- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- The Departed 2
The Departed 2
JohnStacks
-
- 299 messages
- 0 votes
Ik had laatst gehoord dat er een deel 2 van The Departed komt?
Met oa. Deniro & Pacino het vervolg van deel 1 gaat en draait om de brutale Digman (Mark Wahlberg) die de door gespeelde Robert Deniro gespeelde corrupte politicus probeert te pakken doormiddel van undercoverwerk ..Al Pacino speelt zijn baas en ook Alec Baldwin is van de partij mensen op IMDB staat er niets over.
Ook hoorde ik dat Martin Scorsese de regiseur is van deze (zogenaamde) tweede deel
Is dit waar ??????
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ik had laatst gehoord dat er een deel 2 van The Departed komt?
Met oa. Deniro & Pacino het vervolg van deel 1 gaat en draait om de brutale Digman (Mark Wahlberg) die de door gespeelde Robert Deniro gespeelde corrupte politicus probeert te pakken doormiddel van undercoverwerk ..Al Pacino speelt zijn baas en ook Alec Baldwin is van de partij mensen op IMDB staat er niets over.
Ook hoorde ik dat Martin Scorsese de regiseur is van deze (zogenaamde) tweede deel
Is dit waar ??????
Nou ga daar maar niet van uit, waarom zouden daar dan De Niro en Pacino in gaan spelen dan?
In The Departed speelde Di Caprio ( opvolger van De Niro ) en Jack Nicholson namelijk al verschrikkelijk goed, als er een vervolg komt zijn deze twee vast en zeker weer de hoofdrolspelers hoor, neem dat maar nou maar aan.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik begrijp helemaal niks van je bericht (lees toch eens na wat je schrijft alvorens je het post, toch zeker als je er een nieuw topic voor wilt openen...) maar het klinkt als een loos gerucht. Maar het zou kunnen uiteraard.
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
Ik hoop van niet, het maakt niet uit welke acteurs je erbij haalt, het zal niet van het niveau zijn van het origineel.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik hoop van niet, het maakt niet uit welke acteurs je erbij haalt, het zal niet van het niveau zijn van het origineel.
The Departed deed het goed in de bioscoop, dus reken er maar op dat er zeker een vervolg zal komen (maar ik kijk liever ook naar het orgineel)
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
The Departed deed het goed in de bioscoop, dus reken er maar op dat er zeker een vervolg zal komen (maar ik kijk liever ook naar het orgineel)
scorsese staat natuurlijk bekend om z'n sequels... 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik hoop van niet.
ze kunnen nu de eerste film kapot maken met een vervolg.
Clueless Dork
-
- 682 messages
- 1046 votes
Er is nog nooit een film kapot gemaakt door een sequel.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
o jawel hoor
dje-em
-
- 498 messages
- 7014 votes
In The Departed speelde Di Caprio ( opvolger van De Niro ) en Jack Nicholson namelijk al verschrikkelijk goed, als er een vervolg komt zijn deze twee vast en zeker weer de hoofdrolspelers hoor, neem dat maar nou maar aan.
dat lijkt me niet, of het moet een zombie film worden
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
The Deprated vond ik al lichtjes tegenvallen, doe mij maar Infernal Affairs.
Mr Anderson
-
- 17 messages
- 0 votes
Ok ff een paar dingen corrigeren hier :
Nou ga daar maar niet van uit, waarom zouden daar dan De Niro en Pacino in gaan spelen dan?
Eerst de film kijken en dan pas reageren , want als je de film een beetje hebt gevolgd, weet je dat dit niet mogelijk is !
Jij hebt duidelijk niet al te veel films gekeken in je leven..
Ik hoop trouwens wel dat er een vervolg maakt en ik denk ook dat die komt. The Departed was al een groot succes en ik denk dat als Robert DeNiro en Al Pacino voor de 2e keer tegenover elkaar gaan staan, de film al bijna niet meer stuk kan gaan.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Ik snap niet dat als je een fan bent van The Departed dat je dan op een vervolg zit te wachten.
