• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.938 votes
Profile

Soortgelijke posters / bijpassende hoes

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

En ze zijn natuurlijk allemaal geïnspireerd door...

https://i5.walmartimages.com/asr/f8d44659-9fd5-485f-8bb9-c62d86492bda_1.87f0a5525e9c472ab1210364f8be9421.jpeg?odnHeight=612&odnWidth=612&odnBg=FFFFFF

(Ik heb me trouwens altijd afgevraagd hoe lang Jeff Bridges zo in die houding van de poster van Against all odss zou kunnen blijven liggen. Lijkt me vreselijk vermoeiend, of je nou aan het zoenen bent met Rachel Ward of niet.)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Roger Thornhill

Haha.

De inspiratie van From Here to Eternity was mij niet bekend.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

dat is niet dezelfde pose Maar serieus, die posters zijn op een bepaalde pose bij elkaar gezet.

Ik wilde ook graag de erotische thriller van rond J90 onder de loep nemen maar ik wacht nog op de 'grafische weergave' in de uitgebreide zoekfunctie. Ook al is het genre 'erotiek' op inactief gezet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mikey

Ohhh....

Ik dacht derrière + wapen in de aanslag thema. My bad...

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

de pose is 'kijk over je rechterschouder met je wapen losjes in je rechterhand'-met in de hoofdrol de derriere. Vaak te vinden bij survival horrors/thrillers met erotische inslag.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik trok het thema wat breder uit persoonlijk genoegen.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Dat lijkt me toch een heerlijk gevoel voor zo'n ontwerper, als hij iets blijkt te hebben gemaakt dat zó ikonisch is dat hij parodieën en pastiches op zijn eigen werk in het straatbeeld tegenkomt, want daarmee zegt de maker van zo'n imitatie: "Beste mensen, de oorspronkelijke poster is zó beroemd dat jullie die allemaal wel kennen, kijk nu eens wat ík er van gemaakt heb!"

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Filmforum - MovieMeter.nl

daar heb ik me ook mee bezig gehouden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.