• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Ik zoek... bepaalde filmmuziek

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Niet zo moeilijk doen Neo . Het nummer dat in Ritchie's film wordt gebruikt is gewoon een afgeleide van dit nummer.

Het bass loopje van erboven is inderdaad erg vaag, ik weet het. Toch komt het zo vaak te pas en te onpas voorbij dat je misschien een voorbeeldje te binnen schiet. Kortom, als je iets vindt laat je maar wat horen.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

In dat geval is het absoluut Nisi Dominus van Vivaldi.

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Ik pluis het straks verder uit. Heb nu even geen tijd. Alvast bedankt om me op de goede weg te zetten.

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Ondertussen gevonden.

Emmanuel Santarromana & Orfeo - Opera.

Nr. 12 uit dit album.

Het andere bass loopje heeft overigens vrij veel weg van nr. 1 uit de list, maar is het niet. Iemand suggesties ?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Die nr. 12 is een herinterpetatie van het stuk van Vivaldi

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Ik vraag me af wat dat klassieke nummer is dat dat orkest speelt in Red Dragon waar Hannibal in de schouwburg zit, te flirten met Benjamain Raspail.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

"Scherzo"

from "A Midsummer Night's Dream, Op.61" (1843) (uncredited)

Written by Felix Mendelssohn-Bartholdy

Conducted by Lalo Schifrin

Concert music played during the opening scenes

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Weet iemand waar ik op het internet een sample kan vinden van het krakende geluid wat The Grudge maakt? Lijkt me leuk om als ringtone te hebben Ik kan het ook zelf opnemen vanaf de tv maar dan is de kwaliteit niet zo goed denk ik.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Klinkt mij niet als muziek in de oren...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik weet niet waar ik het anders moet posten. Het valt allebei onder sound

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heb zelf enkel de Christopher Young's The Grudge 2 score op cd, en is daarop soms verwoven met de muziek.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Weet iemand het nummer dat te horen is tijdens de eindcredits van 'Coffee and Cigarettes'? Weet zelf totaal niet meer hoe het klonk, weet alleen dat ik het erg gaaf vond

Als ik zo terug denk dacht ik eigelijk dat het van The White Stripes was, maar die staan helemaal niet bij de soundtrack listing, dus het zou ook Iggy kunnen zijn...

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

iggy pop met louie louie mss

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

http://www.imdb.com/title/tt0379217/soundtrack gizzman anders hier eens kijken

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ah, bedankt man Ja, ik had daar ook al gekeken, maar had geen flauw idee hoe het klonk, dus aan een sampeltje beluisteren had ik niks.

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

ik zoek de soundtracks van de film sunset strip

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

L. luchtloper wrote:

Misschien een foute vraag maar ik probeer al een hele tijd te achterhalen welke mars dat is in de film "Indiana Jones and the last crusade" Niet de Raiders March, maar die nazi-mars, in de scène van Berlijn.

Ik heb de soundtrack van Indiana jones and TLC maar daar staat hij uiteraard niet op...

Eerdere, andere antwoorden klopten niet. Men zei bandweiler marsch. Die bestaat volgens mij überhaupt niet. De Badenweiler lijkt er wel op. Maar in IJaTLC hoor je de 'Der Koniggratzer Marsch voor de liefhebber. Historici of filmliefhebbers, of kaalkoppen die meer te vinden zijn op Fok!

Scaelo

• 38 messages
  • 47 votes

Ik zoek het album van de James Bond Moonraker.. (dan wel gratis) heeft iemand die of weet iemand waar je die gratis kunt downloaden?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Via webwinkels en zaken als mediamarkt, van Leest etc te krijgen. Voor download tips ben je hier aan verkeerde adres.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Wat is toch dat muziekje (zachte gitaarmuziek) in de film Babel. Volgens mij bij het stuk dat de Mexicaanse vrouw door de woestijn trekt en hulp vindt. Ik weet niet of dit klopt, maar het muziekje komt vaker in de film voor. Misschien is het zelfs de Babel theme.

Sterker nog, het muziekje komt ook in het programma spoorloos voor.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Igazu van Gustavo Santaolalla. Werd al eerder gebruikt in Collatoral, Yes , 24 en The Insider oa. Wordt vaak hergebruikt, ook door de componist zelf.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Wordt ook veel gebruikt bij Nova en Netwerk als er weer eens een item/docu is over soldaten in Afghanistan/Irak.

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

muziek van the messengers .. weet iemand wie deze heeft gecomponeerd?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Er zijn er nog wel wat met die titel. Welke bedoel je?

rutger90

• 2 messages
  • 3 votes

In de film Problem Child 2 bij de scene dat Junior de barbeque opblaast wordt een liedje gedraaid dat ik al een tijdje zoek. Het liedje wordt meerdere keren in de film gebruikt. Meestal als Junior een slecht idee krijgt. Weet iemand misschien hoe de liedje heet???

Alvast bedankt

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

x_ShamieeJ wrote:

muziek van the messengers .. weet iemand wie deze heeft gecomponeerd?

Als je de recente film The Messengers bedoeld (die horrorfilm) dan is dat Joseph LoDuca, 'bekend' van Devour, Librarian, Xena warrior princess, Brotherhood of wolf... en vooral van de Evil dead reeks (inbegrepen Army of Darkness)

silent bob

• 116 messages
  • 481 votes

In Overigen > Algemeen > Music Almost Famous:

Kan iemand mij helpen ik zoek het nummer dat gespeeld wordt in de scene waarin Kate Hudson een overdosis heeft gehad.

alvast bedankt.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

http://www.youtube.com/watch?v=lN0y3CMkKXs

Ik zoek de artiest of het nummer van dit stukje muziek. Wie kan mij verder helpen. Mvg

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

by the way uit welke film komt deze .

kdacht eerst aan jimi hendrix

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

1978. Jimmy Henrix...Denk het zelf niet, ik hoor een Dwarsfluit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.