Het lijkt me sowieso een groot gerucht, niet meer dan dat.
filmanalist
-
- 133 messages
- 0 votes
het zal niet een goede film worden, billy costigan, frank castelo en sullyvan zijn dood hoe zou je het dan kunnen vervolgen
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Infernal Affairs heeft ook 2 vervolgen dus een heel vreemd gerucht is dit toch niet?
filmanalist
-
- 133 messages
- 0 votes
is het zeker dat er een tweede film komt?
abberline
-
- 106 messages
- 122 votes
heb ergens gelezen dat johnny depp mee zal doen
Darth Dennis
-
- 15 messages
- 424 votes
Er komt wel een nieuwe film met DeNiro en Pacino, maar dat is:
Righteous Kill
Geen Departed 2...moeten ze ook niet doen ook
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Op IMDB staat al een 'Untitled Departed Sequel' voor 2009
http://www.imdb.com/title/tt0960872/
(je hebt wel IMDB pro nodig om de pagina te bekijken)
Zoals hierboven al is gezegd: infernal affairs bestond ook uit drie delen, the departed was een groot succes, dus een sequel (of eigenlijk prequel) is helemaal niet raar
haranloren
-
- 7 messages
- 1 votes
Dat sequels tegenvallig is vaak de schuld van je eigen verwachting. En ik vind dat Clueless Dork helemaal gelijk heeft. Een goede film blijft een goede film. Als daar toevallig een deel 2 bij komt die bagger is betekend het niet dat deel 1 dan maar ook bagger is.
gijs (-.-)
-
- 183 messages
- 515 votes
Dat sequels tegenvallig is vaak de schuld van je eigen verwachting. En ik vind dat Clueless Dork helemaal gelijk heeft. Een goede film blijft een goede film. Als daar toevallig een deel 2 bij komt die bagger is betekend het niet dat deel 1 dan maar ook bagger is.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Op IMDB staat al een 'Untitled Departed Sequel' voor 2009
http://www.imdb.com/title/tt0960872/
(je hebt wel IMDB pro nodig om de pagina te bekijken)
Zoals hierboven al is gezegd: infernal affairs bestond ook uit drie delen, the departed was een groot succes, dus een sequel (of eigenlijk prequel) is helemaal niet raar
Het enige wat ze dan kunnen doen is een prequel maken a la Infernal Affairs 2, aangezien de hoofdpersoon nog leeft aan het einde van Infernal Affairs, i.t.t. The Departed.
desteven007
-
- 734 messages
- 0 votes
er komt helemaal geen 2e deel hoor!!!!!!!!!!
Inderdaad tevens ook niet van The Usual Suspects.
Arbiter
-
- 295 messages
- 357 votes
Beter dat er een deel 2 komt, word dat net zoals Infernal Affairs?
guylopez93
-
- 596 messages
- 1731 votes
DiCaprio en Nicholson gingen allebei dood in deel 1 dus het ziet er een beetje maf uit als ze weer in deel 2 zouden spelen en een andere rol zouden krijgen
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nou het kan wel hoor. Infernal Affairs 1 speelde zich af in 2002 deel 2 in de jaren 90. Dus dan kunnen ze dat toch ook bij The Departed doen met DiCaprio en Nicholson voor die incidenten in The Departed 1?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
In Infernal Affairs 2 zijn beide hoofdrolspelers nog jong en worden dus gespeeld door andere acteurs.
Geen goed idee trouwens, want The Departed is een samenraapsel van alle 3 de IA films.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Of als ze het nou in de begin van de jaren 2000 laten spelen.
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Het is al zo lang stil rondom dit project. Ik denk dat we opgelucht adem kunnen halen en berusten in het feit dat een vervolg er gewoon nooit gaat komen.