• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Lange filmtitels

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb de laatste tijd wat lekker lange filmtitels verzameld. Lange filmtitels doen het bij mij om de een of andere reden altijd goed. Hier een paar leuke:

The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

The Fearless Vampirekillers or: Pardon Me but Your Teeth Are In My Neck

Those Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes

Als iemand er nog een paar weten, zet ze hier neer.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Wat dacht je van:

Shree Shree Rajadhiraja Shree Shree Madana Kamaraja Shree Shree Vilasa Raja Shree Shree Madhubana Raja Shree Shree Krishnadeva Donga Raja

en Oscar-nominated:

Who Is Harry Kellerman and Why Is He Saying Those Terrible Things About Me?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

It

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

En natuurlijk:

The Persecution and Assassination of Jean-Paul Marat as Performed by the Inmates of the Asylum at Charenton Under the Direction of the Marquis de Sade

afgekort: Marat/Sade

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik vind lange filmtitels maar suf eigenlijk en komen op mij niet mooi over. Vooral erg lastig als je een film met lange filmtitel kijkt, en iemand vraagt welke film je aan het kijken bent.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Idd, zit je lekker Don't Be a Menace to Society While Drinking Your Juice in the Hood te kijken en dan is er weer zo'n idioot die weten wil wat je aan het kijken bent. Ben je zo weer 10 seconden verder. Vermoeiend man

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Sommige filmtitels vind ik zo bizar klinken, dat als iemand mij vraagt welke film ik aan het kijken ben, ik gewoon zeg dat ik het niet weet en alleen de naam van de zender zeg.

In het geval van een DVD hoef je natuurlijk alleen maar het doosje te geven.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vind dat juist grappig zo'n lange titel. Neem nou The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent; volgens mij hebben de bedenkers zich kapot gelachen toen ze die titel verzonnen. Alleen door de titel zou ik The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent al willen zien. The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent mag dan wel 'bekend' staan als een slechte film, zo'n lange titel trekt de aandacht effectief. Ook leuk: bij de Free Record Shop vragen of ze The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent hebben. Kan nog een leuke reactie opleveren.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

tovenaar wrote:

Wat dacht je van:

Shree Shree Rajadhiraja Shree Shree Madana Kamaraja Shree Shree Vilasa Raja Shree Shree Madhubana Raja Shree Shree Krishnadeva Donga Raja

en Oscar-nominated:

Who Is Harry Kellerman and Why Is He Saying Those Terrible Things About Me?

Klinkt goed die titel inderdaad.

Past die wel eens op de dvd hoes?????

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D

Ik blijf 'm leuk vinden

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Geniaal, die personen die dergelijke filmtitels bedenken horen opslag te krijgen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Niet zo lang als sommige andere titels reeds vermeld, maar geinig om zo snel mogelijk uit te spreken:

Moon Ching Sap Daai Huk Ying Ji Chek Law Ling Jeung

(Chinese Torture Chamber Story 2)

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Volgens mij is deze nog niet genoemd. Vind hem zelf wel lollig:

"I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney"

Een korte filmpje van Ben Affleck.

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurt in dat filmpje

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

- Uit India, 1994 - Shree Shree Rajadhiraja Shree Shree Madana Kamaraja Shree Shree Vilasa Raja Shree Shree Mahdubana Raja Shree Shree Krishnadeva Donda Raja.

Onthoudt dat maar eens.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hier de alternatieve titel van The Talented Mr. Ripley:

The Mysterious Yearning Secretive Sad Lonely Troubled Confused Loving Musical Gifted Intelligent Beautiful Tender Sensitive Haunted Passionate Talented Mr. Ripley

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

Un Fatto Di Sangue Nel Commune Di Sculiana Fra Due Uomini Per Causa Di Una Vedova Si Sospetano Moventi Politici. Amore-Morte-Shimmy. Lugano Belle. Tarantelle. Tarallucci È Vino.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Buffalo Bill and the Indians, or Sitting Bull's History Lesson

Niet de langste, maar wel grappig.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

speedy23 wrote:

- Uit India, 1994 - Shree Shree Rajadhiraja Shree Shree Madana Kamaraja Shree Shree Vilasa Raja Shree Shree Mahdubana Raja Shree Shree Krishnadeva Donda Raja.

Onthoudt dat maar eens.

Ik heb nu net gezien dat deze film op imdb nog geen vijf stemmen heeft. Eer men zijn kaartje besteld heeft is de film al afgelopen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Fatto di sangue fra due uomini per causa di una vedova - si sospettano moventi politici (1978)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Ik heb nu net gezien dat deze film op imdb nog geen vijf stemmen heeft. Eer men zijn kaartje besteld heeft is de film al afgelopen.

Ik vraag me af wat die titel betekend.

Bones1138

• 109 messages
  • 54 votes

Belgische Film:

"1971, of zelfs al houdt Mosje Dajan zijne kak in en komt er voor 1971 genen oorlog, dan nog zal de Belgische film, dank zij de huidige situatie (om het kort te zeggen) er als volgt uitzien"

Bandit

• 607 messages
  • 4017 votes

"Everything You Always Wanted to Know About Sex (But Were Afraid to Ask)" uit 1972 met Woody Allen en Burt Reynolds.

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

ook aardige lange film:

Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Nog een paar:

The Absolutely Outrageous Adventures of the Politically Incorrect Bikini Babes of Arizona (Imdb)

The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!? (Imdb)

The Positively True Adventures of the Alleged Texas Cheerleader-Murdering Mom (Imdb)

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

tovenaar wrote:

Zo lang dat ik er niks van berijp. Vaag .

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

I piss on your corpse, I spitt on your grave

Da's toch ook al lang.

Maar die van Chainsaw is de leukste.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

The Personal History, Adventures, Experience, & Observation of David Copperfield the Younger

All'onorevole Piacciono le Donne (Nonostante le Apparenze... e Purché la Nazione non lo Sappia)

Mr Confused

• 1715 messages
  • 6588 votes

The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!? (Imdb)

Oh die was ik reeds vergeten. Wat een *film was dat. Echt een gedrocht maar wel een schitterende titel.

Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D. Is wel een schitterend. Het is gewoonweg night of the living dead maar dan met een grappige audioband er over heen gezet.

Nog één:

The invasion of the bloodsucking radioactive garbage monsters from the deep part 2. Aldus een trailer op de vhs cassete van Nekromantik 1.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.