• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

Podcasts

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

madmadder wrote:

(quote)

Dank voor deze tips. 70mm heerlijk om af en toe een aflevering uit te pikken, The Evolution of Horror ben ik pas mee begonnen maar ik krijg er enorm veel zin van om horror te kijken en om nieuwe films te ontdekken.

Graag gedaan. De Titanic aflevering van 70mm is aan te raden - heb echt gelachen.

Ik ga er verder ook willekeurig doorheen, net als bij Evolution of Horror. Maar het liefst eerst film kijken en daarna podcast luisteren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Netflix en HBO Max maken rare sprongen en verliest Viaplay van Ziggo? - Bright

Bright wrote:

In deze zomerweken blikken we in onze podcast terug op een nu al bizar techjaar. Dit keer: de streamingdiensten staan onder druk. Ze worden steeds duurder en de concurrentiestrijd is hevig. Waar gaat het naartoe?

Bob Gray

• 1221 messages
  • 2043 votes

Ik luister sinds kort de podcast 'What went Wrong', een podcast waar ze wekelijks een film belichten met een problematische productie. Hier zitten flops, maar ook meesterwerken tussen waar de productie een hel was (denk Apocalypse Now als bekend voorbeeld). Zeer vermakelijk waarin de hosts een goede research hebben gedaan. Ik leer een hoop bij over bepaalde films

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

Geluidskwaliteit op Spotify echt slecht helaas.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

robertinho

Ah, dat is jammer. Ik heb 'm via de site beluisterd, daar is het geluid prima.

Drs. DAJA kan het geluid verbeterd worden op Spotify?

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

Ik hoor de ene host in m'n linkeroor, de andere in m'n rechter. De linker zit in een blikje tonijn en de ander in een blikje knakworst.

Het is wel te luisteren, maar je moet geen andere dingen tegelijk doen want dan wordt het geluid overstemd.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Goede vraag! Gaan we eens naar kijken!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Op de vijfde rij - VPRO Cinema - VPRO Gids - vprogids.nl

VPRO Cinema wrote:

Wat is de magie van de filmzaal? Van een ruimte, waar je met vreemde lichamen om je heen naar een plat scherm kijkt. En waarom klimmen mensen op de barricades om het sluiten van een bioscoop te stoppen?

In een nieuw tweeluik van 'Op de vijfde rij' gaat Cesar Majorana de zalen in. Zo bezoekt hij in de eerste aflevering een leegstaande art deco-bioscoop in Limburg, praat hij met documentairemaker/filmprofessor Mark Cousins over het verdwijnen van het belangrijkste filmhuis van Schotland en gaat hij naar de heropening van een iconische bioscoop in Amsterdam.

In de tweede aflevering vervolgt hij zijn reis langs unieke filmzalen en belandt hij onder meer in een van de oudste dorpsbioscopen van België, die op een wel heel bijzondere manier weet te overleven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Podcast De Dag: het nieuwe succes van oude films | NPO Radio 1 - nporadio1.nl

NPO Radio 1 wrote:

Van Wonka tot Mean Girls: in de bioscopen draaien oude bekenden in een nieuw jasje. Van prequels en sequels tot hele remakes. Hollywood houdt wel van teren op oude successen, stelt mediawetenschapper Dan Hassler-Forest. Maar inmiddels zitten we in een tsunami aan remakes en prequels die té ver gaan volgens hem.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik ben van de week met de ‎The Letterboxd Show begonnen, en dat viel me niets tegen. Handvol geluisterd en ik moet zeggen: zeer profi gemaakt met mensen die ook echt weten waar ze het over hebben. En toch niet te serieus en lekker luchtig houden. Ook fijn dat er meerdere dames zijn, mijn 2 go-to film podcasts (The Filmcast en Filmspotting) bestaan louter uit heren, los van de gasten.

Daarnaast wil ik dit volgen: Alle Geschiedenis Ooit: Masters of the Air

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

ERIK VAN LOOY & KOEN DE BOUW | Nostalgie Special over 'De Zaak-Alzheimer' - Supercontent

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De tien beste filmpodcasts - Dit zijn de beste podcasts over Hollywood - VPRO Podcastgids - VPRO Gids

Hou je van film, maar ook van podcast luisteren? Sla dan twee vliegen in één klap met dit Engelstalige filmpodcastlijstje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Deze week praten Wout Funnekotter, Jurian Ubachs, Arnoud Wokke en Eric van Ballegoie over het overlijden van Erik Bais, adblockers en YouTube, een slimme ring van AliExpress, Xbox'en van andere fabrikanten en helderdere en grotere tv's.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind die slaapverwekkende stem van Lex Fridman zo irritant, maar dat terzijde.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

En hier is deel 2:

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Al Pacino Was Almost Fired From “The Godfather” | Conan O'Brien Needs A Friend

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.