- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Films met coole drugsscènes
Films met coole drugsscènes
Popeye Doyle
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik meen me te herinneren dat Harvey Keitel in Taxi Driver ook een scene heeft waarmee hij met een lange nagel drugs snuift.
pompompom
-
- 30 messages
- 42 votes
De hoofdpersoon ligt half naakt op bed, krijgt een spuit heroine in haar arm en wordt daarna nog verkracht ook. (waar zie je dat nog in moderne films). Natuurlijk wordt er de hele film door stevig gesnoven.
Een psychedelische film tot en met. Geen lichte kost!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Requiem for a Dream
Menace 2 Society
Scarface
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Easy Rider (1969) (bad trip)
Knocked Up (2007) (gasmasker
)
Keane (2004) (cool is niet het juiste woord)
Tell Your Children (1936) (beter bekend als 'Reefer Madness')
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Daar heb ik in de bios destijds ook wel om moeten lachen ja, haha.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
The Bachelor Party, met die ezel die ongeveer een ons coke naar binnen snuift en ook nog een bak pillen leegvreet
aspro
-
- 569 messages
- 1518 votes
heb nog een film in gedachte waar drugs in voorkomen
al een wat oudere film +/-jaren 70
Cristiann F Wir kinder von bahnhof zoo
speelt zich af in berlijn
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Bad boys 2, wanneer er een gast in die club bezwijkt aan XTC-pillen en de baas zegt "This guy thinks he can die in my club"
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
De hoofdpersoon ligt half naakt op bed, krijgt een spuit heroine in haar arm en wordt daarna nog verkracht ook. (waar zie je dat nog in moderne films). Natuurlijk wordt er de hele film door stevig gesnoven.
inderdaad met geweldige scheldwoorden. Vooral de Nederlandse vertaling van Griers woorden (bedankt, lelijke, impotente, bleke homoboer). Heb dit soort drugs scene's later nooit echt meer gezien.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Death Wish 3 had volgens mij ook wat drugsscene's. En French Connection II.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
In het intro van Takashi Miike's Dead or Alive film zit een scene waarbij een mafioso een lijn coke van een kleine vijf meter opsnuift. 
goelian
-
- 217 messages
- 323 votes
Humor? Pineapple Express! Genoeg drugs in deze film haha. Vooral de openings scene is fantastisch.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
In Lock, Stock and Two Smoking Barrels zit een mooi gemonteerde scène waarin ze zich helemaal kapot drinken. Zie hier..
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Enter the Void (2009) is nog niet genoemd? Is één grote trip.