• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Filmgerelateerde vacatures

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

veron35 wrote:

recentie

recensie

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Spijtoptant wrote:

(quote)

Huh?

(zeik zo iemand nou niet af op wat taalfouten in een forum, zeker niet als je er zelf een potje van maakt.)

Wie heeft gezegd dat ik de taal goed beheers?

(Joh, een komma en tepassen met te aan passen... :l die maak je wel he, als je snel typt)

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

wo2-Freak wrote:

(quote)

Wie heeft gezegd dat ik de taal goed beheers?

(Joh, een komma en tepassen met te aan passen... :l die maak je wel he, als je snel typt)

Ja, er klopte wel meer niet, maar inderdaad was de toevoeging van mij niet juist, althans die had niet bij jouw bericht geplaatst moeten worden. Jij zeikte niet. Een excuus voor die opmerking.

(Ben overigens nog steeds benieuwd waar Goodfella_90 op doelde)

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Wat een mierenneukerij hier. Wij zijn wij om iemand die interesse/ambitie heeft in iets dergelijks de kop in te drukken. Probeer dan in ieder geval opbouwende kritiek te geven in plaats van neerslachtig te zijn. Uiteindelijk beslist de filmgids redactie natuurlijk zelf of iemand goed genoeg is.

Gewoon proberen!

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

salvatore wrote:

Wat een mierenneukerij hier. Wij zijn wij om iemand die interesse/ambitie heeft in iets dergelijks de kop in te drukken. Probeer dan in ieder geval opbouwende kritiek te geven in plaats van neerslachtig te zijn. Uiteindelijk beslist de filmgids redactie natuurlijk zelf of iemand goed genoeg is.

Gewoon proberen!

Exact!

Hup Veron!

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

8,1 voor Nederlands op mijn raport zonder te leren of huiswerk te maken!

Huh

Je staat een 8,1 voor Nederlands op je rapport zonder te leren of huiswerk te maken?

Dus bij je geboorte wist je alle taal-regels, spelling, gramatica etc. al?

Cool, echt een wonderkind!

...

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

Begrijpend lezen is het ondergeschoven kindje in het moderne onderwijs?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Spijtoptant wrote:

(Ben overigens nog steeds benieuwd waar Goodfella_90 op doelde)

Was dat werkelijk niet duidelijk dan? Of beviel de toon je niet, waar je op reageren wil, maar wil je eerst bij deze vaststellen wat mijn bedoelingen waren, zodat je me nu de volle lading kan geven.

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Was dat werkelijk niet duidelijk dan? Of beviel de toon je niet, waar je op reageren wil, maar wil je eerst bij deze vaststellen wat mijn bedoelingen waren, zodat je me nu de volle lading kan geven.

Nee echt, het lijkt of je veron quote omdat er een fout in zijn zin staat, maar ik kan die fout echt niet ontdekken.

Maar als er geen fout in die zin staat begrijp ik de reden van je quote niet.

Dat is het eigenlijk.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Oké, het spijt me. Ik wilde er mee zeggen dat de gequote profieleisen hem mijns inziens niet echt zouden liggen. Doelde niet op eventuele spelfouten in die post zelf, die er ook niet waren.

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Oké, het spijt me. Ik wilde er mee zeggen dat de gequote profieleisen hem mijns inziens niet echt zouden liggen. Doelde niet op eventuele spelfouten in die post zelf, die er ook niet waren.

Ah, daar hoef je je niet voor te excuseren hoor. Gewoon een misvatting tussen wat jij bedoelde en wat ik eruit begreep.

(Zelfs al beheers je de taal perfect, dan nog kan communicatie een groot probleem vormen, er is altijd nog interpretatie dat een rol speelt. )

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ze schijnen zelfs een universitaire studie geheel aan communicatie te wijden. Gekke jongens (ironie, even voor de juiste interpretatie ).

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

wo2-Freak wrote:

(quote)

Huh

Je staat een 8,1 voor Nederlands op je rapport zonder te leren of huiswerk te maken?

Dus bij je geboorte wist je alle taal-regels, spelling, gramatica etc. al?

Cool, echt een wonderkind!

...

Ik heb dyslexie en heb 3 jaar bijles gehad. Heel die regels ken ik van buiten.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

veron35 wrote:

Nee, ik heb geen geheime vlam. Maar het is dat de vergelijking tussen liefdesbrief en een bericht op een forum nergens overgaat.

Het gaat over het schrijven van recensies, niet zomaar een stukje op een forum. Is het zo moeilijk om dat te begrijpen?

En jammer dat je de vergelijking niet ziet en daardoor ook nog eens zo'n toon aanslaat, zegt veel over jou als persoon.

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

Leviwosc wrote:

(quote)

Het gaat over het schrijven van recensies, niet zomaar een stukje op een forum. Is het zo moeilijk om dat te begrijpen?

En jammer dat je de vergelijking niet ziet en daardoor ook nog eens zo'n toon aanslaat, zegt veel over jou als persoon.

Wat een hoogdravende onzin zeg.

(Wanneer men de leeftijdsgrens op 15 jaar zet, verwacht men echt geen afgestudeerde Neerlandicologussen.)

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Leviwosc wrote:

(quote)

Hier moet ik me toch weer even voor aanmelden. Ik dacht dat JIJ het nu had over het forum en niet over filmgids.nl, dus ging ik daar in mee. Bovendien, waar slaat het op dat ik een toon aansla. Ik reageer normaal hoor.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Leviwosc wrote:

(quote)

Omg... Leviwosc je gaat echt tever. En dat jij niet ziet wat voor toon je tegen veron35 aan slaat, zegt veel over jou als persoon.

