• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Welke films vond je heel erg tegenvallen

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Naast de topic welke films je mee vind vallen nu ook een die voor films die je tegen vond vallen.

Ik heb dat laatst gehad bij 28 Days Later, Judgment at Nuremberg en The Faculty.

28 Days Later... Had wel wat minder horror gekund. Net als The Faculty. Daar van had ik gehoopt dat het wat meer sf zou zijn.

Judgment at Nuremberg viel me ook tegen omdat hij destijds op nr.10 in de tip 150 stond maar heel saai bleek te zijn.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Judgment at Nuremberg was inderdaad een behoorlijke tegenvaller, jij geeft hem nog best hoog dan.

Rabbits viel ook erg tegen, een korte film van Lynch, leek me best interessant. maar alles behalve dat, gebeurde helemaal niks, en die applauzen waren al helemaal irritant.

Stalker, iedereen was zo vol van die film, dus ik heb hem ook maar gekeken, maar bleek echter niet mijn smaak te zijn. echt een film die je maar moet liggen.

Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le, doordat deze film zo'n hoge top 250 notering had ook maar gekeken. de film opzich was wel goed, leuk apart gefilmd. maar dat was dan ook alles. ook wel een behoorlijke tegenvaller dus.

er zijn er vast nog een hoop, maar deze schieten me nu zo'n beetje te binnen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

P8rb wrote:

Judgment at Nuremberg was inderdaad een behoorlijke tegenvaller, jij geeft hem nog best hoog dan.

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem toen zo hoog gaf. Ik heb hem nu verlaagd.

tom54

• 54 messages
  • 226 votes

Snowbound: The Jim and Jennifer Stolpa Story, die is zo clicé. Nou is dat normaal niet echt erg, maar hier stoorde ik me er wel heel veel aan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Pay It Forward

dacht echt dat hij goed was maar alleen het einde was dat de rest was echt helemaal niks.

donnie darko ook zo vond het echt tegen vallen.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

606 wrote:

Pay It Forward

dacht echt dat hij goed was maar alleen het einde was dat de rest was echt helemaal niks.

Het einde is juist verschrikkelijk! (imo)

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Once Upon a Time in Mexico. Ik dacht: een vervolg op Desperado, opnieuw geheel uit Rodriguez' brein etc, dat kan niet tegenvallen. Helaas... Niet dat het heel erg tegenviel voor me (3*) maar toch was het voor mij wel een redelijk zware ontgoocheling, omdat ik er nu eenmaal zoveel van verwacht had.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

606 wrote:

Pay It Forward

donnie darko ook zo vond het echt tegen vallen.

Donnie Darke idd ook. Ik denk (zoals al gezecht bij de film zelf) dat ik er toen niet zo voor in de stemming was.

Pay It Forward wil ik heel graag een keer zien. We gaan hem nog kijken bij levensbeschouwing.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Pay It Forward":

heb van de film alleen het einde gezien toen mijn vriendin hem aan het kijken was.

O dat was erg!! nog nooit zo iets over the top gezien. Nog wel met zulke acteurs. Waarom hebben die niet ingegrepen?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

D$arom niet.

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

Hustle and Flow

Wat een bagger dan vond ik zelfs 8 mile beter en ik vind Eminem ook niet echt best...

Ganesha

• 95 messages
  • 92 votes

Kruistocht in Spijkerbroek

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Eeen beetje verliefd.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

A Clockwork Orange, absoluut niet boeiend.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

From Dusk Til Dawn natuurlijk

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Bu San, Vive L'amour en What time is it there?.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

NKyou wrote:

Bu San, Vive L'amour en What time is it there?.

Geen Tsai fan dus.

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Ach, wat is fan. Ik kan zijn films wel aardig waarderen, maar vind dat er altijd meer in had gezeten (of dat er gewoon te weinig inzat).

Bu San 3,0* Vive L'amour 3,5*, WTIIT? 3,0* en Wayward Cloud 4,5*

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

The Break Up

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Rosetta. Leek me iets in de stijl van Lilja 4-ever, maar viel eigenlijk wat tegen. Normaal heb ik niets tegen die filmstijl, kwam ook voor in bvb Festen, maar hier kwam het toch wat storende over. Had er meer van verwacht eigenlijk.

guulbert

• 1618 messages
  • 18 votes

Solyaris (1972) 1.5*

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Requiem for a Dream 1,0* vond ik zwaar tegenvallen. Alleen de muziek was aardig, maar de rest van de film vond ik verschrikkelijk. Vervelende montage en ik vond Marlon Wayans ontzettend slecht gecast.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Crossroads. Ik had me er heel veel van voorgesteld, maar hij viel echt tegen, echt een misbaksel dat ik beter had kunnen laten liggen..

ABBA- the Winner takes it all. Ik dacht dat het een leuke documentaire ging worden, maar dat viel even heel erg vies tegen. Erg jammer dat de documentaire zich vooral richt op de musical van Benny&Bjorn. Ook een misbaksel...

Katt

• 28 messages
  • 30 votes

Davinci Code

Moulin Rouche

Katt

• 28 messages
  • 30 votes

ow ja La vita e Bella

Sporchi,brutti e cattivi

In veel italiaanse films word zo'n drukte gemaakt om niets.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Calvaire, Amélie en Wolf Creek om er even drie te noemen.

Denden 100 Piek

• 397 messages
  • 121 votes

Hostel, het begon afschuwelijk slecht en alle horror kwam uiteindelijk door een hoop blood and gore. Verder geen spanning of boeiende personages, niks. De gemiddelde amerikaanse slasherfilm heeft nog meer verhaal.

ik snap trouwens niet waarom er zoveel mensen zo negatief zijn over Amélie(ik doel niet alleen op mensen in deze topic). Het is zeker één van mijn lievelingsfilms.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hier enkele recensies:

http://www.moviemeter.nl/film/40795

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Recentere films:

Pirates of the Caribbean 3

Mr. Bean's Holiday

Saw 2

Ouderen:

Godfather 2

Pulp Fiction

hdehoon

• 373 messages
  • 327 votes

La vita e Bella : eerste keer liet ik me nog een beetje meeslepen maar toen ik hem nog eens keer terug zag vond ik hem onzettend flauw en druk.

The Lord ot the Rings: totaal geen sfeer. Opgeklopte videoclip.

What the Bleep do we know: een flutfilm van jewelste. Wat een ongefundeerde bla bla en dat ook nog met een ´wetenschappelijke´ pretentie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.