- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Beoordeling van klassiekers
Beoordeling van klassiekers
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik werd onpasselijk tijdens het kijken naar Clockwork Orange en heb met zware tegenzin de film uit gezien. Nare film. Ik vond het dus helemaal niks. 0,5 ster voor de belichting 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dus het acteren was waardeloos? De kritiek op de maatschappij was niet goed uitgewerkt of misschien niet terecht? De muziek was klote? De aankleding was niet mooi? de decors waren verschrikkelijk? De dialogen waren krom? Want met een beoordeling van 0,5 voor het licht is dit wat ik moet concluderen uit jouw weltoegelichte mening 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een van mijn meest subjectieve beoordelingen, als uitzondering op de regel van gewogen beoordelingen (samen met Braveheart).
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ok dat is eerlijk, dan zul je mij ook niet meer horen klagen kappeuter:)
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
De meesterwerken van film zijn nu eenmaal allang gemaakt.....vroeger...en sporadisch komt er een (toekomstig) meesterwerk bij...
Bijna alles wat tegenwoordig gemaakt wordt is geinspireerd door deze oude 'zwakke' films. Dat jij je niet kunt openstellen voor oude films, dat is jouw vette pech! Maar kom niet aub niet aanzetten met termen als 'langdradig' en 'overhyped'. Die termen gelden meer voor de crap die de laatste jaren uit Hollywood komt...
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
Quote:
"De meesterwerken van film zijn nu eenmaal allang gemaakt.....vroeger...en sporadisch komt er een (toekomstig) meesterwerk bij...
Bijna alles wat tegenwoordig gemaakt wordt is geinspireerd door deze oude 'zwakke' films. Dat jij je niet kunt openstellen voor oude films, dat is jouw vette pech! Maar kom niet aub niet aanzetten met termen als 'langdradig' en 'overhyped'. Die termen gelden meer voor de crap die de laatste jaren uit Hollywood komt..."
Ik heb het niet over Hollywoord films, aangezien die al HELEMAAL niet tot klassiekers behoren, maar over films zoals Schindlers List, die niet eens in de top 100 staat
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
2001 A Space Odyssee.....2,5 sterren
Jackass: The Movie.......5! sterren
Waar hebben we het in godsnaam over!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja zet de arme mod maar weer aan het werk 
en als IK zelfs al het juiste topic hiervoor niet kan vinden wordt het ECHT tijd voor een zoekmogelijkheid in het forum
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de volgende keer delete ik de berichten trouwens gewoon, als ze geplaatst worden ondanks dat ik vraag of het ergens anders kan
(en alsnog het juiste topic gevonden)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Altijd leuk als mensen weer ns niet serieus genomen worden omdat ze een film als 2001 niet goed vinden.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Zeik niet zo verdomme!
Lees eerst de discussie voordat je gaat zitten brommen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vloek niet zo man. Laten we het hier een beetje gezellig houden Ramon.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik zie t toch elke x weer als iemand zegt dat ie oude films niet leuk vind omdat ze 'langdradig' zijn of 'saai' 'langzaam of whatever dan zit meteen ieder1 m af te zeiken, omdat je om een of andere rede oude films goed MOET vinden.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En dat komt omdat het hier om GENERALISEREN gaat. Wanneer je een BEPAALDE oude film langdradig of saai vindt, dan zul je mij niet horen klagen. Maar doe ze niet allemaal zo af, omdat je toevallig 3 mindere oude films hebt gezien. Kom op zeg! Dat is toch gerechtigde kritiek? Moet ik daarom nou weer 2 belerende posts om mijn oren krijgen?..dacht 't nie....
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik ben het op dit punt met Ramon K eens. Hoe kun je nou zeggen dat oude films te hoog staan, alsof 'oude films' een genre of regisseur (de beroemde O. Films
) is of zo.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Maar jij nam bij mr frielink net het voorbeeld dat hij jackass een 5 gaf en 2001 een 2,5. Maar hij geeft wel A Clockwork Orange een 4. En zelfs king kong een 3,5. Dat zijn toch ook erg oude films.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
pffffff
Bannen die Ramon.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
BoordAppel, dat was een reactie op deze uitspraak van Mr Frielink: "Ik heb het niet over Hollywoord films, aangezien die al HELEMAAL niet tot klassiekers behoren, maar over films zoals Schindlers List, die niet eens in de top 100 staat".
2001 en Jackass komen zeker uit Bollywood?
Daarbij hebben wij het via priveberichten al uitgepraat dus doe dan aub nie zo moeilijk. Ik heb geen zin om elke post te verdedigen...kan ik net zo goed nie meer posten. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Bannen die Ramon.
Wil je dat echt doen dan? Om 1 enkele 'pfff'?
Zeer demokratisch en billijk hoor....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zeer demokratisch en billijk hoor....
Zit je lekker op de kast Ramon ? 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Over twee films die 5 sterren krijgen?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Over klassiekers gesproken...
De arme Ludwig van B. zal zich genoodzaakt voelen zijn Alle Menschen werden Brüder drastisch aan te passen als hij deze draad zou hebben gelezen.
*peace brothers*