- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zoek films in het genre van blood diamond, hotel rwanda en dergelijke...
Iemand leuke suggesties?
alvast bedankt!
Wit licht?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn moeder is op zoek naar (een of meerdere) films over sekten. Iemand suggesties?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Distance (2001)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Tillsammans
Holy Smoke
The Wicker Man (2006)
Hideous Kinky
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mijn moeder is op zoek naar (een of meerdere) films over sekten. Iemand suggesties?
Children of the Corn
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
La Setta (hele goeie Italiaanse film)
End of the Line
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bedankt voor de titels! Kan ze weer een tijdje vooruit
Buiten The Wicker Man kende ik dr geen enkele van. Ben zelf ook benieuwd, ga met dr meekijken denk ik! 
pardan
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > Ik zoek films:
Ik zoek nieuwe films in het genre thriller/horror. En dan vooral met psycho moordenaars en zo dus niet met rare wezens of honderden zombies.
Het psychologische spreekt me altijd wel aan in films.
Verder houd ik ook heel erg van films als : the sixth sense, secret window, the hole.
wie kan mij helpen?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Cube is een goede psychologische Thriller/Horror. En Haute Tension is ook wel aan te raden.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Pardan: ikzelf hou erg van het genre: The Stepfather, Black Christmas, When a stranger calls, Halloween, Im the girl he wants to kill. En daarnaast heb je nog de Italo variant: de giallo: Bay of blood, films van Argento, Dont torture a duckling.
en amsterdamned 
Allemaal toppers !!!!!!!!!!!
DonViseroo
-
- 127 messages
- 0 votes
Iemand leuke suggesties?
alvast bedankt!
Last King of Scotland, The (2006)
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Iemand leuke suggesties?
alvast bedankt!
Wit Licht
Welcome To Sarajevo
Savior
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik zoek een soortgelijke film als full metal jacket. (voor degenen die het niet gezien hebben: film waarbij soldaten in hun opleiding hard worden geconfronteerd met scheldende sergeanten e.d.). Of gevangenisfilms met héél erg strenge bewaking. Dan denk ik aan het stuk in de gevangenis bij The Count Of Mounte Cristo
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Hallo,
Ik ben op zoek naar films zoals American Pie.
B!
newG
-
- 956 messages
- 2347 votes
Ik zoek een soortgelijke film als full metal jacket. (voor degenen die het niet gezien hebben: film waarbij soldaten in hun opleiding hard worden geconfronteerd met scheldende sergeanten e.d.). Of gevangenisfilms met héél erg strenge bewaking. Dan denk ik aan het stuk in de gevangenis bij The Count Of Mounte Cristo
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Napola
KB-013
-
- 33 messages
- 21 votes
Ik zoek een soortgelijke film als Hackers, de vervolgen heb ik allemaal al gezien. Ook The Net heb ik al gezien dus dat is ook geen optie.
Oftewel: Computergerelateerde/hackersgerelateerde films.
newG
-
- 956 messages
- 2347 votes
Ik zoek een soortgelijke film als Hackers, de vervolgen heb ik allemaal al gezien. Ook The Net heb ik al gezien dus dat is ook geen optie.
Oftewel: Computergerelateerde/hackersgerelateerde films.
nielss
-
- 2 messages
- 4 votes
Ik zoek films als watchmen en the dark knight.
Een beetje een duister sfeertje, met een held die niet altijd even aardig is en als het even kan ook nog wat geweld
Elegy
-
- 72 messages
- 141 votes
Hey!
Ik ben op zoek naar films met bepaalde karakters.
Denk aan:
Erik (The Phantom of the Opera)
V (V for Vendetta)
Snape (Harry Potter)
Alex (A Clockwork Orange)
Edward (Edward Scissorhands)
Oftewel, films over einzelgangers. Tip anyone?
newG
-
- 956 messages
- 2347 votes
Hey!
Ik ben op zoek naar films met bepaalde karakters.
Denk aan:
Erik (The Phantom of the Opera)
V (V for Vendetta)
Snape (Harry Potter)
Alex (A Clockwork Orange)
Edward (Edward Scissorhands)
Oftewel, films over einzelgangers. Tip anyone?
Caveman's Valentine, The (2001)
MAD MAX !!!!
dit zijn zo films met speciale personages in, of eenzaten 
luukie100
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek leuke film(s) voor in de auto.:
Hallo mensen,
wij gaan over een poosje naar Italie, dat word dus een flinke tijd in de auto zitten... Ik wil dus films gaan kijken op mijn draagbare dvd speler. Ik zoek dus films (goh:P).
Wat voor films zoek ik?
Ik hou van komedies met veel vrouwelijk schoon, en er moet een echt verhaal in zitten. Kort beschreven: Een grappige blote vrouwen film. Soort American Pie films dus.
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en kennen jullie een paar van zulke films.
Groetjes!
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Blotemeiden films: friday the 13th serie. Ook komisch bovendien. Een meesterwerk in het 'american pie' genre is Animal house.
DonViseroo
-
- 127 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek leuke film(s) voor in de auto.:
Hallo mensen,
wij gaan over een poosje naar Italie, dat word dus een flinke tijd in de auto zitten... Ik wil dus films gaan kijken op mijn draagbare dvd speler. Ik zoek dus films (goh:P).
Wat voor films zoek ik?
Ik hou van komedies met veel vrouwelijk schoon, en er moet een echt verhaal in zitten. Kort beschreven: Een grappige blote vrouwen film. Soort American Pie films dus.
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en kennen jullie een paar van zulke films.
Groetjes!
40 days and 40 nights
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
In Filmdragers > Titels > Ik zoek umheimliche, donkere, vreemde, films ala Lynch:
Ik lust altijd wel pap van de films ala David Lynch/Kafka. Lekker donker, creepy, onaangenaam en uber vaag en meestal een angstaanjagende of totaal onverwachte einde. Mijn vraag is: hebben Users nog meer van dat soort titels voor mij?
Ik heb bv al One Point O en Nuit Noire en ook Irreversible uit hetzelfte straatje en wil er graag nog meer van zien.
Maakt niet uit in wat voor genre.
franki
-
- 12 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar films die over virus/ziektes uitbraken gaan. Voorbeelden zijn:
Outbreak
I Am Legend.
Mad Man Mundt
-
- 300 messages
- 3804 votes
@franki:
The Contaminated Man
Resident Evil
Cabin Fever
@Sinterklaas:
Altered States