- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Photoshopped movie posters
Photoshopped movie posters
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
somethingawful.com heeft elke vrijdag de "photoshop phriday" waarin bezoekers op een bepaald thema foto's bewerken... zoals vaker was het afgelopen vrijdag weer de beurt aan filmposters (HOEI! on topic!)
(knip)
sorry linda
voor meer posters:
http://www.somethingawful.com/article.php?id=365
http://www.somethingawful.com/article.php?id=323
http://www.somethingawful.com/article.php?id=327
misschien zijn er hier creatievelingen die zelf iets leuks kunnen maken?? 
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Deze moet je echt verwijderen!!! Nee hoor, ik heb deze plaat een paar dagen geleden ook al gezien, en toch kan ik de lol er wel van inzien. Er is toch iemand geweest die er z'n tijd aan heeft gespendeerd en moet de tijd die hij er aan gespendeerd heeft naar RW z'n hoofd moeten kijken
!
Misschien kan ik er wel één met Adam Sandler maken, want als er iemand NOT FUNNY is, dan is hij het wel!
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
Die van Saving Private Ryan is echt goed ahahahahahah 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes

Foto uit That's My Bush. Ik vind die man wel verdacht veel op de echte Bush lijken eigenlijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
passen jullie op met het linken naar andere sites? staat er straks weer een meneer met gespreid achterwerk ons aan te staren...
die robin williams poster die ik hier had gelinkt was ook al vervangen door een minder fijn plaatje
(mensen die dus niet blij waren met het "bandbreedte stelen")
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
meen je dat nou, wat een ouwe zeuren heb je zeg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nou ja, als een grote site dat niet zou doen (zoals somethingawful, waar ik die RW poster vandaan had) kost het hun tientallen gigabytes aan extra verkeer per maand, en dus duizenden dollars aan extra kosten
kan begrijpen dat ze daar niet blij mee zijn. Maar we zullen zien of dit blijft staan 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
O zit het zo, heb er niet zoveel verstand van, zoals je vast al door had.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
op somethingawful weer een reeks hilarische filmposter-parodiën, ditmaal de prequels van bekende films. Onder anderen de bekende Coen-film "His Rug Is Still Clean" en de actie-kneiter "Array" van de Wachowski-broers
svp de plaatjes niet hier tonen anders zitten we straks weer bij een vent naar binnen te kijken ofzo 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hilarisch ? Hmmm, ik vind de meeste erg flauw en weinig origineel.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Zitten wel een paar heerlijk flauwe tussen:
The Fifth Sense
Near Impact
Average Intelligence
Glad Max
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Onder anderen de bekende Coen-film "His Rug Is Still Clean"
Wat zou de Big L zijn voor film zijn als Woo niet op de dude's rug had gepist! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kan er maar niet bij dat mensen dit leuk vinden. 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Ben het met Kappeuter eens. Het overgrote deel vind ik onleuk flauw, een aantal uitzonderingen daargelaten. De onderstaande vond ik persoonlijk erg leuk flauw...
(knip)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Svp geen plaatjes rechtstreeks van somethingawful linken, V. Ze hebben soms nog wel eens vervelende "steel geen bandbreedte"-plaatjes die je dan in plaats ziet van wat je wil zien (zie hierboven).
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik vind die van The Bride is back to kill the French Bitch wel gaaf.
Moet je nagaan als Amelie vrolijk huppelend door Parijs ineens Uma Thurman tegen komt die haar kop der af hakt en een vette bloedfontijn uit haar romp tevoorschijn komt.
Of verpest ik met dit beeld Amelie voor iedereen?