- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
qianbeibudao
-
- 1 messages
- 1 votes
In Film > Algemeen > trioloog:
Goedendag,
Ik wil graag weten of er hier iemand bekend is met een film/serie waarin een lange dialoog (tussen de 5 en 10 minuten) voorkomt met 3 personen. Of twee scenes van rond de 4 minuten die verband hebben met elkaar.
Bij voorbaat dank!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ik zoek films in de stijl van The Woman in Black, The Others en The Innocents. Een geestenfilm die zich afspeelt in de 19de/begin 20ste eeuw. Vooral erg stijlvol en liefst recent. En ook moet het een goede film zijn. Alvast bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Ik zoek een film zoals
En de twee Never Back Down films!
Dit is als thema MMA of UFC films.. Misschien iemand die kan helpen?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
En de twee Never Back Down films!
Dit is als thema MMA of UFC films.. Misschien iemand die kan helpen?
Ik was vroeger helemaal into the MMA / UFC, dus ik ben er al een tijdje tussen uit.
Ik denk dat je beter tattoobob even een pm kan sturen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wellicht staat hier wat bij: Film >> Genres en landen >> Boksfilms
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Ik was vroeger helemaal into the MMA / UFC, dus ik ben er al een tijdje tussen uit.
ik denk dat je beter tattoobob even een pm kan sturen!
Haha oke, ik zelf ben ook fan van de Real Life UFC gevechten dus de films vind ik altijd ook wel gaaf
Bob heeft een PM van me
!
RealLife
-
- 112 messages
- 137 votes
Hey, ik ben op zoek naar een paar films die het thema van training/weight gain bevatten. Mag gerust beetje cliché zijn (mager jongetje wordt gepest en gaat hard trainen om zijn pesters een lesje te leren om maar wat te zeggen), zolang het maar lekker wegkijkt
.
Google is heel lastig te gebruiken, ik krijg alleen maar gezeik over acteurs die gaan trainen zijn voor één of andere rol.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Ik ben niet goed in films zoeken... Dus ik vraag het hier maar, wie heeft er een link of eventueel titels van echt leuke kerstfilms? Laat maar komen, want Sinterklaas word vannacht het land uitgeschopt
!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Kondoro0614:
Anywhere but home - (tweede titel: Four Christmases) 2008

Bertje106
-
- 19 messages
- 196 votes
Bij Film > Genres en landen > Films met bergen / speleologie:
Beste mensen,
Ik heb vandaag de film the descent gezien, en ik was erg onder de indruk van de verhaallijn over speleologie.
Het monster gedeelte, en wezens die dan in de bergen leven vind ik persoonlijk weer minder.
Ik ben daarom opzoek naar films, die met name over speleologie gaan. Het beklimmen van bergen of groten: met name de claustrofobie van het instorten en klem komen te zitten vind ik wel een leuk plot.
Iemand goede film tips?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zie ook dit genre-topic: Film >> Toplijsten en favorieten >> Films over (bergbe)klimmen
Bertje106
-
- 19 messages
- 196 votes
Thnx, mensen tips voor het vinden van films over grotten?
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Thnx, mensen tips voor het vinden van films over grotten?
Zo een paar die bij mij te binnen schieten.
sabsabsab
-
- 647 messages
- 52 votes
Ik ben op zoek naar een film die je een beetje kan linken met films als American Beauty, Fight Club of The Matrix.
Een film waarin de hoofdroll speler een standard of saai leven leid, en er plotseling verandering in het spel komt, of dat ze opzoek zijn naar verandering.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik ben op zoek naar een film die je een beetje kan linken met films als American Beauty, Fight Club of The Matrix.
Een film waarin de hoofdroll speler een standard of saai leven leid, en er plotseling verandering in het spel komt, of dat ze opzoek zijn naar verandering.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik zoek rare, agressieve, boze, radicale, hysterische films.
Type Ex Drummer, Gummo, 964 Pinocchio, Tokyo Fist, Texas Chainsaw, Wise Blood, The Rules Of Attraction, Doom generation...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mommy (2014) edit: die heb je al gezien, zijn debuut is ook zo druk.