- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- I Am Legend 2
I Am Legend 2
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Will Smith Eyes 'Legend' Prequel
'I Am Legend' prequel in development
Warner Bros. is developing a prequel to "I Am Legend," with Will Smith on board to return.
According to Variety, original "I Am Legend" director Francis Lawrence and producer Akiva Goldsman have been working up a prequel outline with Smith and his Overbrook Entertainment producing partner James Lassiter.
D.B. Weiss has been recruited to write the script, while Lawrence would direct.
The trade paper says that the film will cover the last days leading up to where the 2007 original began, with Smith's character (and his trusty dog) roaming New York City as the lone human survivor following an outbreak.
Under normal circumstances, a film that grossed $584 million worldwide would have been fodder for immediate sequel treatment. However, given the situation surrounding Smith's character at the end of the movie and given the "Hancock" star's centrality to the original's box office performance, a prequel was the only viable option.
http://www.zap2it.com/movies/news/zap-smithiamlegendprequel,0,266109.story
Ik ben wel benieuwd naar het plot, in I am Legend kregen we al een aantal flashbacks, maar die vond ik niet zo heel interessant.
totalreject
-
- 408 messages
- 1089 votes
Ach kan best aardig worden. Van mij mogen ze die CGI monsters wel ff wat beter maken. Dat was het enige wat ik iets minder vond aan het eerste deel.
janisdeman
-
- 29 messages
- 20 votes
niet lezen als je deel 1 nog niet hebt gezien.
kan toch eigenlijk nooit wat worden aangezien will smith aan het eind van deel 1 dood ging?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
AmazingShikoku
-
- 143 messages
- 463 votes
Ik ben in 2007 met een paart vrienden naar I Am Legend geweest, met wat gemicte gevoelens weer thuisgekomen. De CGI was gewoon echt niet wat het had moeten zijn, maar het verhaal daarintegen was natuurlijk wel weer tof.
Betere CGI en je zult mij weer in de bios aantreffen 
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
In Film > Nieuws > vervolg Am I Legend?:
ik weet niet of het al geplaatst is (enkel iets over een prequel) maar ik heb net gelezen dat er een vervolg komt op I am Legend. de hoofdpersonage zal wederom Robert Neville zijn die gespeeld wordt door Will Smith. Dus blijkbaar is de hoofdrolspeler niet dood gegaan in I Am Legend. Lijkt me wel leuk maar gevaarlijk om zo'n film te maken.
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
ik weet niet of die prequel door gaat, maar blijkbaar komt er wel een vervolg op I Am Legend. ik heb reeds een topic hierover geopend...
maar een prequel lijkt me ook tof. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Die sequeel geruchten die ik heb gevonden stammen allemaal uit 2007/2008. Heb je misschien wat recenter om je te ondersteunen (een link eventueel)
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
nee, ik heb duidelijk gelezen 'een vervolg'.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
ja dat is allemaal relatief, als je het bijvoorbeeld in een krant (of iets dergelijks) gelezen hebt, kan het goed zijn dat ze een prequel gelijkstellen aan een vervolg...
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
daar zal wel hetzelfde gelden, ik denk echt dat je bron het over die prequel heeft. Op imdb vind ik ook alleen maar informatie over een prequel...
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2250 votes
Ik denk dat het inderdaad om 'n prequel gaat, want een handgranaat die in je hand ontploft (als ik me het goed herinner?) overleef je niet zo heel gauw. Aan de andere kant is het nog maar de vraag wat er toe te voegen valt aan het verhaal. 'Enkele maanden eerder ontwikkelde hij ook al een tegengif'...? 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik denk dat het inderdaad om 'n prequel gaat, want een handgranaat die in je hand ontploft (als ik me het goed herinner?) overleef je niet zo heel gauw. Aan de andere kant is het nog maar de vraag wat er toe te voegen valt aan het verhaal. 'Enkele maanden eerder ontwikkelde hij ook al een tegengif'...?
ja inderdaad, het zou wel dom zijn moest hij nog leven
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Op zulke films kun je beter geen vervolg maken. Dat maakt het alleen maar ongeloofwaardiger.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Er bestaat trouwens hiervan al een topic, hier. Dus deze kan op slot lijkt me.
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
Er bestaat trouwens hiervan al een topic, hier. Dus deze kan op slot lijkt me.
als je de vorige berichten (eerste bericht) leest, dan kan je zien dat ik dit al vermeld heb. maar ik heb dit topic geopend omdat het mogelijk is dat er sprake is over een sequel en niet een prequel.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Er is een alternatief einde waar Smith het wel overleefd. Dus een vervolg kan zeker komen.
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Mag komen. Doe dan gelijk ook maar een sequel.
flipflop
-
- 215 messages
- 284 votes
Ik ben ook wel benieuwd, alleen persoonlijk vond ik de stukken waarin je Neville in pure eenzaamheid met slechts zijn hondje zag het best. En die komen nou juist niet voor in de Prequel. Sequel kan bijna niet anders dan slecht worden, aangezien Neville bij het originele einde sterft.
Amel M.
-
- 85 messages
- 0 votes
Een prequel voor I Am Legend heeft heel wat mogelijkheden, ik ga er vanuit dat hij niet de enige overlevende zal zijn direct na de uitbraak. We zullen dus beetje bij beetje mensen zien veranderen/verdwijnen en wat voor effect dat zal hebben op hem. Ik zie daarom meer potentie in de prequel dan I Am Legend had.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Altijd interessant. Lijkt me ook wel wat.
mikeh
-
- 377 messages
- 374 votes
Dit is alsnog het laatste nieuws
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor zover het er voor staat heeft Wil geen deel 2 van I am Legend staan op IMDB.