- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Een film voor een date
Een film voor een date
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
Eerste date, ik wil best begrip opbrengen dat begrijpend lezen nogal lastig is maar loop dan alsjeblieft niet zo pijnlijk tegen een betonnen muur. Hannibal Holocaust was onze eerste film maar we waren een weekend samen.
.
Ik lees het goed, dat maakt het juist zo grappig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je punt dat je probeert te maken maak je niet (zoals altijd). Het stukje dat je quote heeft dan ook geen relevantie, wat heeft iemand leren kennen met Cannibal Holocaust te maken?
Bovendien geef je je nietszeggende mening over zaken waar je niet zoveel van af weet (al ben je er wel goed in, dat moet ik je na geven). Zoals het feit dat we voor onze date al een tijd vrienden waren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hannibal Holocaust
Huh? Cannibal toch? (Of is er ook een Hannibal versie die ik gemist heb?)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Huh? Cannibal toch? (Of is er ook een Hannibal versie die ik gemist heb?)
Cannibal ja, my bad
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
I love it when a plan comes together?
Fraai in de kruising ingekopt AHWA!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
I love it when a plan comes together?
Ik dacht eerder aan Lecter eigenlijk, maar vooruit
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik dacht ook aan Lector. Daar doelde ik ook op.
Hoe tof zou dat zijn? 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Doe mij maar een dubieuze Hannibal Smith.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Oei, dit is wel een confronterend topic. Ik ben nog nooit op een date geweest naar de bios. 
Wel thuis DVD-tje kijken. Scheelt ook geld. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat was jullie eerste film, weet je dat nog?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik moet bij first moviedate altijd denken aan Taxi Driver. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je kunt beter een goede film kijken dan een waardeloze romantische film, toch?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik moet bij first moviedate altijd denken aan Taxi Driver.
.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wat was jullie eerste film, weet je dat nog?
Van mij en Tamaar?
Hmm.. geen idee eigenlijk. Wél heb ik haar een keer als verrassing meegenomen naar de bios voor een concert van U2 in 3D. Lief he? 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik ben op Valentijnsdag (geheel toevallig) 2003 met een vriendinnetje naar de romantische film Jackass the Movie geweest. Daarna hebben we beiden bij het idyllische restaurant Mac Donalds een Big Mac-menu gegeten. Vervolgens nog wat gedronken in een sprookjesachtige kroeg die volgens mij iets van Laurens (ofzo) heette, vlakbij dat Winkelcentrum in Rotterdam Alexander. De klik was er, maar lichamelijk contact for whatsoever hebben we express tot na 00.00 uur gerekt, zodat we in ieder geval niet op Valentijnsdag 'iets met elkaar kregen', maar de dag erna. Nu is dat vriendinnetje mijn vrouw. Thank you Johnny Knoxville!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
Eerste film met m'n ex was volgens mij Mr. Brooks. Althans dat duurde ongeveer een 15 min, toen was het tijd voor wat anders 
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
haha ons eerst film in de bios was love actually, en de tweede kill bill! 1 for mij en 1 for hem. lekker eerlijk!
gecko
-
- 490 messages
- 1658 votes
Succesvolle poging: "Eternal sunshine of the spotless mind"
Iets minder succesvolle poging: "La Pianiste" 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ja leuk, ga je voor het eerst naar de film: 'ik kan af en toe enorm zeuren en ik hou niet van spruitjes en champignons en als ik in de auto slaap snurk ik. ik heb een grote moedervlek op mn kont en mn ouders haten elkaar en maken altijd ruzie. Als je naar andere mannen/vrouwen kijkt wordt ik keijaloers en als ik ga poepen kijk ik altijd in de pot hoe het er uit ziet.
Hoe heet de film eigenlijk?'
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ja leuk, ga je voor het eerst naar de film: 'ik kan af en toe enorm zeuren en ik hou niet van spruitjes en champignons en als ik in de auto slaap snurk ik. ik heb een grote moedervlek op mn kont en mn ouders haten elkaar en maken altijd ruzie. Als je naar andere mannen/vrouwen kijkt wordt ik keijaloers en als ik ga poepen kijk ik altijd in de pot hoe het er uit ziet.
Hoe heet de film eigenlijk?'
Het ging over leugens over jezelf vertellen. Jezelf anders voordoen dan dat je bent, dus. ("Ik heb een penis van 30 cm", terwijl dat het maar 10 blijkt te zijn als het moment daar is. Maar sommige mannen hier blijken dat nodig te hebben.).Het gaat dus niet over dat je meteen alles over jezelf moet vertellen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Mischien kunnen wij wel een keer daten Selma, je lijkt me een toffe meid.