet geblocked wordt door AdBlock. Links clicken doe ik dus niet (kan je wel bezig blijven de hele dag). Maar ik begrijp 't wel en als de plaatsing van de DVD links/advertenties jullie meer hits cq. inkomsten oplevert ben ik de laatste om daar kritiek op te hebben (als ik 't maar niet hoef te zien )

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Op de telefoon is de verbreding van de lay-out wel een beetje jammer trouwens. Nu moet je toch naar links en rechts scrollen.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Op mijn telefoon wordt de tekstbreedte automatisch aangepast. Geen probleem met scrollen. Zit op Android, voor als dat nog wat uitmaakt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idem bij mijn Galaxy S met Android. Dubbel tikken op het scherm en de verhouding is maximaal leesbaar

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

In Overigen > Algemeen > Frustraties:

Moviemeter is dus gereduceerd tot een reclamepaneel. Jammer. Kun je die advertenties trouwens uitzetten? Zeer lelijk en gewoon belachelijk om een bericht te schrijven en ondertussen reclame te zien van pakweg telenet, zowat de grootste rippers van België met hun bescheten digitale aanbod en ondertussen alle posten van mijne kabel wissen. de rotzakken. Nu wordt ik met die eikels nog eens geconfronteerd op Moviemeter ook. Frustrerend

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

toch een fatsoenlijke telefoon kopen kos

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.