- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... bepaalde filmmuziek
Ik zoek... bepaalde filmmuziek
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Dat nummer van Bjork uit de film Léon volgens mij tijdens de training van Mathilda, iemand enig idee ?
leroycastermans
-
- 1 messages
- 0 votes
ik zoek da liedje van die film van lizzie Mcguire da liedje wat zij moet zingen kan iemand mij helpen mijn e-mail adres is [email protected]
Schuco
-
- 105 messages
- 0 votes
In Overigen > Algemeen > Ik zoek een nummer uit Kart Racer (2003):
Beste forummers,
Ik weet dat niet heel veel mensen deze film hebben gezien, maar ik probeer het toch maar even. Ik zoek een muziek nummer uit de film Kart Racer (2003) dus, die word afgespeeld rond een minuutje of 9 in de film nadat de vader van Watt Davies zegt: Hoe krijg je een kart nou in het zwembad. Kan iemand me helpen?
bvd.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik weet niet welke het is
http://www.imdb.com/title/tt0300069/soundtrack
zoek de liedjes op youtube of pindakaas ze.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik zoek een nummer dat een cover is van Tears For Fears - Shout. Het was een beetje rock (?) (Ik ben niet echt thuis in dat soort muziek). Wie zijn daar de artiesten van? Het werd volgens mij ook gebruikt in een horror film van nog niet zo lang geleden.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Ik zoek een nummer dat een cover is van Tears For Fears - Shout. Het was een beetje rock (?) (Ik ben niet echt thuis in dat soort muziek). Wie zijn daar de artiesten van? Het werd volgens mij ook gebruikt in een horror film van nog niet zo lang geleden.
Kijk hier even misschien vind je wat je zoekt?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
ik zoek een liedje dat in de film 'Are We there Yet?' 5 seconden lang speelt.. dat beginstukje van dat Nick Persons (Ice Cube) precies als hij binnengaat z'n nieuwe auto ging ophalen kwam er op dat moment een liedje.. (dus de eerste moment dat Ice Cube in beeld kwam was er een liedje) hoe heet dat lied?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Ik zoek een liedje uit de film "Thirteen". het stuk waar Tracy dan met haar moeder in bed ligt op het einde na de confrontatie met Evie en haar verzorgster. . Het was een soort van zacht gitaarspel zonder zang.
lieze
-
- 1 messages
- 0 votes
hee ik zoek een nummer uit de film Step Up
ik heb wel een fragment, maar de titel en artiest weet ik niet.
hier is een link: http://www.youtube.com/watch?v=wBu2Pnvrybs
help me alsjeblieft:)
groetjes lise
flipsel
-
- 2 messages
- 0 votes
wie kan me helpen?
Ik ben op zoek naar het stukje mondharmonica dat in Free Willy wordt gedaan door jessie. Nou weet ik dat er een heel lang stuk van 12 minuten is waar het ook even in voor komt. Maar ik vraag me af of er ook een stuk is van alleen dat mondharmonica stuk en of dat ook een echt bestaand stuk is. Kben er echt al heel lang naar op zoek.
Thnx
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ten eerste, sorry dat deze vraag niet over een film gaat, maar ik ben al ontzettend lang opzoek naar dit nummer; dus ik vraag het maar eens hier, als het mag...
Ik zoek een dance(of trance) nummer dat wordt gebruikt in de dolfijnen show in het Dolfinarium in Hardewijk. In dat nummer zit piano verwerkt. Het staat ook op een verzamel album waar ik pas een keer reclame van zag op tv. Dat nummer wordt dan onder andere gedraaid. Heeft iemand enig idee welk nummer dat is. Bvd.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
wie kan me helpen?
Ik ben op zoek naar het stukje mondharmonica dat in Free Willy wordt gedaan door jessie. Nou weet ik dat er een heel lang stuk van 12 minuten is waar het ook even in voor komt. Maar ik vraag me af of er ook een stuk is van alleen dat mondharmonica stuk en of dat ook een echt bestaand stuk is. Kben er echt al heel lang naar op zoek.
Thnx
Is onderdeel van Basil Poledouris originele composities voor de film. Het wordt zowel ''echt'' gespeeld dooro Jesse als door de componist gebruikt in de score in harmonica vorm, alsmede meer orchestrale vorm. Zie ook hier.
collielady
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > liedje uit deze film:
Hallo ik heb een vraagje.Wie weet wie het liedje Only the stars uit de film snowbound van jennifer en jim stolpa zingt ik zou heel graag dat nummer willen hebben maar ik weet niet wie het zingt.Bij voorbaat hartelijk dank 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Misschien een beetje een erg moeilijke vraag:
Ik zoek het nummer uit South Park Episode 812: Stupid Spoiled Whore Video Playset als de meiden een hoerenfeestje hebben thuis.

miszy
-
- 2 messages
- 0 votes
heey heey
ik heb een vraagje
ik heb pas de film; enough gezien.
en er kwam veel muziek in voor, maar ik weet niet hoe die liedjes heten. In de film speelt jennifer lopez, en het verhaal gaat over een vrouw "slim" die mishandeld word door haar man. ook gaat haar man vreemd. Dus ze besluit om weg te gaan. samen met haar dochtertje gaat ze naar verschillende plaatsen, maar steeds komt haar ex-man haar achter na. als slim inziet dat dit nniet helpt, leert ze te vechten, en vecht ze terug.
nou hopelijk weet iemand mischien wel liedjes of artiesten te noemen uit liedjes van deze film! 
miszy
-
- 2 messages
- 0 votes
wie kan me helpen?
Thnx
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Uit Snatch: Het nummer dat je hoort als die grote kerel na 1 stoot van Mickey (Brad Pitt) al K.O. gaat.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mirwais - Disco Science ?
Ik weet zeker dat dit n Snatch komt, weet alleen niet meer precies bij welke scène.
Vox
-
- 1 messages
- 0 votes
Ey ik zoek liedjes uit de film The longestyard. Ik zoek het liedje " girl take it off shake shake shake it off. En het liedjes als de gevangenen weer op het veld komen als het gelijk spel is.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Aan de hand van de film Minority Report als John een toekomstige moord is aan het analyseren met het grote scherm en die stuurt met zijn vingers, de toekomstige moord waarbij hij zelf de dader wordt.Er worden in die scènes twee nummers gespeeld, het tweede nummer is een bekend klassiek nummer. Die zoek ik.
Ik kan me dat nummer ook nog herinneren van de smurfenafleveringen. Als er een scène begon bij het huis van Gargamel. je ziet het huis en datzelfde nummer wordt dan atijd gespeeld. 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Uit Snatch: Het nummer dat je hoort als die grote kerel na 1 stoot van Mickey (Brad Pitt) al K.O. gaat.
The Stranglers - Golden Brown 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Hoe heet het stuk bij 2001: a space odyssey als de film helemaal afgelopen is? niet die also sprach zarathustra maar die vrolijkere...
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Lijkt me een gecoverd stuk van Mozart...
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
eerst komt dat also sprach tijdens die wedergeboorte en dan stopt het en dan bij de aftiteling, dat vrolijk geluidje....hetzelfde muziek als bij een stuk als ze de ruimte in gaan. hoe heet dat muziekstuk bij de aftiteling?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Lijkt me een gecoverd stuk van Mozart...
Gecoverd? 
Geadapteerd is een veel gangbaardere term voor een klassiek stuk dat opnieuw is uitgevoerd met bv een andere orkest, of een herinterpetatie door iemand etc.