- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmposters (algemeen topic)
Filmposters (algemeen topic)
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Een van Kill Bill (gewoon in zo'n winkel voor 8 euri) vol 1 opgehangen
Ook via eBay poster van Stand by Me gekocht. Die wordt morgen gelamineerd 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Naast een standaard 'Reservoir Dogs', 'Donnie Darko', en 'City of God' poster heb ik onlangs een geweldige 'For a Few Dollars More' poster aangeschaft.

Met korter Engels onderschrift.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Ho shit! de coolness straalt van dat poster af 
edit: enig idee waar je die vandaan hebt ...
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Naast een standaard 'Reservoir Dogs', 'Donnie Darko', en 'City of God' poster heb ik onlangs een geweldige 'For a Few Dollars More' poster aangeschaft.
(afbeelding)
Met korter Engels onderschrift.
Jaloers 
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Ik heb nieuwe en betere posters nodig: Nu fleuren de posters van Sin city, the perfect storm en hide and seek mijn kamer op
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Naast de A4 posters uit de Preview een grote Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest poster! 
Ik heb ook wat minis uit de previeuw hangen bijvoorbeeld ook die pirates op mijn prikbord
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
1. poster 65x105cm., (analoge druk, repro jaren 80)
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ho shit! de coolness straalt van dat poster af 
edit: enig idee waar je die vandaan hebt ...
Gekocht op de campus van de Radboud Universiteit Nijmegen. Ik geloof dat een bedrijf (waar ik de naam even kwijt van ben) universiteiten (en misschien ook HBO's) afgaat om posters te verkopen voor een erg leuke prijs. Deze poster met Clint koste bijvoorbeeld 8 euro (14 á 15 euro elders).
The Lexx
-
- 426 messages
- 3485 votes
mooie poster idd. denk dat ik die ook ooit nog ga halen 
ik heb nu een poster van reservoir dogs en pulp fiction hangen 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik heb een paar dagen geleden bij de Cine-Qua-Non een enorme poster gekocht van Sonatine:

Maar dan zo ongeveer 3 keer zo groot als de standaard poster
en staat een mooie frame onder+boven met Takeshi Kitano+Sonatine op. Hij past bijna niet in me kamer 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Cine-Qua-Non is die zaak in Amsterdam toch ? Met die vent die daar dag- en nacht zit 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Cine-Qua-Non is die zaak in Amsterdam toch ? Met die vent die daar dag- en nacht zit 
Yup, op de staalstraat. Ik was er voor de eerste keer heen, en heb meteen een flink uur staan lullen over allerlei films. Hij vind Stalker trouwens duidelijk de beste film ooit 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ja, daar heb ik het ook eens met hem over gehad 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik geef hem niet geheel gelijk
Satantango staat bijvoorbeeld nog hoger, maar ik kan het wel goed voorstellen 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik moet ze beide nog zien. Lang filmpje is die Satantango trouwens
Anyway
back in topic.
Ik heb ook nog een kill bill poster en een final fantasy X doek dat er prachtig uitziet.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Yup, op de staalstraat. Ik was er voor de eerste keer heen, en heb meteen een flink uur staan lullen over allerlei films. Hij vind Stalker trouwens duidelijk de beste film ooit 
Leuke man inderdaad maar de laatste tijd zat er een nerd-achtig wezen in de winkel dat totaal niets van films afweet.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Wel rete duur daar
Leuke man inderdaad maar de laatste tijd zat er een nerd-achtig wezen in de winkel die totaal niets van films afweet.
Ach, alles is relatief
(en inderdaad, de kitano poster was 30 euro - en dan heeft hij er nog 5 euro afgedaan, maar boeiend, deze poster is geweldig
)
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Léon, Japanse Amélie, Gandalf the gray en Gandalf the white, alle Tarantino's, Dolls, march of the penguins.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
ECHTE filmposters 2: Kill Bill vol.1 uit zo'n v&d poster hoek. Stand by Me online gekocht. Ook heb ik een Kill Bill vol. 2 poster maar die is niet langer dan 70 cm en is ook zo mooi niet meer.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
2 kleine posters opgehangen in mijn kamer.
Da vinci Code en Zwartboek. Tijd geleden had ik er een van Sin City, maar heb hem weggedaan
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik heb momenteel een poster van Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban aan mijn deur hangen.
Verder moet ik nog een mooi plekje zoeken voor mijn Final Fantasy X poster.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
K'heb alleen de Japanse poster van Reconstruction in miniformaat op mijn kamer, verder komt er niet veel in.
martijn77
-
- 382 messages
- 4410 votes
Night of the Living Dead (1968), Dawn of the Dead (1978), Evil Dead en Murnau's Nosferatu.
dood zootje bij mij thuis..
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Night of the Living Dead (1968), Dawn of the Dead (1978), Evil Dead en Murnau's Nosferatu.
dood zootje bij mij thuis..
:s
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hier vind je ook posters er LC's in nieuwstaat (ook interessant voor Toevoegingen): - stores.ebay.nl .
Bijvvoorbeeld: Psycho.
en
bij MM niet toegevoegd, bijvoorbeeld: WHY BRING THAT UP (1929)