Het geen wat veron35 zegt, is omdat hij gewoon interesse heeft laat hem dan gewoon!!! En er bestaat spelling controle dus. Ophouden!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

wo2-Freak wrote:

En dat jij niet ziet wat voor toon je tegen veron35 aan slaat, zegt veel over jou als persoon.

Dat jij niet ziet dat Leviwosc dat echt wel doorheeft zegt weer veel over jou.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Dat jij niet ziet dat Leviwosc dat echt wel doorheeft zegt weer veel over jou.

En dat jij niet ziet, dat ik dat al echt wel door had, zegt weer veel over jou.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Grapjas, de enige die je hier voor de gek houdt ben jij zelf. Ga aub nu niet proberen dat te verbloemen..

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Grapjas, de enige die je hier voor de gek houdt ben jij zelf. Ga aub nu niet proberen dat te verbloemen..

Leg eens uit. En wat wil ik precies verbloemen? En hoe houd ik me zelf voor de gek?

Aub, houd je zelf niet voor de gek door dingen te zeggen die niet waar zijn, en omdat je perse dingen wilt zeggen omdat je niets anders erop te vertellen hebt?

Ik weet tog heus wel beter wat er in mijn hersenen gebeurd dan dat jij dat weet over die van mij?

Echt..

Filmgids

• 3 messages
  • 0 votes

Op dinsdag 1 april aanstaande gaat 'Filmgids.nl' officieel van start. Deze filmsite zal nieuws, recensies, specials en prijsvragen gaan brengen. Onze redactie bestaat inmiddels uit 8 personen, echter zoeken we nog enkele mensen die op vrijwillige basis recensies willen gaan schrijven. Als redactielid maak je deel uit van een jong en dynamisch team. Samen met andere filmliefhebbers draag je bij aan het actueel houden van de site. Ook heb je een stem in de verdere ontwikkeling.

Functie: Bioscooprecensent

Gewenst profiel:

Je bent een filmliefhebber met voldoende filmkennis. Je hebt een leeftijd van 16 jaar of ouder. Je bent woonachtig in Nederland (bij voorkeur omgeving Randstad) en beheerst de Nederlandse taal goed. Je bent in de gelegenheid om met enige regelmaat persvoorstellingen te bezoeken die plaatsvinden in Amsterdam. Je bent in het bezit van eigen vervoer of een OV-kaart en hebt de mogelijkheid om voornamelijk in de ochtend- of middaguren (10.00 - 16.00 uur) naar de bioscoop af te reizen.

Wat hebben we je te bieden:

Je doet ervaring op in het schrijven. Je werkt mee aan een site met ambitie en potentieel. Je krijgt geheel gratis toegang tot (een ruime selectie) bioscoopvoorstellingen. Je ziet een film soms al maanden voordat die in Nederland in première gaat. Je hebt de mogelijkheid om persaccreditatie te krijgen voor het vrij bezoeken van filmfestivals, presentaties en bijeenkomsten.

Functie: Blu-ray recensent

Gewenst profiel:

Je bent een filmliefhebber met voldoende filmkennis. Je hebt een leeftijd van 16 jaar of ouder. Je bent woonachtig in Nederland of België en beheerst de Nederlandse taal goed. Je bent in het bezit van een standalone Blu-ray speler of een PlayStation 3 gameconsole. Tevens ben je in het bezit van een HD-Ready of Full HD televisie. Je hebt dagelijks ongeveer 30 minuten tijd voor de site.

Wat hebben we je te bieden:

Je doet ervaring op in het schrijven. Je werkt mee aan een site met ambitie en potentieel. Je krijgt met enige regelmaat nieuwe Blu-ray films thuisgestuurd, soms al weken voordat een Blu-ray titel in de winkel te koop is. Na het schrijven van de recensie mag je de Blu-ray titel (vrijwel) altijd zelf houden. Je hebt de mogelijkheid om persaccreditatie te krijgen voor het vrij bezoeken van filmfestivals, presentaties en bijeenkomsten.

Reageren:

Denk jij geschikt te zijn om onze redactie te versterken? Meld je dan aan op [email protected] en vermeld erbij om welke functie het gaat. Vergezel je mail van een introductie en motivatie. Stuur ook gelijk een proefrecensie mee (bij voorkeur in Word document) van circa 400-500 woorden, zodat wij een goede indicatie kunnen krijgen van jouw schrijfkwaliteiten.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Yes! Ik zeg m'n baan op en word bioscooprecensist!

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Blu-ray recensent met een HD-Ready scherm ...

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Filmgids kwam, zag en overwon alweer niet..

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Van Nunen wrote:

Filmgids kwam, zag en overwon alweer niet..

Ik lees hier dat ze op 1 april pas gaan beginnen dus een beetje een voorbarige conclusie lijkt me.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Misschien wel, maar sinds 3 februari is er nog steeds niemand serieus op het aanbod ingegaan, althans niet hier op het forum.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik zou ook niet op dit forum reageren maar via PM, of een brief

versturen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Klinkt me op zich niet verkeerd, gratis toegang tot alle films en een recensie schrijven. De meesten hier schrijven toch ook een uitgebreide mening op over de gekeken films.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Van Nunen wrote:

Misschien wel, maar sinds 3 februari is er nog steeds niemand serieus op het aanbod ingegaan, althans niet hier op het forum.

Kan je verzekeren dat dat wel degelijk is gebeurd. Zeker vier á vijf man van deze site hebben zich aangeboden en hebben allemaal een studie Journalistiek of communicatie gevolgd of zijn die aan het volgen. Ik was erg onder de indruk van de redactie die ze inmiddels hebebn. Mede dankzij MM

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.