- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Police Academy 8
Police Academy 8
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Een nieuwe nachtmerrie breekt aan ...... Police Academy 8 is aangekondigd ....... dat wordt weer een feest 
De oude cast keert weer terug maar ik verwacht er dus niets van
eigenlijk was alles na het middelmatige 1e deel al rotzooi ....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind het wel prettig dat de originele cast terugkeert, maar ik weet niet of ik wel op deze film zit te wachten.
Ach, met een aardig scenario kan het wellicht nog wat worden.
Maar ik vrees het ergste. Gelukkig komt ie pas in 2006.
TheOne
-
- 196 messages
- 2 votes
Op deel 8 van de Police Academy zit ik niet echt te wachten. Na de eerste en tweede deel werden de grappen steeds minder. Na de zevende deel probeerden ze het al met een tv-serie, maar dat werd ook geen succes
SmuttWars
-
- 592 messages
- 1060 votes
Super idee! Strax komt het totaal aantal sterren op 10.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Steve Guttenberg doet gelukkig al niet mee dus het eerste pluspunt is alweer binnen. Minpunt is dat Tackleberry niet meedoet en dat was dan weer mijn favoriete (of minst irritante) karakter in de reeks.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
PA Part 8. :O
Ik dacht dat het voorbij was maar nee..
Ze blijven de koe maar uitmelken.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Deze koe is al helemaal binnenstebuiten gedraaid.
deel 7 was toch Mission to Moscow? Die was al niet te geloven slecht
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Op mijn werk luister ik altijd radio en rond lunchtijd heb je het programma van Westbroek. ZOals hij al zei slecht kan ook leuk zijn. Gewoon lekker non stop bagger kijken kan heel vermakelijk zijn en hij had best een punt vond ik 
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Vanuit het oogpunt van de kijker klopt het wel; ik hou ook wel van wat vermakelijke onzin, junkfood for the brain (wiens woorden zijn dat ook al weer?)
Maar even serieus, welke zichzelf respecterende filmmaker gaat dit project opzetten?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Heeft zo'n film eigenlijk kans om in de bioscoop te komen of wordt dat nu al zeker een straight-to-videotje ?
Fiend
-
- 295 messages
- 1700 votes
Op mijn werk luister ik altijd radio en rond lunchtijd heb je het programma van Westbroek. ZOals hij al zei slecht kan ook leuk zijn. Gewoon lekker non stop bagger kijken kan heel vermakelijk zijn en hij had best een punt vond ik 
yorin fm, luister ik ook op stage 
Soeperman87
-
- 567 messages
- 479 votes
Vanuit het oogpunt van de kijker klopt het wel; ik hou ook wel van wat vermakelijke onzin, junkfood for the brain (wiens woorden zijn dat ook al weer?)
Maar even serieus, welke zichzelf respecterende filmmaker gaat dit project opzetten?
Geregisseerd door; Hugh Wilson, de regisseur van de eerste 'Police Academy'....
Misschien, hopelijk [maar waarschijnlijk niet] - het enigste plus puntje aan deze film.
Maar laten we het eerst maar even afwachten.
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Geregisseerd door; Hugh Wilson, de regisseur van de eerste 'Police Academy'....
Misschien, hopelijk [maar waarschijnlijk niet] - het enigste plus puntje aan deze film.
Maar laten we het eerst maar even afwachten.
Ik moet echt heel veel positieve reacties horen voor ik mij hier nog aan waag. Hugh Wilson or no.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Waarschijnlijk is Hugh Wilson zich de tering geschrokken van de vervolgdelen en probeert hij nu de reputatie weer recht te trekken, alhoewel dat een erg zware opgave zal worden. 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Alsof deel 1 zo'n meesterwerk was...
Het was zeker géén meesterwerk, doch de film was vermakelijk.
De delen die daarna verschenen werden alsmaar slechter.
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
ik heb deel 1 tm 7 achterelkaar moeten zien.
Mijn broerdjes zijn erg ongelovig fan van.
Ik viel in slaap midden 3 film
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vind 3 eigenlijk de enigste die een beetje te pruimen was, had ook veel met Zed te maken, die was in mijn jeugdige jaren
wel COOL 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
nou een paar films van de hele reeks waren wel leuk maar dit is tog egt een beetje te veel hoor nog een police acadanie is een beetje heel erg overdreven
na alle nederlagen met de oude films zou je tog wel denken dat ze op zouden geven
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zie maar twee namen bij de cast en geen Guttenberg....
En de toevoeging '8' is ook weg. is het wel zeker dat het gemaakt wordt?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ja maar er is nu sprake van een remake wordt van het eerste deel. (vandaar de 8 weg)
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Wat een drama.
Ik vind PA echt de slechste reeks ooit.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ik ook, totaal NIET grappig, ook de eerste niet. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Mwha ik vond het wel een flauwe reeks, een keer grappig om te bekijken maar echt geweldig ? Nee zeker niet. Het begint ook steeds vervelender te worden. Dit en de vorige 5 delen ofzo hadden ze voor mij achter wegen mogen laten...
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Zo kunnen ze nog wel een tijdje doorgaan, heb je over 10 jaar The Police Academy 15 ofzo,,
Nou is mij best allemaal, maar vind die Police academy films niet echt veel aan.
Zitten wel een paar redelijk grappige stukjes in die films maar voor de rest,,,
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Laat maar komen. Afkraken kan altijd nog.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Laat maar komen. Afkraken kan altijd nog.
Juist
.
Ik kan het zelf niet beter ter woorden brengen.