- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Sneakpreview
Sneakpreview
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ps.. kan op die niet vinden wat er in de sneak draait morgen 
Jah! Nu weet ik dus wat er aan de hand was. Iedereen riep tegen mij: kijk op sneakpoint.nl man! Maarja, ik kon daar geen ruk op vinden. Blijkt dat de site gewoon even getript op mijn comp tevoorschijn kwam. Nu doet ie het wel goed en inderdaad, nu is het een eitje 
Sorry iedereen die ik ermee lastig heb gevallen hehe. Volgende keer zal ik meer geduld hebben 
Sjaak
-
- 134 messages
- 107 votes
bij Films > Algemeen > Gaat u wel eens naar de Sneakpreview?:
Wie gaan der elke week trouw naar de Sneak preview? Zo ja, waar?
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Nooit, als het geen goede film blijkt te zijn is het tijd- en geldverspilling namelijk 
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Ik vind € 4,50 wel een beetje duur als ik niet weet naar welke film ik ga kijken. 
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Je kan toch gewoon op sneakpoint kijken welke film er draait, dat doe ik namelijk altijd. Ik ga dan ook alleen maar als er een fatsoenlijke film draait.... (hoewel ik ben laatst ook naar "the core" in de sneak geweest
)
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Je kan toch gewoon op sneakpoint kijken welke film er draait, dat doe ik namelijk altijd.
Tja, dat heb ik nooit begrepen. Ik weet niet hoe jij het doet, maar op Sneakpoint staat nu echt niet welke film vanavond in de sneak van Pathé Scheveningen draait, bijvoorbeeld.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Tja, dat heb ik nooit begrepen. Ik weet niet hoe jij het doet, maar op Sneakpoint staat nu echt niet welke film vanavond in de sneak van Pathé Scheveningen draait, bijvoorbeeld.
Dat wordt OLD SCHOOL of PHONE BOOTH of CORE, THE The core zal wel al gedraaid hebben dus hou je 2 films over 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Ben een keer geweest, the ring draaide toen. Was een erg leuke film voor m'n geld. Ik wil wel vaker gaan maar zit een beetje krap bij de kas atm 
Dat was overigens in de heuvelpoort, Tilburg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
yep ik ga ook wel eens af en toe, nooit zonder sneakpoint te raadplegen. Er komen gewoon te vaak films in de sneak die ik absoluut niet wil zien, dus "op de gok" heb ik niet zo'n behoefte aan...
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ach ja ik heb het geluk dat ik in de fantastische stad Doetinchem woon, hier is namelijk elke woensdag al bekend welke film er maandag in de sneak draait.
Sjaak
-
- 134 messages
- 107 votes
€ 4,50 valt toch best wel mee? Daar kun je best eens een keer voor de mist in gaan...
(Op mijn sneakplekje in Stadskanaal is het trouwens €5,00....
)
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Ja maar voor 4,50 HOEF ik niet de mist in te gaan. Zo duur is een normaal kaartje (voor mij althans) ook.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Maar als je gewoon naar de bios gaat, naar een film die je zelf uitgekozen hebt maar nog niet kent, weet je ook niet of die wel zo leuk is als je eerst dacht ! Die kan dus ook tegenvallen !
Sjaak
-
- 134 messages
- 107 votes
Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt.. Ik zelf vindt het wel leuk zo'n verassing, beoordelen kan namelijk alleen als je de film gezien hebt.. dus slechte films moet je ook zien. 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik kijk meestal op sneakpoint en wat daar staat klopt tot nu toe goed met wat er draait in m'n bios. Maar meestal draait er een film die ik niet wil zien, dus dan gaan we maar niet.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik ga heel af en toe naar Sneak in Leiden. Het idee vind ik wel leuk, om verrast te worden, maar de ervaring leert dat het meestal toch films zijn die ik anders niet was gaan kijken. Sneakpoint checken werkt meestal niet zo, omdat er pas op dinsdag op staat welke film er de dag vantevoren in de Sneak was.
Wat ik wel erg vervelend vind, is het Sneakpubliek. Ik zit liever niet in een volle zaal met vervelende jongeren, die niet stil kunnen zijn en denken dat je ook in de bioscoop mobiel bereikbaar moet zijn. Geef mij maar een voor een kwart gevulde zaal op een doordeweekse avond. Veel fijner.
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
In ieder geval bedankt voor dat Sneakpoint, ziet er uit als een handige site.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Iemand enig idee of sneakpoint.nl nog sneaks doorgeeft, want in een hoop gevallen (onder andere Carolus Nijmegen) is de site niet meer echt up-to-date ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat is er inderdaad met die site gebeurd?? Snap er geen drol meer van
(sneaktopics samengevoegd, btw)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Voor Tilburg Heuvelpoort klopt de site wel.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Voor Zwolle is hij ook nog up to date. Ik zie trouwens net dat de sneak bij De Kroon inmiddels €5,50 is geworden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dat zijn ook geen sneakbedragen meer, natuurlijk. In een filmhuis ben ik nog minder kwijt.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Wat is er inderdaad met die site gebeurd?? Snap er geen drol meer van
(sneaktopics samengevoegd, btw)
www.sneakpreviews.nl is ook al uit de lucht, misschien moet het nu echt een verassing blijven... Ik kreeg elke week een mailtje als de nieuwe sneak bekend was, maar die krijg ik nu ook ineens niet meer 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ok, ik zal ook hier mij zoektocht voortzetten 
Wie oh wie weet waar/wanneer The Big White in de sneak draait?! Thanks.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Deze site heeft tot nu toe altijd gelijk. 
Die site loopt achter
@ RWL: Ik denk dat alle JT Bioscopen die deze week nog een sneak preview hebben, The Big White zullen draaien ... maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Die site loopt achter
Da's voor 't eerst 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
En hoe kom ik erachter of de film bv zondag in de sneak te zien is in Dordrecht, als men van de bios niet wil zeggen welke er draait. Of zeggen ze dat wel....?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, en dan krijg je elke vrijdag een mailtje met wat er de komende week in de sneak draait.
Ik heb trouwens de afgelopen week ook geen mail meer gehad, dus de maker van de site zal wel op vakantie zijn ofzo.
Morgen even afwachten...
(Ik ga trouwens nooit naar de sneak, is gewoon nieuwschierigheid van mij
)
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ok, iig heel erg bedankt voor de info. Ik zal morgen een rondbellen en hopelijk is er iemand wil zeggen welke film ze draaien.